Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 14-11-18 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
First? Følte meg alene i verden da jeg syklet til t-banen i dag. Stille og mørkt. Yoga før jobb, det er en god start.
Postet 14-11-18 kl 08:16 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Du er ikke alene, Timar!

Jeg har straks kaffe.
Postet 14-11-18 kl 09:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
I morgen skal jeg sykle, jeg skal hente sykkelen etter service og med piggdekk på i dag.
Postet 14-11-18 kl 09:19 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Forsøker å ignorere at jeg våknet kl. 5 av en som vekselvis hostet og snorket (mens han sov ) ved siden av meg. Lå og irriterte meg til alarmen ringte. Æsj, er det helg snart?
Postet 14-11-18 kl 09:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen, og takk, Pelen, for at du minnet meg på at jeg må skifte til piggdekk snart.

Her er det full produksjonsdag. Selv har jeg fått gjort unna en del nødvendige oppgaver som oppfølging/purring/bestilling, så da får jeg vel komme meg ut i produksjonen, da! :Til arbeid!:
Postet 14-11-18 kl 09:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Har vært på jobb en times tid, men har egentlig ikke fått gjort så mye matnyttig. Eller, jeg har laget kaffe og satt på rens av trakteren - det er jo også viktig.
Postet 14-11-18 kl 09:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! På jobb og har kaffe.
Postet 14-11-18 kl 09:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hjemme med sykt barn idag. Lurer på om det er vannkopper på vei eller om det er noe annet. Fem, seks prikker og lett feber. Vel, den som venter får se...
Postet 14-11-18 kl 09:56 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Sitter og gjør meg klar til å framstå som allvitende i to timer i strekk. Så kan jeg være litt dum resten av dagen.
Postet 14-11-18 kl 10:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har fri fra krav om allvitenhet i dag, og skal i stedet lære meg alt om Nigeria til i morgen, samt koke i hop et morsomt undervisningsopplegg, et prosjekt med oppstart i morgen, og vurdere flest mulig av de 15 filmanalysene jeg har liggende, før det er to møter og noe så eksotisk som en seksjonsmiddag, hjemme hos kollega. Kjedelig har vi det i alle fall ikke! Har kaffe. Det er bra i dag.
Postet 14-11-18 kl 10:10 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Morn, ja. Jeg har jogget til jobb, og det var grisetungt. De 5 kilometrene i nedoverbakke kjentes tyngre ut enn kilometrene fra 30 - 35 i maratonen jeg løp i fjor. /

Og av en eller annen merkverdig grunn så tenkte jeg at Cola Zero med bringebærsmak ville være spennende å prøve, da jeg gikk innom butikken. Nope. Nei. Njet.
Postet 14-11-18 kl 10:37 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har ligget våken store deler av natta med tørr irritert hoste, delvis tett nese og et hode som jobbet på høygir. Hvorfor kan ikke det hodet ha like mange gode ideer på dagtid når jeg faktisk er på jobb?
Postet 14-11-18 kl 10:47 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har faktisk sovet skikkelig godt i natt. Hele natta. Det skjer svært sjelden, så jeg burde faktisk være takknemlig når det skjer. Men det er veldig tungt å komme seg ut av senga når man vekkes midt i dyp søvn. Normalt sett er det litt befriende å få stå opp fordi jeg er halvvåken uansett.

Men jeg har vært på jobb i noen timer allerede, og jeg kjenner at jeg begynner å bli klar for lunsj. Men innen den tid bør jeg ha fått skrevet ferdig et tilbud.
Postet 14-11-18 kl 11:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Startet dagen med å kjøre rundt Ulriken. Tenåring skal på yrkesprøving, mistet bussen han skulle ta med kompiser og ringte fra feil Haukeland... Heldigvis kunne mor rykke ut og bruke en time avspasering på å kjøre angrende somlekopp. Jaja, kanskje han lærer å passe tiden bedre.
Postet 14-11-18 kl 11:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg startet dagen med å snuble i brostein og slå foten og meg selv både gul og blå. Gjør vondt men jeg overlever vel.
Postet 14-11-18 kl 11:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Frøy!
Postet 14-11-18 kl 18:22 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no