Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 06-10-17 kl 07:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Goood morning.

(Ikke egentlig så veldig morgenhappy men går for fake it till you make it i dag.)
Postet 06-10-17 kl 08:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Som vanlig litt trett, men i dag har jeg unnet meg rolig morgen hjemme i stedet for å skynde meg på jobb og en halvtime med kaffekopp og morsom julegavestrikk var en veldig god start på dagen. :kvitrer:

I dag skal jeg legge alt annet til side og prøve å få skrevet noe på en litt stor sak. Typisk den som aldri kommer opp i hastebunken, men som definitivt bør bli skrevet, før den faktisk haster, og er for stor til å bli skrevet raskt. Så i dag skal jeg prøve å få det til.
Postet 06-10-17 kl 09:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. :kvitre:

Jeg har syklet i månelyset, og da kan alt annet være det samme. :zen:
Postet 06-10-17 kl 09:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen!

Jeg skal jobbe litt før jeg tar noen timer fri med eldstedatter og moren min som er på besøk. Litt trøtt etter vellykket middag med venninner i går kveld, så kaffe og rolig start er veldig velkomment i dag.
Postet 06-10-17 kl 09:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trøtt i trynet. Ingen planer for dagen.
Postet 06-10-17 kl 09:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jeg har gjemmekontor og elektrikerbesøk. Elektrikeren visste akkurat hva han skulle gjøre, men hadde likevel ikke med seg riktig materiell. Heldigvis er det bare ferdigstilling av en jobb jeg fikk fastpris på så jeg slipper å betale for kjøretid.

Må nok innom jobben en tur for et møte etterpå, men så et det heldigvis helg!
Postet 06-10-17 kl 10:25 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Minihøstferie på hytta foreløpig meg og de to yngste oppe.
Ser ut til å bli med fin dag med sol så vi får se hva vi gjør idag.
Først kaffe..
Postet 06-10-17 kl 10:52 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi er pakket og straks klare til å reise opp på hytta. Men mannen fikk en jobbtelefon i det vi var på vei ut døra...
Postet 06-10-17 kl 11:36 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Nydelig formiddag her på svensk solkyst, litt kjølig men knallvær! I dag skal vi rusle i byen, på moloene, og se om vi finner et sted som serverer lunsj nå i lavsesongen.
Postet 06-10-17 kl 13:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Syk igår, sliten idag. Men oppegående og på jobb. Ser frem til helg, og 3 dager på jobb neste uke. Høstferie på kidsa.
Postet 06-10-17 kl 14:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no