Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 29-01-20 kl 06:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Syk ungdom med 6 t blokkdag. Jeg har fullstappet dag, mannen er på jobbreise, men ungdommen må altså kjøres til lege for å få legeerklæring pga fraværsgrensa.
Postet 29-01-20 kl 08:07 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Våkne opp med verkende kropp og intens hodepine. Og jeg må på jobb. Jadda.
Postet 29-01-20 kl 08:24 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er litt lei av alt om dagen, ikke akkurat noen solstråle, men jeg gleder meg til det blir februar, for 74. januar var i forrige uke og i dag føles det som vi er kommet til 108. januar. Jeg tror det blir bedre når det blir februar. *mantra* Mer lys, mer orden på jobb og litt mer overskudd håper jeg.
Postet 29-01-20 kl 09:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Bråbrstemte meg for hjemmekontor, deilig å slippe å dra ut i all snøen.

God bedring til de pjuske! I avisen i går var det en sak om en barneskole i Oslo der 23 av 27 elever var borte pga influensa.
Postet 29-01-20 kl 09:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag.
Kaoset på jobb fortsetter. SÅ hyggelig at noen bestemte seg for å slette alle testdataene teamet mitt har laget i løpet av 3 år. Og SÅ moro å finne ut av at den databasen ikke har noe backup rutine.
Postet 29-01-20 kl 09:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Mex.
Postet 29-01-20 kl 09:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har kontordag helt uten møter og kjenner at jeg med fordel kunne tatt hjemmekontor. Jeg konsentrerer meg veldig mye bedre på hjemmekontoret, for der er det HELT stille. Og jeg har masse jeg må lese i dag.

I morgen skal jeg på befaring hele dagen, så det blir en fin avveksling.
Postet 29-01-20 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Nå har jeg snart pløyd meg gjennom en sesong av 71 grader nord. Sånn passe underholdning når formen er nede. Sofa idag også. Lurer på om jeg kommer meg på jobb denne uka i det hele tatt.
Postet 29-01-20 kl 09:39 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Ut i produksjonen i dag igjen. Deilig å se at lageret øker igjen, god januar så langt.
Postet 29-01-20 kl 09:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
All sympati 007. Blokkdager er strålende tenkt pedagogisk, men da burde fraværsreglene lagt opp til at det ikke ble sånt tull.
Postet 29-01-20 kl 09:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg fikk en krevende jobbmail i går kveld, og har brukt natta til å sove på hvordan jeg skulle håndtere den. Nå har jeg sendt et svar, og håper at det ble rett. Og så skal jeg kanskje prøve å gjenopprette reglene om å ikke sjekke jobbmail utenom arbeidstida...
Postet 29-01-20 kl 10:02 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sovet bedre i natt, foreløpig med eneste resultat at jeg er mer hudløs enn noensinne. Straks vanskelig jobbmøte, gameface on!
Postet 29-01-20 kl 10:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oida, Mex.

Skravletime unnagjort og nå sitter jeg på jobben og blomstrer. Føler for å gjemme meg under pulten eller aller helst dra hjem.
Postet 29-01-20 kl 10:55 av star star er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fine legekontoret mitt (når ein først når gjennom) Første ledige time var om ei veke. Eit minutt etter at eg har lagt på, ringer dei meg opp igjen. Ho eg snakka med fekk litt vondt i magen mtp at eg skulle gå ei veke. Så ho skviste meg inn i morgon.
Postet 29-01-20 kl 11:23 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Så bra, Hjertensfryd - og det skulle jo egentlig bare mangle. Tvi-tvi!
Postet 29-01-20 kl 11:35 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Hjemmedag i dag siden jeg er 50 % sykemeldt. Jeg fordriver tida med å lese fornøyelig bok - en vi jobber med i norskklassen min på vg1.
Postet 29-01-20 kl 12:03 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg ser solen mellom regnbygene og merker godt at det er lysere både når jeg drar på jobb og når jeg drar hjem.
Postet 29-01-20 kl 12:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I går var det faktisk fortsatt litt dagslys her da Herremannen kom hjem fra skolen ca. 15.45.
Postet 29-01-20 kl 12:47 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no