Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 18-03-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Jada. Opp kl sju i dag og pga at eg skal sende jenta på fotballturnering. Men når ho er reist skal eg sove videre. Så er det Overnattingsparty i kveld. Fem søte jenter. Blir koselig.
Postet 18-03-17 kl 07:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen! Dette er allerede en veldig bra dag. Jeg har tatt oppvasken og nå skal jeg lage frokost og kaffe.
Postet 18-03-17 kl 08:26 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Våknet av meg selv altfor tidlig, og har rukket tur med hunden og nesten halve kaffekoppen. Mannen er bortreist, lillesøster er på overnatting og tenåringen står nok ikke opp på mange timer enda. Verdens kjedeligste lørdagsplaner, som innebærer ukehandel, husvask, klesvask og andre fryktelig kjedelige ting.
Postet 18-03-17 kl 08:36 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mamma ble 70 i går, så i kveld skal vi feire henne. Gleder meg til deilig tapas og til å se min bror og hans familie. Forrige gang vi så dem var i pappas begravelse i høst, så nå blir det mer hyggelige omstendigheter. Men først må jeg få fikset gave og innom et par butikker. I dag går jeg alene, så da blir det effektivt.
Postet 18-03-17 kl 08:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg våknet også fryktelig tidlig av meg selv, og jeg hygger meg med excelarket mitt mens jeg venter på at tenåringen skal stå opp. Samtidig pønsker jeg på hvordan jeg skal lokke ungene til å bli med på vårskitur, må sjekke status på sjokolade i skapet.
Postet 18-03-17 kl 09:04 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her er det sjåførtjeneste til trening som står på planen. Og deretter lurer jeg på om vi rett og slett skal dra på shopping og få utstyrt ungene med nødvendig vårutstyr? Det begynner jo vitterlig å ligne vår!
Postet 18-03-17 kl 09:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Det snør plutselig! Det er ikke med i dagens plan. Mumle.
Postet 18-03-17 kl 09:08 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!
Skal feire bursdagen min som var på torsdag. Er bare kakebord og kaffe som skal serveres. Nå må jeg bli enig med meg selv om jeg skal bake blåbærpai eller blåbærmuffins i tillegg til den gulrotkake, cookiene, sitronmakaronene og kanelknutene som er bakt.
Postet 18-03-17 kl 09:11 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen på etterskudd, Christa! Høres ut som en nydelig meny altså.

Hmm, snø i mars liker vi ikke, Kaprifol. Håper det ikke blir noe av den.
Postet 18-03-17 kl 09:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
WTF, Kaprifol? Det snør jo sidelengs. Dette her var ikke i henhold til plan!

Grattis med vel overstått, Christa.
Postet 18-03-17 kl 09:15 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Oppdatert 18-03-17 kl 09:45 av Adrienne
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skal på en lokal fjelltopp med en venninne snart. Det er kommet litt snø, men jeg kjøpt brodder igår. Fint vær, da.
Postet 18-03-17 kl 09:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Snø! Det var jo så nydelig vårvær i går! Nuvel, jeg har sovet greit, våknet for alvor med hodepine nærmere halvti, så det må være ok på en frilørdag. Få planer, handle mat og planlegge middag i kveld, pluss middagsbesøk i morgen. Rydde i skapet til minste er en ongoing affære. Hun har altfor mye klær!!

Enn så lenge har jeg sovende pus i en stol, og første kopp kaffe inntatt. Stille var det til kl. 10, da begynte byggestøyen rett nedenfor veien. Og nå skal en annen nabo bygge på to etasjer, så her skal det bli moro! :grettennabo:
Postet 18-03-17 kl 10:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Oppdatert 18-03-17 kl 10:22 av Addison
Gammel
Mex sin avatar
Sol, vår i luften og egentid med frisørtime. Me like
Postet 18-03-17 kl 10:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kor bur de med snøvær da? God morgen, eg har stått opp for andre gang og er i humør.
Postet 18-03-17 kl 11:35 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg bor i Oslo, og hos meg snør det ikke. Faktisk irriterer det meg litt at solen skinner rett på meg gjennom skråtakvinduet når jeg ikke gidder å reise meg for å lukke rullgardina.
Postet 18-03-17 kl 11:36 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Snøen ble liggende akkurat lenge nok til at hunden ble intenst lykkelig over å få herje rundt i hagen og spise snø.

Jeg har ukehandlet, overtalt fjortisen til å legge på plass alt av varer, første maskin med klesvask er straks klar og brøddeigen er satt. Nå sløver jeg en liten stund før jeg skal i gang med å rydde og støvsuge stue og kjøkken. Føler meg veldig effektiv.
Postet 18-03-17 kl 12:24 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Utpåtur! Hunden og jeg skal gå tur langs kysten nå, vakkert, men litt kaldt vært her.
Postet 18-03-17 kl 12:31 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Mannen er med eldste på åpen dag hos et eliteserielag i nærheten (fotball). Jeg har gjort klar terrassen for høyttrykkspyling, og skal gjogge med yngste (han sparkesykler) til sportsbutikk for å handle ny sparkesykkel til han. Etterpå skal det spyles, og så er det 50-årslag i kveld. Sola skinner - fiin lørdag!
Postet 18-03-17 kl 13:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Minsten har spilt og tapt to håndballkamper i dag. På vei hjem avtalte han overnattingsbesøk hos en kamerat. Eldste spiller rollespill hos en kamerat, mens mellomste vegeterer i sofaen. Han venter på at batteriet til dronen skal lades. Mannen er fortsatt svært lite mobil, men humper seg noen turer rundt i huset.

Nå skal jeg straks begynne på middagen. Kyllingen skal marineres. Og så roper klesvasken på meg.
Postet 18-03-17 kl 14:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Langsom lørdag hos oss - mannen og jeg var ute i går kveld og feiret bursdagene våre, og det var veldig hyggelig og ble ganske sent. I dag er det rydding og baking til bursdagsbesøk i morgen. Sikkert lurt å ha planlagt det besøket, ellers hadde det ikke blitt gjort stort i dag!
Postet 18-03-17 kl 15:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har kjøpt konfirmasjonsdress i dag, så da er det i boks. Storesøster har besøk som ankom samtidig med oss, jeg er ikke vant til at de besøkende til ungene kjører seg selv på besøk i egen bil. Jeg har så store barn!
Postet 18-03-17 kl 16:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi er på hyttetur og gjør ingenting. Har tatt oppvasken, that's it. Ellers har jeg bare sløvet i hele dag. Tenåringen er ikke med, så da slipper vi å tenke på at vi burde ha luftet eller underholdt han. Treningsfri har jeg også. Aldeles fantastisk. :bedagelig anlagt:
Postet 18-03-17 kl 17:19 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
22.500 skritt idag, og 281 fitbit-trapper. Dette ble en mer aktiv lørdag enn først antatt gitt. Nå pizza in the making, og sjokolade til dessert.
Postet 18-03-17 kl 18:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har laget og spist pizza med ferdig bunn, ferdigsaus, ferdig revet ost, you get the idea. Mannen har dratt på dugnadsvakt på det lokale kulturhuset, mellomste er på hyttetur og eldste er hos en kompis. Minste og jeg skal se film. Enn så lenge har jeg god kaffe og NRK Jazz med deilig, sløy vibrafoncooljazz. :knirk: Litt vin også.
Postet 18-03-17 kl 19:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mannen har dratt til alicante og kommer ikke hjem før onsdag kveld. Var litt misunnelig kan du si da han dro og det snødde som bare rakkern her. Huset har vært fullt av barnas søskenbarn idag, men nå har roen senket seg og det er bare et tantebarn igjen. Barna koser seg og mor har funnet seg et vinglass og tent opp i ovnen. Skal straks legge mini og så blir det sofa. I morgen må jeg få kommet meg ut på noe aktivitet og håper på å sette bort minstemann slik at jeg og junior kan ta et par timer i slalombakken.
Postet 18-03-17 kl 19:51 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nuh. Sitter i sofaen med potetskruer og ser på hockey mens Mannen vasker gulv.
Postet 18-03-17 kl 20:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har bursdag idag og brukt dagen til å shoppe klær og sko til eldste, kjøpe påskeliljer og hageblad. Sløve, lage Taco til middag ( som jeg ikke ville ha, men entrecôten hadde ikke tint), drikke prosecco og rødvin.
Samt sd dårlige filmer.
Postet 18-03-17 kl 22:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi så en forferdelig dårlig film, men lillesøster likte den da.
Postet 18-03-17 kl 23:38 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no