Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 13-05-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Vi er på farta og skal avgårde til Sverige. Så da er det bare å komme seg avgårde. En god lørdag til alle.
Postet 13-05-17 kl 09:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God tur, Trixie!

Her er det eksamenslesing for alle penga. Resten av familien er aktivisert ute i hagen.
Postet 13-05-17 kl 09:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Lørdag! Endelig!
Postet 13-05-17 kl 09:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Lørdag! Jeg trenger lørdag. Først litt baderomsvask, så en barnebursdag, men den sender jeg mannen på. Jeg skal lage konfiterte tomater til tapas i kveld.
Postet 13-05-17 kl 10:51 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Ah, lørdag, akkurat snakka litt med kjæresten, og nå skal jeg komme meg i klærne og ta meg en tur ut. Har ingen store planer for dagen, sånn ellers.
Postet 13-05-17 kl 10:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skal drikke kopp nr to med kaffe før jeg kjører for å handle mat. Et bad må vaskes og jeg må se at vi har alt vi trenger til 17.mai og ikke minst finne det.
Postet 13-05-17 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Korpsloppevakt i dag! Jeg sitter med hovedansvaret for pengene, så foreløpig er det rolig. Vi åpnet kl 10, så kassene begynner vel å fylle seg opp etterhvert. Vi håper på masse penger inn, siden vi nesten har doblet antall medlemmer nå i mai. 😊
Postet 13-05-17 kl 11:34 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Leiligheten trenger ein liten shinings. Får sjå om eg får trollungane med på det. Så må me handle inn mat til i kveld. Aller helst skulle eg fått ordna loftstova og, me har eit par planar, eg og ungane.
Postet 13-05-17 kl 11:43 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
I dag ble jeg vekket med med muffins og bursdagssang på senga, og ferdiglaget frokost med bordkort og det hele.
Det må nevnes at mannen er bortreist, og eldste på straks 9 år har organisert det hele, inkludert muffinsinnkjøp.
Jeg har altså de fineste ungene!

I tillegg har svigerfar kommet med blomster og tatt med seg hele hurven i retur. Bursdag er fint!
Postet 13-05-17 kl 11:56 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Den ene frøkna har forsvunnet fornøyd ut av huset med nøkkel og bankkort i den ene lomma, to powerladere og telefon i den andre, for dra på Tusenfryd med tre gutter fra klassen. Den andre sover fortsatt. Vurderer å vekke henne, hun kunne sikkert sovet rundt. Hun skal tvers igjennom byen på fotballkamp etterpå, fram til da skal jeg vurdere å fjerne noen av de enorme mengdene med kunstgressperler som formerer seg hastig i leiligheten.
Postet 13-05-17 kl 11:56 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lørdag!

Vi skal visst på ESC-fest i kveld. Den så jeg ikke komme.
Postet 13-05-17 kl 11:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Kunstgressperler!

Nå ja. Det er mannen sin jobb å støvsuge her i huset, så jeg skal vel ikke klage. Det gjorde han visst mens jeg vaska bad, så nå er det riktig hyggelig her. Dvs, reint hus, men dårlig stemning. (Han blir så innmari sur av å vaske, så det er nesten verdt det å stå opp tidlig og gjøre det sjøl. )

Jeg skal i alle fall snart kose meg med konfiterte tomater, prikling, Duplobygging og nytt strikketøy i tre timer, og så har sikkert vaskehumøret gått over i løpet av barnebursdagen!
Postet 13-05-17 kl 12:39 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Daff formiddag her, jeg kom hjem fra bisettelse i går kveld og er fullstendig utladet. Vi skal vel vaske og ordne litt etterhvert, og lufte ungene som allerede har fått mer enn dosen sin av nettbrett. Ingenting spesielt skjer i dag, i morgen får vi besøk av søster og svoger. Så håper jeg at jeg blir frisk snart, for nå har jeg vært dårlig snart to uker og er skikkelig lei.
Postet 13-05-17 kl 12:44 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Relativt daft her også, foreløpig. Mannen er i dårlig form, Ville bygger lego og jeg sløver/strikker/planlegger. Snart må jeg over fra planleggings- til utføringsmodus, det er en del småting som skal gjøres før visning #2 i morgen.
Postet 13-05-17 kl 12:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Stress fra morgen til kveld lørdag her... :svosj:
Postet 13-05-17 kl 13:48 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har vært med på Løvstakken Opp i dag.
Og derfra fra veien kort til jobb og masteroppgaven ...

Men jeg har fått ny t-skjorte og medalje om ikke annet.
Postet 13-05-17 kl 15:47 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Tomater i ovnen, småplanter i nye potter, mann på vei til butikken, i bedre humør enn i stad. Han spurte om han skulle kjøpe med kake fra bakeren. Kaffe har jeg fått, og. Kunne vært verre.
Postet 13-05-17 kl 15:52 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Frk_Fryd!
Postet 13-05-17 kl 17:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har kjørt mellomste på treningsleir i Elverum. Dvs. vi tjuvstarta og reiste opp på hytta i går. Gutta er nå innlosjert i en barnehage sammen med laget fra Elverum. Kjørte ham til hallen hvor vi fikk med oss de siste 30 min av treningen til eliteherrene før gutta entret parketen. Da Christian Berge (landslagstrener) blåste i fløyta ble 40 13-14-åringer helt stille. Det var fokus gjennom hele økta. Så gutter på den alderen kan hvis de vil.

Nå har mamma og jeg reist opp igjen på hytta.
Postet 13-05-17 kl 18:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ja, gratulerer med dagen, Frk_Fryd!
Postet 13-05-17 kl 18:38 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med dagen Frk Fryd!

Badet ble vasket og vi fikk sett på innredning til vaskerom.
Postet 13-05-17 kl 20:19 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no