Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 04-05-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg våknet med begynnende PMS-migrene klokka fem, fin start på dagen.
Nå har jeg tatt dop, sett noen episoder av «Say yes to the dress», drukket kaffe, steikt egg og bacon til den sovende familien og er påkledd, sminket, klar for dagen og dødstrøtt etter kun fire timer søvn.
Postet 04-05-18 kl 07:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
007
Her blir det hjemmekontor i dag, starter dagen med et møte før jeg skal løpe ned på skolen for å få med meg morgensamlingen til minstemann. Deretter løpe opp igjen for neste møte. Får ta dette som dagens trim..
Postet 04-05-18 kl 09:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Oisann, 007, håper dagen tar seg opp!

Intensiv jobbedag her, igjen, og litt ettermiddagskaos før jeg kan konstatere helg og kollapse i sofaen. Gleder meg!
Postet 04-05-18 kl 09:05 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Ah, endelig fredag. Rolig dag på jobb og en rolig helg i sikte.
Postet 04-05-18 kl 09:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Håper du blir raskt bedre, 007!
Jeg er på kontoret selv om jeg i utgangspunktet har fri fredager, sånn går det når konsernets rapporteringsfrister ikke tar hensyn til mine ønsker.
Postet 04-05-18 kl 09:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring 007.

Jeg er på jobb og synes at det er veldig urettferdig at jeg har vondt i hodet, selv om jeg både trente og gikk tur i går og la meg til fornuftig tid.

Men det er fredag. Arbeidsdagen er full, men så skal jeg trene og ha fin kveld hjemme med lillesøster.
Postet 04-05-18 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, 007.

Jeg sto opp 6 og løp/gikk til jobb, så føler meg helt superfresh. Plan for dagen er nyrebiopsier og subtyping/sekvensering av HPV. Jeg er på en slags innføring i molekylærpatologi og har selv pipettert og dillet denne uken. Heldigvis under tett veiledning, utrolig nitidige prosesser.
Og så skal jeg hjem tilbarneuke etterpå
Postet 04-05-18 kl 09:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring 007.
Jeg har fått i meg kaffe og har nok en dag foran pc med jobbsøknader osv.... vil ha jobb nå. :lei:
Postet 04-05-18 kl 10:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Oppdatert 04-05-18 kl 12:56 av Millen
Gammel
tink sin avatar
God bedring til 007.

I helga er både bunaden og jeg klar for konfirmasjon. Det blir veldig koselig.
Postet 04-05-18 kl 10:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, 007!

Jeg er tilbake etter to dager med fagteknisk nerding. Utrolig lærerikt, og fin arena for nettverksbygging.

Men ingen gjør min jobb når jeg er borte, så her er det bare å brette opp ermene. Til arbeid!
Postet 04-05-18 kl 10:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Vondt i hodet her også. Drakk kaffe for sent i går og hadde for høyt tempo hele dagen (ferdig med siste møte kl 2200) så jeg lå våken halve natten...Møte kl. 0800 og hei hvor det går. Nå er det bare å kaste seg i arbeidet, det er rapporteringsfredag...
Postet 04-05-18 kl 10:15 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Uff, så mye hodepine, da!

Jeg er kvikk og full av pepp, og skal dulle med smådesperate eksamenskandidater hele dagen lang. Bra det er fredag!
Postet 04-05-18 kl 10:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra solfylt sydfrankrike!
Postet 04-05-18 kl 10:56 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Nyter bieffektene av å være i avslutningsfase av en jobb, en rolig hjemmedag med delvis hjemmekontor. For øyeblikket er jeg sidekick i telefonkonferanse, jeg skal si noe om ca 10 min. .

Bunaden er klar for konfirmasjon i morgen, ungenes like så. Nå må jeg bare bake kake og kjøpe gave, så er vi nogenlunde klare. Trur eg.
Postet 04-05-18 kl 11:14 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det som så ut til å bli en fin helg ble ødelagt på 1-2-3 så nå ser jeg for meg en helvetes helg istedet. Jajaneinei.
Postet 04-05-18 kl 12:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
millen
Postet 04-05-18 kl 13:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takk.
Postet 04-05-18 kl 13:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Min bunad er ikke klar for morgendagens konfirmasjon, men det har den tanker om å bli iløpet av kvelden. Jeg vet hvor alt er da, men skjorta må vætes og strykes.
Postet 04-05-18 kl 14:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Nå er gaven kjøpt og kaken i produksjon, så da blir vi vel klare!
Postet 04-05-18 kl 17:04 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
og Millen
Postet 04-05-18 kl 17:05 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har 21-åring i dag! Jubilanten fikk gave og sang på morgenen, han er dratt ut i marka på overnatting med studentforeningen, glad og fornøyd. Store barn! Vi har en minifeiring med bare oss fem i morgen, da blir det sushi og bobler hjemme. Nå skal jeg straks dra hjem fra en lang dag på jobb, må bare innom butikken på veien, lillesøster skal bake cookies til storebror i morgen.
Postet 04-05-18 kl 18:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har overlevd uka, det er en bragd.
Nå venter en helg med eksamenslesing, forhåpentligvis litt ute i sola.
Jeg har de to eldste hjemme denne uka og det er sååå fint. Store unger ass.
Postet 04-05-18 kl 19:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har gjort Ting Jeg Ikke Kan i dag, og skal på ferie i morgen. Feirer med et glass vin, juhu!
Postet 04-05-18 kl 19:21 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no