Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 02-02-17 kl 06:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg er i alle fall våken, etter å ha syklet i lett regn og på skøyteføre.

Jammen glemte jeg ikke å ta med en kaffekopp inn på kontoret også. Uhørt! :svosj for å hente kaffe:
Postet 02-02-17 kl 07:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er enda sur på alle elsyklistene som bare suser forbi meg der jeg svetter meg opp bakkene. Eller det er ikke elsyklistene jeg er sur på jeg er bare sur for at jeg ikke har selv.
Postet 02-02-17 kl 07:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Blir hjemmedag i dag også. Litt usikker på hvor syk han egentlig er, men han påsto før han la seg at han absolutt ikke var frisk enda, og at han hadde behov for søvn, så jeg fikk ikke lov til å vekke han.
Postet 02-02-17 kl 07:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Lurer på om Tåtti har startet med musikkvideoproduksjon, etter å ha sett litt av Ravi sin nye musikkvideo.

Trøtt trøtt, vil ha april snart!
Postet 02-02-17 kl 08:04 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Morn!

Vil og ha vår, nuh!
Ellers mye å gjøre på jobb i dag, men eksperiment er gøy så det er bare å sette i gang.
Postet 02-02-17 kl 08:22 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da. De lovte jo snø, men dette er jo bare tull.

Babyen min begynte på konfirmasjonskurs i går. Tiden går altså! Om et par uker skal de på Camp Refugee, høres veldig spennende og lærerikt ut - spesiellt i disse tider.
Postet 02-02-17 kl 08:37 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Snørr. Og kaffe. God morgen.
Postet 02-02-17 kl 08:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Travle dager og skal i dag ha to møter ute av huset på to ulike legekontor. Drikker litt kaffe mens jeg forbereder meg. Skal på foreldresamtale på skolen i ettermiddag så det blir en litt kort dag. På lørdag skal jeg og mannen på operakveld med mat og drikke til. Det gleder jeg meg til .
Postet 02-02-17 kl 08:52 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grå og mørk morgen her, er visst isete, har hjemmekontor og hørte febrilsk isskraping av naboens bil. Jeg må følge minste til tannlegen midt på dagen, og skal avgårde til regnbyen i kveld for årets storhappening for korpsfamilien, rene slektstreffet! Mellomste er med, det blir stas! Altså fri fra jobb i morgen, skal bo hos fin venninne, og treffe uhorvelige mengder kjente. Gleder meg!
Postet 02-02-17 kl 09:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er endelig ferdig med en gigadeadline, og nå er det visst noen uker til neste deadline, tror jeg i hvert fall. Det er skrekkelig mørkt og vått og glatt i Oslo, men jeg er i glimrende humør likevel, godt hjulpet av at T-banen faktisk kom til forventet tid tross at det egentlig er banekaos i dag igjen.
Postet 02-02-17 kl 09:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var sikkert forrige bane som var så forsinket at denoen så ut til å være på tiden til neste bane. (Noen som forstod den? Jeg ble brått usikker selv. )

Jeg har fått kaffe og magen har slått seg vrang. Det går nok over.
Postet 02-02-17 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg er akkurat ankommet jobb etter morgentrening, og må visst skrive litt saktere enn vanlig inntil underarmsmusklene har kommet til seg selv igjen. Har masse å gjøre i dag, men må ha kaffe først. Jepp.
Postet 02-02-17 kl 09:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Mine muskler er i samme tilstand som Padda sine, etter morgenboksing. Plutselig merker jeg hvor TUNGE armene egentlig er!! Det tenker man liksom ikke på til vanlig.
Postet 02-02-17 kl 09:38 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har daffedag, etter å blitt helt tom for det meste i løpet av gårsdagen. Satser på en fjelltur når jeg har daffet et par timer til. Og hengt opp klesvasken.

Jeg strikker mikroskop-votter til lotteri på jobb.
Postet 02-02-17 kl 10:09 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har gjemmekontordag i dag. Har brukt opp hele ekstroverten min denne uka og skulle ønske jeg ikke skulle holde foredrag i kveld. Eller gå på fest i morgen...
Postet 02-02-17 kl 10:52 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er invitert på noe greier hos det selskapet jeg er konsulent hos som jeg ikke aner om er ferdig kl 16 eller kl 04 (i natt). Det kan jo bli interessant.

Snuppa har i hvert fall fått beskjed om å lage middag i dag, slik at jeg ikke trenger å stresse.
Postet 02-02-17 kl 10:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har studiedag og leser pensum før jeg skal hamre ned en oppgave. Luksus med slike dager, men jeg blir så trøtt!
Postet 02-02-17 kl 11:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Appelsin: hvor har du funnet oppskrift på mikroskopvotter?
Postet 02-02-17 kl 11:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har egentlig mekket en selv, Blå
Postet 02-02-17 kl 11:30 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har en nær-Bjøro-opplevelse! Han ser fremdeles HELT LIK ut! Hvor gammel er han nå?
Postet 02-02-17 kl 14:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Nå måtte jeg google. Han er født 6. oktober 1943.

Og nå har jeg DEN sangen på hjernen. Takk for den, lizzm.
Postet 02-02-17 kl 14:43 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Veldig flink Appelsin.

Jeg har vel egentlig ikke tid tror jeg. Jeg har kommet i gang med Peer Gynt genseren og innser at det kommer til å ta ganske lang tid.
Postet 02-02-17 kl 14:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Bjøro! Jeg ELSKET "I love Norwegian Country" som barn.
Postet 02-02-17 kl 15:08 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Han må ha vært over 70 år de siste tretti årene, tror jeg.
Postet 02-02-17 kl 15:10 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Haha, faren til søskenbarnet pleide å true henne med at dersom hun ikke oppførte seg måtte hun sitte alene på et rom å høre på Bjøro Håland.
Postet 02-02-17 kl 16:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Jeg traff Bjøro Håland i fjor da jeg skulle hente yngste i bursdag. Det var litt av en gjeng.

Snøen som skulle komme kom som noe vått sluddregn. Lei av vinter nå, men det er vel noen måneder til våren kommer.
Postet 02-02-17 kl 18:48 av millact millact er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no