Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 15-07-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Juhu fra Gardermoen. Jeg vant diskusjonen om hvor tidlig det er lurt å møte, så her sitter vi og dingler.
Postet 15-07-17 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God tur, Blånn.

Bare meg oppe, jeg lurer på om jeg er allergisk mot noe, jeg har vært snørrete i lang tid, og i tillegg nyser jeg mer enn normalt.

Ingen planer for dagen.
Postet 15-07-17 kl 10:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
God tur Blånn!
Postet 15-07-17 kl 10:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn morn! Vi sitter på et lokaltog til Pisa etter å ha funnet ut hvor kronglete det er å komme seg gjennom Firenze og å finne frem på togstasjonen. Kjekt å vite til vi reiser videre på ordentlig på mandag!
Postet 15-07-17 kl 11:39 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Pass på at dere kommer dere litt bort fra et visst tårn når dere er i Pisa, da Skilp – det er faktisk en riktig fin by, og mye mindre kreisi når man kommer klar av tårnhordene.

Vi pakker flyttekasser.
Postet 15-07-17 kl 11:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Er dere på flyttefot, Toffskij? Langt?

Oppe, spist frokost og fått kaffe. Null planer for dagen men vi må nok komme oss ut og bade litt selv om jeg leste i avisen i går at vannet bare er 13 grader. Jaja, sommer er sommer, det er blå himmel her i sør og sol og lite vind.
Postet 15-07-17 kl 12:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

God tur til Blånn og lykke til med kassene Toffskij.
Jeg er ferdigtrent og skal noen timer på stranda. Jeg har mest lyst til å finne meg en egen strand men det er ikke lett her på denne årstiden, hmmm.
Senere i dag er det besøk og jeg må begynne å pakke så smått, en uke på reisefot venter, og da med alt fra sjø til topptur, hotell og telt.
Postet 15-07-17 kl 12:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mine to skal til faren en uke i morgen, så jeg må også pakke når jeg tenker meg om. Vestlandet, så for første gang på lenge må de vel ha med alt mulig fra badetøy til gode skallklær og støvler. Det er lenge siden vi har brukt noe sånt her i sør.
Postet 15-07-17 kl 12:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sover lenge om dagen og stod opp for 1 time siden.
Sitter ute i solen med kaffe og surfer.. De andre beiser.
Ingen store planer idag bortsett fra beising.

God tur Blånn.
Postet 15-07-17 kl 12:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi flytter til England for minst et år. Heldigvis skal vi ikke tømme leiligheten helt på noe vis, men det er nok å gjøre.
Postet 15-07-17 kl 13:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så spennende. Lykke til med pakking og flytting.
Postet 15-07-17 kl 13:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Roooooolig lørdag etter 2 x 40 bursdag i går
Og midt i juli sover jeg med ullsokker (!) på natta Sommer altså.
Postet 15-07-17 kl 14:26 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Flytting er jo kjempegøy.

Ser poenget angående tårnhorder, men på den annen side er det jo katedralen og tårnet vi er her for å se. Men vi skal ta en litt annen rute tilbake til togstasjonen, så får vi sett litt mer av byen.
Postet 15-07-17 kl 14:40 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Tenker jeg tar en oppfriskning på Games of Thrones sesong 6 idag, før ny sesong til uka
Postet 15-07-17 kl 15:18 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Puh! 26 grader her, og alle hjemme. Bare for en halvtime, dog, for vi er på vei til kysten!

Pisa og Firenze!

Vi var i Firenze for tolv år siden, da eldste var rundt ett år, og jeg husker ennå smaken av den beste pærefylte tortellinien med gorgonzolasaus jeg noengang har smakt.
Postet 15-07-17 kl 15:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har siesta. Hetebølgen har ikke helt tatt oss her på sørkysten av Portugal. En god vind fra havet hjelper, men en pause midt på dagen hører med.
Postet 15-07-17 kl 16:56 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Jeg har tatt årets første bad her hjemme i dag. Passe kaldt, men ganske deilig.
Postet 15-07-17 kl 17:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Siste dag i England her. Vi spiste og drakk så godt på kinesisk restaurant til lunsj at jeg sov i halvannen time etterpå og kansellerte løpeturplanene. Så nå sløver vi og ser TV og prøver å ikke tenke på at vi må stå opp klokken tre i natt for å dra til flyplassen. Vil ikke hjem! Fjortenåringen skal være igjen her i over en måned. Det er HELT greit, siden jeg sikkert må jobbe masse overtid i ukesvis fremover og ikke ville hatt tid til å ha fokus på han uansett.
Postet 15-07-17 kl 18:46 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God tur hjem i natt Divine.
Postet 15-07-17 kl 20:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi er i Bergen, etter en usedvanlig idyllisk og effektiv biltur. En kan si mye om ungene, men de er jommen greie i bil! Nå legges de, alt for seint, av mormor, mens jeg og mannen hviler ut med hver vår skjerm.
Postet 15-07-17 kl 22:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fin lørdag her, fått gjort unna en del av det vi hadde på planen. Poden har hatt kompis her hele dagen, som nå skal ivernatte, de har badet og vært ut i flere timer.
Postet 15-07-17 kl 22:53 av Chablis Chablis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no