Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 21-08-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Det er noe gærnt med meg! I dag våkna jeg kl. seks.
Postet 21-08-16 kl 08:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Cup med oppmøte kl. 8.15. A-sluttspill for begge lagene.
Postet 21-08-16 kl 08:25 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er også på cup, men i dag var det mannen min som tok førsteøkta med å få det laget som skulle spille tidlig til rett sted. Jeg ligger på hotellrommet og venter på at knerten skal våkne så vi kan komme oss til den svært ålreite hotellfrokosten.

Det er definitivt ikke noe a-sluttspill på de lagene jeg følger, men de skal få skryt for å vise ekstrem idrettsglede tross dårlige resultater. Som lagleder får jeg ta på meg skylda. Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg meldte laget mitt på en talentcup. Vi ble invitert utelukkende på grunn av klubbnavnet.
Postet 21-08-16 kl 08:41 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen, alt for tidlig.
Vi skal bort idag så etterhvert er det å komme seg i klærne, men ikke enda.
Postet 21-08-16 kl 09:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, her har vi vært oppe siden halv sju. Seint til minsten å være, så klager ikke! Vi får kanskje et kort besøk etterhvert, og i ettermiddag skal mann og eldstedatteren i bursdag mens jeg skal kose meg med minime. Og så må vi rydde litt da, det er fortsatt noen ting jeg ikke har klart å bestemme bosted til i det nye kjøkkenet.
Postet 21-08-16 kl 09:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God formiddag! Surrer rundt og baker litt, rydder litt, planlegger montering av strikkejakke og forbereder en forelesning, samtidig som jeg er arbeidsleder for 13-åringen som trenger penger til nye sparkesykkeldekk og derfor endelig var motivert til å rydde loftsboden. Jammen godt at det kom litt regn sånn at ikke hele helga gikk med til å være ute og kose seg.
Postet 21-08-16 kl 11:43 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Jeg surrer rundt jeg også. Vasket klær og støvsuget. Eldste på overnatting. Bør snart ringe sykehuset så jeg kan planlegge dagen litt bedre.
Postet 21-08-16 kl 13:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Klesvask her også. Stod veldig sent opp, men ditto sent i seng så ikke helt utsovet. Planen i dag er bok i solen på terrassen. Hvis det blir sol. Og mer klesvask. Fin grillings hos gode venner i Asker i går, de bor praktisk nok langs samme toglinje som oss.
Postet 21-08-16 kl 13:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Har lånt vaskemaskin hos en nabo og har 7 blå IKEA-poser som jeg helst vil gjennom før kvelden. Burde nesten sitte her, men har satt på timer og håper tidsestimatet pr vask stemmer noenlunde (80min pr vask; 7kg pr vask; 6-7 vasker...)
Postet 21-08-16 kl 13:58 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er ferdig med helgens cup, noen fordeler skal det være med å ha tidlig-kamper. Vi slapp unna de fleste regnbygene også, så det ble ikke så verst. Litt gjørmete på banen, så fotballskoene har skiftet fra grønn farge til en seig gjørme-look.
Postet 21-08-16 kl 14:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har sovet i 13 timer.
Bør vaske noen klær her også men må ha en kaffekopp til.
Postet 21-08-16 kl 14:16 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi røyk i kvartfinalen. En kamp vi fint kunne vunnet. Det andre laget spiller semi nå mot laget vi røyk for. Store sjanser for finalespill. Det er morsomt når man stiller med to breddelag og de gjør det så bra. Ny cup neste helg.
Postet 21-08-16 kl 15:41 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna og jeg har vært og plukket rips hos morfar. Siden han bor ved Saltstraumen tok vi like godt med oss den tyske assistenten som kom hit fredag for å praksis på skolen min, så da ble det noen intense timer med prating på tysk. Alltid like herlig. Frøkna bidro ikke noe særlig, men forsto visstnok det meste.
Postet 21-08-16 kl 18:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg sveiper innom for å takke for gratulasjonene på fredag, tusen takk

I natt våkna jeg 3.30, og etter to timer våken gikk jeg ned i stua og så på Orange is the new black uten kontaktlinser i en time, før jeg la meg igjen.
Nå har jeg gått på to fjell og går antakelig en søvnig kveld i møte.
Postet 21-08-16 kl 18:56 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har gått en liten tur rundt Sognsvann i dag, og så gikk jeg en ekstra runde i Tøyenparken og Botanisk hage og samlet Pokemons til telefonen var tom for batteri. Nå er det snart biffmiddag, og så får vel morgendagens niendeklassing (!) pakke sekken sin, tenker jeg.
Postet 21-08-16 kl 20:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no