Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-10-21 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Neket sin avatar
Morn! Her er det plutselig vinter, og jeg har sommerdekk, så det blir hjemmekontor. Passer egentlig fint, har møte til fem og middagsgjester halv seks. Full kontroll.
Postet 19-10-21 kl 08:16 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det 0 grader, føles som minus 5, i følge YR. Flaks at jeg fikk henta sykkelen med piggdekk i går, for det er nok glatt ...

Ser det er meldt snø i morra. Krysser fingrene for at jeg faktisk kan kjøre bilen til dekkomlegging på fredag midt på dagen. Det skal gå hvis YR ikke ombestemmer seg.
Postet 19-10-21 kl 08:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Full vinter her og, heldigvis bare i en dag ifølge Yr. Jeg måtte bestille nye vinterdekk og de er klare på torsdag. Just in time.
Postet 19-10-21 kl 08:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her våknet vi opp til 10 grader, så det svinger veldig. Ble kontorkontor i dag også, ombestemte meg når alarmen gikk, hadde tenkt å være hjemme i dag.
Postet 19-10-21 kl 08:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Varmt i dag i forhold til de forrige dagene syns jeg selv om gradestokken ikke viser de helt store forskjellene. Men det snør.
Advarte husgjesten om muligheten for at bussen sikkert kan bruke lenger tid i dag slik at hen kan ta det med i beregningen. Blir jo som regel kaos når første snøen kommer. Men foreløpig er det mest vått.
Postet 19-10-21 kl 09:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er det 12 grader og regn utover dagen. Men bare litt regn så det monner garantert ikke på noen vannstand.
Postet 19-10-21 kl 09:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Snø og sludd. Haff.. ikke klar for noen vinter enda altså. Heldigvis så mener yr at dette bare er forbigående i dag. Begge bilene har fått på seg vinterdekk, så gikk greit å kjøre i dag.
Postet 19-10-21 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kjøpte vinterkåpe i forrige uke, og i dag var det snø i lufta. Det synes jeg var god timing.

Jeg har et par litt strevsomme møter i dag, men det skal nok gå bra. Håper jeg.
Postet 19-10-21 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi våknet også til snø. Kjip timing for Ville, som skal ha utegym i dag, fra neste uke får de hallen tilbake etter vaksineringen. Jeg har rolig morgen, skal i begravelse og kan reise senere enn vanlig.
Postet 19-10-21 kl 09:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Regn og mørkt her, tipper 9-10 grader. Kunne vært betraktelig verre.
Postet 19-10-21 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Full vinter her også. Jobbintervjuer hele dagen. Og styremøte etter jobb.
Postet 19-10-21 kl 10:14 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Etter en lang dag på kontorkontor i går tettpakket med møter, er det fantastisk å kunne ha en hjemmekontor dag i dag å få tatt alt som jeg ikke fikk gjort i går, en strålende løsning rett og slett.
I morgen er det kontorkontor igjen, hvor jeg både skal holde kurs å delta i minst to møter. Rart hvor fort den "normale" hverdagen henter oss inn igjen etter så langt tid i unntakstilstand.
Postet 19-10-21 kl 10:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Det småregner i Bergen og jeg gleder meg til å komme hjem og fyre i ovnen. Jeg er veldig glad i høst. Jeg har skjørt og høyhælte sko og kjenner på hvor ofte jeg blir i mye bedre humør når jeg går i skjørt. Jeg må bare huske det når jeg skal finne frem klær.

I dag skal vi ha middagsgjester og mannen skal lage grønnsaksbiryani og det er utrolig godt, så jeg gleder meg.

I morgen er det en småskummel dag med konferanse og mange mennesker og mange detaljer som skal klaffe. Det er egentlig ikke min sterkeste side, men det pleier som oftest å gå bra likevel.
Postet 19-10-21 kl 10:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morgen! Snø i marka i går (jeg er jo like overrakset hvert år)
Postet 19-10-21 kl 11:11 av him him er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fordelen med snø nå er at jeg ikke kan kjøre bil i dag. Så da kan jeg sitte i sofaen og strikke med veldig god samvittighet.
Postet 19-10-21 kl 11:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Telefon fra eldste på morgenen i dag. Så nå har jeg booket flybillett til Trondheim. Dette går ikke lenger.
Postet 19-10-21 kl 11:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn. Godt du flyr opp og tar deg av ham!
Postet 19-10-21 kl 12:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blånn.

Sitter og fryser. Det gjorde jeg i går også, men likevel kledde jeg på meg mindre.
Hadde planer om gåtur i dag også, men tror jeg står over. Hvis været letter når jeg skal hjem så kanskje.
Postet 19-10-21 kl 13:03 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no