Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 31-03-17 kl 08:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
15 cm nysnø er moro i januar. Det er ikke moro i slutten av mars. Nå kan alt sammen få lov til å smelte og bli borte, borte for denne sesongen. Jeg vil ha vår!

Fredag - møtebonansa as usual.
Postet 31-03-17 kl 09:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Denne helgen blir tøff. Fotballcup både lørdag og søndag hvor vår klubb er arrangør. Jeg skal på fest lørdag kveld. På søndag kveld skal snuppa i tillegg spille håndballkamp.

Jeg tror ikke at jeg kommer til å være uthvilt mandag morgen, men da er det bare en uke igjen til påskeferien.
Postet 31-03-17 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
En petit brabancon! De er bare så fine!
Det er fredag og solen skinner! Mer skulle ikke til for å glede en nedsnødd nordlending.
Postet 31-03-17 kl 09:23 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg føler meg som hunden på bildet. Satser på at det kun er forbigående, jeg liker ikke å gå rundt og være konstant sint.
Postet 31-03-17 kl 09:32 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Som reservenordlending må jeg bare ile til og si at det vel er nærmere to meter snø i Tromsø nå. Men kombinasjonen av lange, lyse dager og plettfri nysnø er vakker, da (innimellom de jevnlige snø-på-tvers-episodene).
Postet 31-03-17 kl 09:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Sitat:
Som reservenordlending må jeg bare ile til og si at det vel er nærmere to meter snø i Tromsø nå. Men kombinasjonen av lange, lyse dager og plettfri nysnø er vakker, da (innimellom de jevnlige snø-på-tvers-episodene).
Det er ikke vakkert nok. For å si det slik. Nå kan det smelte og bli borte.
Postet 31-03-17 kl 09:43 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Haha, følte meg skikkelig truffet av den hunden.
Satser på store doser med kaffe og å bure seg inne på kontoret hjelper. Så hører jeg rykter om pizzalunsj, og det er jo aldri feil.
Postet 31-03-17 kl 09:43 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er veldig glad for at det er fredag, for nå begynner jeg å bli sliten. Never mind at det er fotballcup i morra og en 50-årsdag jeg må vise mitt åsyn på om kvelden. Bare mannen min kommer hjem til da ordner det seg vel.
Postet 31-03-17 kl 09:49 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høst: Men du vet jo at det kommer til å snø som besatt hele april også.
Postet 31-03-17 kl 09:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har rømt fra sykestua til jobb. Føler meg ikke helt fresh etter å ha hatt spybøttevakt på lillesøster i natt. Imponerende hvor mye krefter det kan være i en så liten mage. Har fått kaffe, venter på den magiske effekten.
Postet 31-03-17 kl 10:00 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har ennå ikke kommet meg etter klokkesnuingen (samme hvert år ), men ser fram til en hel helg med Lego-treff i Trondheim. Og etterpå er det påskekrim-tid!
Postet 31-03-17 kl 10:08 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er nokså blid, og litt mindre trøtt, utrolig hva en ekstra halvtimes søvn kan gjøre! Mannen skulle ligge litt frampå, han tar fly til barteby nå på morgenen. De spiller i morgen tidlig, men jeg får ikke hørt på, Sumo sender bare fra Elite og 1. div. Jeg har ikke store planer for helgen, utover å ha det hyggelig sammen med barna og foreldrene mine som er på besøk. Og trene.
Postet 31-03-17 kl 10:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Artig med legoutstilling, Tåtti! Får se om vi får tatt en tur dit i år også.

Jeg sitter på frossenpinnkontoret! Har satt opp mikrofon og tegnebrett, og er klar til dagens innsats.

(Neida. Er ikke klar i det hele tatt. Men det må vel gå likevel.)
Postet 31-03-17 kl 10:20 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er i Trondheim sammen med 5000 andre korpsfolk. Snart er det siste gjennomkjøring før konkurransen.
Postet 31-03-17 kl 11:04 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg føler meg også truffet av den teksten. Fader så plagsomme folk er for tida!

Jeg har visst glemt å ta pollenpilla mi et par dager, og det merkes, men i dag må jeg bare klare å få jobbet litt likevel. Mer kaffe, og så til pers!
Postet 31-03-17 kl 11:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Innbiller jeg meg bare at det blir verre og verre med sommertid for hvert år som går? Jeg våkner aldeles halvdau av klokka hver morgen, jeg som til vanlig er irriterende morgenfrisk. Kan jo selvsagt ha med de lyse kveldene å gjøre også, det er da så mye annet morsomt å gjøre enn å sove.
Postet 31-03-17 kl 11:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Påskekrim! Da kan jeg altså ikke ta forumpause i vår...

Jeg planlegger timer til neste uke så det ryker ut av øra på meg. Snart fredagslunsj med vafler og quiz, så observere en time, så studentveiledning, så HELG!
Postet 31-03-17 kl 11:10 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sommertid er noe skiiit.

I går var jeg nøyaktig som bikkja på dagen bilde, jeg var så sur at det nesten ble komisk. Jeg bjeffet til elevene mine og fikk en skikkelig surregjeng med gutter til å faktisk jobbe med noe i stillhet i over en time, (Det har aldri skjedd til dags dato) fordi jeg var så utrolig sur når jeg "snakket" til dem.

I dag er jeg marginalt blidere, har ennå ikke bjeffet til en eneste elev!

Det skal bli veldig godt med helg.
Postet 31-03-17 kl 11:22 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mikrofon og tegnebrett Pingis, hva driver du med? Nå ble jeg nysgjerrig. Jeg lapper vaktlister og gruer meg litt til tidenes ungdomsskoleklasse som er innom på jobb. Får se om jeg klarer å slå en skrøne i de.
Postet 31-03-17 kl 11:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg forbereder for fredagskveld med håndverkere. Jeg er på vegne av jobb, da, og skal leke både selger og fagperson.

Helg blir det når jeg er hjemme igjen, i 23-tiden. Men jeg skal ikke klage. Det er ikke ofte jeg jobber kveld, altså.
Postet 31-03-17 kl 11:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har reddet en Salamander i dag.
Postet 31-03-17 kl 12:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Frøy, du har den beste jobben. Eg er heime i dag og tener mange mange husmorpoeng. I kveld skal eg ha aleinetid med venninne og ete italiensk pizza og så er det russerevy. Fæst med andre ord
Postet 31-03-17 kl 14:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no