Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Trøtt søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Trøtt søndag

Postet 11-11-18 kl 10:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Anda sin avatar
Våt morgentur med bikkja, nå har jeg fortjent kaffen min!

Planløs søndag=luksus.
Postet 11-11-18 kl 10:32 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vått, ja. Bikkja her hatet meg rundt hele kvartalet. Nå furter han foran peisen.
Postet 11-11-18 kl 10:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Femåringen min kom trekkende med Aftenposten i går og pekte på langtidsværvarselet: "Stakkars dem som bor der!" Bergen og Stavanger, vi føler med dere!

Kosesøndag her, én ligger fortsatt i senga og leser bok og én går inn for å skravle hull i hodet på meg. Han som burde feires, er bortreist, så mulig vi baker noe og feirer ham in absentia. Er det innafor?
Postet 11-11-18 kl 10:51 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sovet alt for lite, som vanlig etter hyggelig lag i går.
Dagen er ganske planløs, deilig.
Regnet øser ned her også.
Postet 11-11-18 kl 10:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sov helt til ti på ti idag. Fantastisk!! Var på fotballfest i idrettlaget igår, men var hjemme rett før midnatt. Rolig dag idag og planlegger litt husarbeid og litt farsdagskaffe med pappa. Guttene er hos min søster så blir vel litt feiring med kaffe og kort for mannen når de kommer hjem.
Postet 11-11-18 kl 11:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Takk for omtanken, Timar. Men har sett verre langtidsvarsel for Stavanger. Er jo til og med noen timer med opphold.

Skal ha kombinert farsdag og familiebursdag, så her er det bare å komme i gang.
Postet 11-11-18 kl 11:48 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Egoistisk mor i dag. Avkommet er ferdig i hallen, og er etterlatt "alene" mens mor er på fottur.
Postet 11-11-18 kl 12:53 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann! Gud, jeg elsker regn.

Her er det pysjbonanza, smårydding og kaffedrikking, mens jentungen bygger hytte i sofaen.
Postet 11-11-18 kl 13:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er det studier, med 3,5 uke til eksamen og jeg henger langt etter... aka ikke lest gjennom pensum engang i to fag.
Postet 11-11-18 kl 13:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på flott speidergudstjeneste. Nå kaffe og boller.
Postet 11-11-18 kl 13:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hepp hepp! Lat søndag. Planen er å bake noe. Og rydde litt. Trur eg.
Postet 11-11-18 kl 13:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! Her er det fullt hus med overnatting, og jeg angrer på at jeg ikke har SATS-medlemskap #vått
Postet 11-11-18 kl 13:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er fortsatt i pysjen, men har vært flink og hjulpet til med mattelekser, og kan ikke gå på badet fordi mannen vasker det. Så da har jeg vel ikke noe annet valg enn å vegetere på sofaen!
Postet 11-11-18 kl 14:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God søndag! Her silregner det, men vi skal likevel snart ut en tur - mannen og jeg skal på kaffebesøk, mens Poden får D&D-gjengen sin på besøk ganske snart. Jeg har bakt akkurat brownies til dem som takk for hjelpen med en jobbgreie tidligere i uken (jeg trengte noen informanter angående bruk av informasjonskilder på nett, og de svarte pent og grundig alle sammen), og når de har ankommet, så jeg får sagt hei og takk muntlig også, så stikker vi av.
Postet 11-11-18 kl 14:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Du vet du kjeder deg litt når du rydder klesskapet fra scratch.
Postet 11-11-18 kl 15:02 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vurderingsbunke. Siste tredjedel, så er litt lei. Har Stratos, men hjelper bare sånn passe.
Postet 11-11-18 kl 15:06 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
gajamor sin avatar
Ferdig med reiseregninger for august-oktober.
Postet 11-11-18 kl 15:42 av gajamor gajamor er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært på gudstjeneste i Østmarkskapellet. Det ble en våt fornøyelse. Nå er jeg hjemme en tur før minste skal spille kamp og jeg skal sitte i sekretariatet.
Postet 11-11-18 kl 16:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det var forøvrig 80 13-15-åringer i kapellet fordi ungdomskoret til St. Sunniva hadde overnattet og sang på gudstjenesten. Men vi merket ikke at de var der. De er så vant til å være stille på messe. Flotte ungdommer (og den flotteste er selvsagt min. ).
Postet 11-11-18 kl 16:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Er i turkomiteen for tur i 10. I ettermiddag blir det kafe og basar på skolen, sosialt og så håper vi å få inn litt penger.
Postet 11-11-18 kl 16:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Søndagstur i fjellene i Tirol er veldig ok. Gikk sammen med en hyggelig dansk tysklærer jeg er blitt kjent ned.
Postet 11-11-18 kl 17:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mett! Har spist ribbe og jeg har for en gangs skyld fått til sausen.
Postet 11-11-18 kl 17:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Er fortsatt i pysjen, jeg.
Postet 11-11-18 kl 18:03 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Tidlig morgen ennå hos oss som henger ni timer etter dere. Vi har planer om tur hvis lufta føles bedre i dag. Her utenfor San Fransisco er vi midt mellom de store skogbrannene og røyken fra brannene har gitt svært dårlig luftkvalitet de siste par dagene
Postet 11-11-18 kl 18:17 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oi, Selma. Det må være skummelt å leve så tett på brannen.
Postet 11-11-18 kl 19:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi er heldigvis 30 mil unna brannene, men røyken har ligget over Bay Area de to siste dagene. Vanskelig å forestille hvor store områder som er ødelagt av brann
Postet 11-11-18 kl 19:38 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no