Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 12-03-18 kl 08:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Planleggingsdag i barnehagen idag så minsta og jeg skal være hjemme og kose oss. Usikker hva vi Gjør, men noe finner vi nok på.
Postet 12-03-18 kl 08:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til skolebesøk i London. Akkurat nå har vi passert under Themsen.
Postet 12-03-18 kl 09:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Lot sykkelen stå i dag, for min sykkelvei er ikke brøytet enda. Vel, litt kontorjobb og litt produksjon i dag. Hepp!
Postet 12-03-18 kl 09:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! Hele firmaet utenom jeg er på konferanse i dag, siden jeg slutter straks. Så nå sitter jeg og oppdaterer markadatabasesiden, for å se når de prepper løypene.
Postet 12-03-18 kl 09:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Jobb-planleggingsdag på meg i dag. Må bare samle litt inspirasjon først, med litt kaffe og tankeflukt.
Postet 12-03-18 kl 10:11 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste ordinære arbeidsuke her på bruket er i gang. Motivasjon? Nope. Mye å gjøre? Jepp! Ferie neste uke samt i påsken, neste uke blir det en del admin, tømme to PCer for private greier, lunsj med kolleger som også slutter, lunsj på ny jobb, diverse. Blir nokså rart å levere inn adgangskort etc. og gå ut døren her for siste gang.
Postet 12-03-18 kl 10:18 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Huhei, nå er det prepping på gang! Ut på tur!
Postet 12-03-18 kl 10:47 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter nå her på Ullevål og blomster da. De er så greie her, og jeg har så dårlig samvittighet for at jeg bare vil HJEM! Nå er det resultatene fra MR jeg venter på, men den viser neppe noe. Nå er det tatt så mye bilder av hodet mitt at jeg kan lage utstilling!

Det ser ut til å være hemiplegisk migrene som er greia. Veldig mye bedre enn slag.
Postet 12-03-18 kl 12:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Uffda Pappalille, god bedring og håper de finner ut av det.
Postet 12-03-18 kl 12:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det høres ikke godt ut, Pappalille.

Møte på møte i dag, fulgt av rask fikserunde og hjem for å få ettermiddagslogistikken til å gå opp. Fint når samme unge trenger skøyter, hjelm og ballettsko på en og samme tid!
Postet 12-03-18 kl 13:49 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter omsider på flybussen til Fredrikstad. Skulle vært framme, men det har visst vært kaos på Gardermoen i dag med masse forsinkelser. Blir godt å se Frøkna.
Postet 12-03-18 kl 17:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Bergensis sin avatar
Korleis gjekk det med henne, Stompa?
Postet 12-03-18 kl 20:00 av Bergensis Bergensis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Skal til idrettslege onsdag. Vet mer da. Hun er heldigvis ved ganske godt mot.
Postet 12-03-18 kl 22:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no