Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 03-02-17 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 37

Kommentarer

Gammel
Appelsin sin avatar
No, they don't

Nuvel. Planleggingsdag. Og litt mer regn enn vi hadde bestilt..
Postet 03-02-17 kl 07:49 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
For tidlig fredag til å være entusiastisk, ass. Skal se det kommer boblende i fire-tida. Først skal jeg manøvrere noe undervisning, veiledning og gørr kontorarbeid.
Postet 03-02-17 kl 07:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Litt tidlig, ja, men det kunne no vore greit med ein kopp her eg sit og ventar på ein elektriker eg har ein følelse av at ikkje dukker opp....
Ellers skal eg administrere kjedelige ting i dag.
Postet 03-02-17 kl 07:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gårsdagens selskapeligheter endte heldigvis kl 21, så jeg er i helt fin form i dag. Det så farlig ut en stund, men så viste det seg at den mest hardbarkede partyløven hadde en middag nr 2 han måtte delta på. Så da var jeg redda.

Nå sitter jeg på hjemmekontor, men har straks avgang for et møte som skal avholdes nesten i nabolaget. Da gadd jeg ikke å transportere meg selv gjennom hele byen først for så å reise tilbake tre kvarter etterpå. I tillegg har jeg langt bedre kaffe enn de har på kontoret.
Postet 03-02-17 kl 08:09 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Nok en dag med mange arbeidsoppgaver. Og nok en gang er kaffen gjenglemt på spiserommet. :svosj for å hente kaffe - igjen:
Postet 03-02-17 kl 08:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tgif.
Postet 03-02-17 kl 08:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nok en kjedelig dag å se frem til når jeg ikke får lov til noen ting. Dummeste is og Dummeste hjernerystelse.
Postet 03-02-17 kl 08:27 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Sykehjemsdag og listen er full av ting jeg ikke kan.
Postet 03-02-17 kl 08:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. God start på dagen, eldste hadde i lekse å lage frokost og lunsj til hele familien, så jeg kom ut av dusjen til ferdig dekket bord, og perfekt kokt egg. Hun må lage middag og bake til i kveld også. Liker.

God bedring, Millen!
Postet 03-02-17 kl 08:35 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Jeg har skeia ut med en kopp kakao. Det var visst akkurat det jeg trengte, så nå satser jeg på kvitrestemme noen timer framover!
Postet 03-02-17 kl 08:37 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Fredag! Vi er friske, været er vårlig og mannen er hjemme etter 3 uker på havet. Det blir en fin fin helg!
Postet 03-02-17 kl 08:53 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Fredag er ikke feil!
Postet 03-02-17 kl 08:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her endte det visst med at vi tok helg på tirsdag. Lillebror ble syk på tirsdagskveld, og hadde diaré og var kvalm på onsdag. I går var han litt småslapp, men egentlig grei form, så vi hadde tenkt oss på skolen i dag. Men i går kveld tikka det inn en SMS der skolen oppfordra de som hadde omgangssyke om å holde seg hjemme i 48 timer. Så da ble vi jo nødt til å holde oss hjemme i dag også.
Postet 03-02-17 kl 09:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gooooood fredag! Travel morgen her med telefoner og e-poster i alle retninger, men nå har jeg funnet sjela og løst alle hasteissues, så nå drikker jeg kaffe og ser ut på den snøkledde hagen min

Og for de av dere som trenger litt tro på menneskeheten etter en røff uke, anbefaler jeg å se på denne:


(Kilde: youtube.com)
Postet 03-02-17 kl 09:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag! På jobb og har kaffe og et litt for stort IT/teknisk problem, så nå har jeg bedt om hjelp. Filformater og programoppdateringer er ikke helt det jeg er best på!
Postet 03-02-17 kl 09:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Den er så fin, Palmen!
Postet 03-02-17 kl 10:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
På vei til jobb tror jeg, hvis ikke denne bussen også fordufter i løse luften.
Postet 03-02-17 kl 10:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er gaaaanske modig av Ruter å kjøre billettkontroll i dag, altså. Bolleservering hadde vært bedre.
Postet 03-02-17 kl 10:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Det var sprekt, Mave.

Jeg er på jobb ute hos kunde, og har møter vegg til vegg en del timer nå, så det blir tidlig lunsj først. Men så, så er det helg!
Postet 03-02-17 kl 10:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Mave tenker du på ulykken? Veldig lei sak. http://www.aftenposten.no/osloby/Spo...s-614428b.html
Postet 03-02-17 kl 10:36 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg sitter på jobb og gjør ingenting, svigerfar døde for et par timer siden og jeg er bare tom og rar. Kaffe har jeg heller ikke.
Postet 03-02-17 kl 10:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så trist, Albertine. Kondolerer.
Postet 03-02-17 kl 10:47 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min og jeg skal feire bursdagens hans i dag. Han ble 43 på tirsdag, og vi synes det fortjener en 6-retter på Fjord. (Eller kanskje bare 5 retter siden jeg ikke er så interessert i dessert lenger.

Jeg gleder meg i hvert fall til 4 retter med skrei i forskjellig fremtoning.
Postet 03-02-17 kl 10:51 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Så trist. Det blir litt rart å være helt andre steder når slikt skjer.

Faren min får ny hofte i dag. jeg håper så innmari at operasjonen blir bra for ham, han elsker friluftsliv og er en av de sprekeste jeg vet om. Nå kan han knapt gå på veien utenfor huset.

Og etter jobb skal jeg ut med noen venninner, gleder meg masse til det.
Postet 03-02-17 kl 10:51 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Albertine.

Jeg har bare halv dag i dag og dermed en time igjen av det som faktisk har vært en ganske effektiv formiddag.
Postet 03-02-17 kl 11:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Pelen, nei, jeg har selvfølgelig full forståelse for at det blir forsinkelser etter en tragisk ulykke. Så det var ikke det jeg tenkte på.
Postet 03-02-17 kl 11:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ulykken var jo bare en liten del av banekaoset. Det var også signalfeilsvikt og tunnelbrann. Et kinderegg, altså.
Postet 03-02-17 kl 11:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Bussen jeg satt på hadde i tillegg malfunction på stoppknappene, og ble tatt igjen av bussen som egentlig skulle komme etterpå.
Postet 03-02-17 kl 11:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Nå ble jeg akutt litt glad i min venn NSB, kjenner jeg.

Og gårsdagens ulykke gjorde inntrykk - noe så grusomt. Min niese på 16 bor i Oslo, og det bidrar til at det føltes så nært. Vi har også venner som sogner til det aktuelle T-banestoppet.
Postet 03-02-17 kl 11:28 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Din venn NSB er jo jevnt over langt mer svikefull enn Ruter, Bluen. Det må jeg si.
Postet 03-02-17 kl 11:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kondolerer, Albertine.

Jeg sitter og håper på en telefon jeg antagelig ikke får. Det er fryktelig dumt å håpe på sånt.
Postet 03-02-17 kl 11:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kondolerer, Albertine!

Den t-baneulykken satt dype spor her også, vi har både en 15- og 17-åring som stadig er ute i verden. Livet er forferdelig skjørt.
Postet 03-02-17 kl 12:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Toffskij
Din venn NSB er jo jevnt over langt mer svikefull enn Ruter, Bluen. Det må jeg si.
Ja, det har du rett i - derfor er nok den kjærlige tilstanden akutt.
Postet 03-02-17 kl 12:52 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Sitat:
Pelen, nei, jeg har selvfølgelig full forståelse for at det blir forsinkelser etter en tragisk ulykke. Så det var ikke det jeg tenkte på.
Jeg tenkte ikke på at det var forsinkelser i dag, (men jeg hørte det på radion) uten mer at du kanskje reagerte på at de hadde billettkontroll etter noe så tragisk og at de kanskje kunne vente en dag eller to.
Postet 03-02-17 kl 13:14 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Stakk ein tur innom jobben i dag. Dei hadde plandag, men eg orka rett og slett ikkje i dag. Er ganske så tom. Fått ordna med bursdagspresangen til minstemor i dag. Billetter til Marcus og Martinius sin konsert på Koengen i august.
Postet 03-02-17 kl 15:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Dugnadshelg. Yey.
Postet 03-02-17 kl 17:40 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer, Albertine!
Postet 03-02-17 kl 19:39 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no