Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Saktefredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Saktefredag

Postet 19-04-19 kl 11:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Her vare liv!! her blir det påskelam og besøk hos mamma i dag med familien. Koselig.
Postet 19-04-19 kl 11:30 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg må skrive bachelor. Har ikke lyst. Dette blir en lang fredag (knis).
Postet 19-04-19 kl 11:54 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
I dag blir det uante mengder scones og kaffe, gåing og museumsbesøk. Siste dag på ferie.
Postet 19-04-19 kl 11:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi skal i svømmehallen. Den har vært stengt for oppussing i 2 år og åpnet nylig. Må bare finne badedrakten min, den har jeg ikke sett på en stund.
Postet 19-04-19 kl 12:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Laaaang morgen i pysj her, katt på fanget og kommer ingen vei, liksom. Vel, må snart få på en maskin til med klær og ta en dusj, denne lange fredagen skal brukes til forefallende arbeid inne og ute. Og lammestek til middag!
Postet 19-04-19 kl 14:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg er på sommerhytta. De siste tre månedene har jeg ikke klart å sove lenger enn til 06:30, og gjerne våknet før.

I går sov jeg til 09:15. I dag til 09:50. Lurer på om jeg like gjerne skal flytte hit?
Postet 19-04-19 kl 15:54 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt hos svigers og fortsatt lykkelig over at trassen 4-åring og baby ikke er mine. Nydelig dag i solveggen.
Postet 19-04-19 kl 17:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God langfredag.
Vi er i Danmark på håndballcup og sol og moro.
Snart dagens siste kamp, kvelden skal brukes på hotellrommet. Det skal bli stille, rolig og veldig deilig.
Postet 19-04-19 kl 17:17 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God langfredag! Vanlig arbeids- og skoledag her, men når gjengen kommer hjem i ettermiddag så drar vi på en minipåskeferie til Napa Valley. Et par dager med sol og bading og besøk på en vingård eller to
Postet 19-04-19 kl 18:15 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Å, Selma, kos dere masse. Napa Valley står på min bucket list.

Min bror har bursdag, så vi har spist både frokost og kake på sommerhytten deres.

Nå er det lammestek i ovnen, blir deilig. Strålende sol og varmt.
Postet 19-04-19 kl 18:20 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no