Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 06-05-19 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 06-05-19 kl 08:30 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Skikkelig mandag her, med mye orging fra kl 7 (mange syke) og tre kaffemaskiner som er ødelagt. Kan det bli mer mandag?

Nuvel. Alle hull har blitt tettet og det er mulig jeg overlever uten kaffe frem til noen har ordnet en erstatning nærmere ni.
Postet 06-05-19 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Det er mandag, ja. Djeez.....
Aller mest fristende å ta på seg nattmössan igjen og sove litt til.
Jaja, ut døra og på jobb.
Postet 06-05-19 kl 09:14 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg overvar 6 håndball- og fotballkamper i går, og «vi» vant ingen av dem.

Men knerten er rørende positiv. Han testet ut to nye finter og scoret på dem begge. Da var det ikke så farlig om de tapte. (Og så møtte vi en trener som var en skikkelig skam for norsk barneidrett ... makan til ubehagelig vesen ... :skrekk: )

Nå er det kaffe og prosjektoppstart. Og full arbeidsuke.
Postet 06-05-19 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morgen! Vi har kommet hjem med nattoget fra Trondheim, der vi har vært i konfirmasjon i helgen. Jeg er ferdig med frokost og kaffe og skal straks av gårde på jobb. Litt susete i hodet, men sov i grunnen greit.
Postet 06-05-19 kl 09:26 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Dunjakka måtte på igjen i dag, gitt, men med solskinn ble det en fin sykkeltur til jobb likevel.

Litt mer kaffe nå, så blir det forberedelser til møte i morgen.
Postet 06-05-19 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, tror det blir en rolig dag, ingenting spesielt på programmet. Tror jeg skal stikke på butikken og skaffe meg noe til frokost.
Postet 06-05-19 kl 09:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da er oppgavene til sidemålstentamen kommet og jeg ser at det blir en tøff uke. Om noen av lærerene her har rettet sidemålsteksamen fra 2017 vil fortelle meg om jeg bør holde meg unna den kreative teksten her også blir jeg lykkelig. Det er Andre Bjerke sitt Det haster dikt. Og det får meg til å tenke på et annet sitat; Alle de dagene som kom og gikk, ikke viste jeg at de var selve livet.

Snart i mål nå.
Postet 06-05-19 kl 09:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Føler det er dommedag i dag.
Postet 06-05-19 kl 09:48 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal på skolen og levere to eksemplarer av bacheloren min i dag. Hadde dere spurt meg om jeg trodde på alvor at jeg skulle fullføre tre år med høyskole for bare fem år siden hadde det vært utenkelig. Nå har jeg en muntlig gruppeeksamen igjen og så er jeg ferdig.
Postet 06-05-19 kl 10:16 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
"Noen" har vært så lure at de har lagt møter kant i kant rundt lunsjtider.

Har allerede begynt å grue meg til 17. mai. Det er den ene dagen i året jeg virkelig angrer på at jeg spiller i korps.
Postet 06-05-19 kl 10:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Pappalille!! FANTASTISK! Jeg syns det var i forgårs at du satte i gang!
Postet 06-05-19 kl 10:34 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
I hear you Fersken! Det er den tyngste av alle korpsdager i året, skikkelig blodslit!

Gratulerer med fullført oppgave Pappalille, så fantastisk!

Fortsatt forkjølet/allergiplaget, øynene svir og er fulle av gørr når jeg våkner, hoster og er tett og det kribler i halsen. Blæh, nå må det gi seg snart! Ellers har jeg det ganske bra.
Postet 06-05-19 kl 10:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra, Pappalille! Du fortjener å feire skikkelig!

Her ruller det i gang med ny uke.
Postet 06-05-19 kl 10:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pebbles sin avatar
Hurra, Pappalille!
Postet 06-05-19 kl 11:00 av Pebbles Pebbles er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Grattis, Pappalille!
Postet 06-05-19 kl 11:12 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer så mye, Pappalille! Jeg er stolt av deg. Jeg husker hvor skeptisk du var i starten, men du har klart det.
Postet 06-05-19 kl 11:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Gratulerer Pappalille!

Kommunen har hentet ut skattekort på meg. Så da får jeg vel snart vite hvor mye det var verd i penger å passe på Kriså sin datter. Jeg trodde ærlig talt de hadde konkludert med at en uke ikke var verd å betale for, for det var jo i februar hun bodde hos meg, men den kommunale kvernen maler tydeligvis langsomt.
Postet 06-05-19 kl 12:08 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer Pappalille! Nyt dagen!
Postet 06-05-19 kl 12:22 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Dere er så fine!
Postet 06-05-19 kl 14:46 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no