Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 20-08-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Hvordan kan det ha seg at jeg, som har vært trøtt som en strømpe hele uka, våkner av meg selv kl. sju på lørdag?
Postet 20-08-16 kl 07:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Det lurer jeg også på, Nenne. Så vidt jeg kommer meg opp av senga i ukedagene og nå har jeg rukket å lufte hunden, rydde kjøkken og spise frokost og klokka er bare åtte.
Postet 20-08-16 kl 08:01 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Verden er et grunnleggende gryzåmt sted, Nenne. Derfor. Jeg har barn som må dras ut av senga hele uka, for så å stå opp og begynne å krangle halv sju på lørdagsmorgenen! Jeg stenger dem inne i kjellerboden i kveld.
Postet 20-08-16 kl 08:02 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg kan ikke klage på ungene heller, for den ene ungen er borte og den andre sover og hunden våknet ikke før jeg stod opp.
Postet 20-08-16 kl 08:09 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Hahahaha, nei, bare ikke begynn å krangle med bikkja nå, da!
Postet 20-08-16 kl 08:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg våknet også først, og så for meg et par timer alene i stua, men nei, lillebror våknet rett etterpå. Jaja, greit egentlig siden det er skole og hverdag på mandag.
Postet 20-08-16 kl 08:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Haha.. Så velkjent. Jeg dratt unger ut sv sengen kl 7 hver dag denne uken. I dag spratt de begge opp rett etter at klokken var passert 6..
Den ene vil drive dank i dag, den andre vil i svømmehallen.. Jeg kjenner at jeg egentlig holder litt med den første..
Postet 20-08-16 kl 09:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har også vært oppe siden sju, men jeg synes det er å sove lenge.

Junior er på overnatting hos kamerat, og vi har bare fine planer for lørdagen. (Fortrenger fuging av kjellerbad.)
Postet 20-08-16 kl 09:40 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Oppe 8 her, fått sjekket jobbmail og hatt et par kopper kaffe, spist og tenker at jeg må vekke ungene nå så de ikke sover hele dagen.
Postet 20-08-16 kl 09:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er ferdig trent, nå er det frokost før vi skal ut på tur. Fin lørdag.
Postet 20-08-16 kl 10:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er fortsatt i senga, men ganske våken. Planer for dagen er cup i ettermiddag.
Postet 20-08-16 kl 10:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Etter utallige timer med maling og pussing er det endelig klart for gulvlegging! Neste uke kommer kjøkkenet så satser på å få ferdig gulvet i helgen. I kveld er det bryllupsfest til en kollega til mannen og ungene gjør seg klar for overnatting hos bestemor.
Postet 20-08-16 kl 11:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi sitter med hver vår skjerm og bare sløver. Må vel ut å handle litt mat etterhvert.
Postet 20-08-16 kl 11:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg sitter i solveggen mens toåringen leker i sandkassa. Slett ikke dumt! Nesten så jeg har glemt hvor mørbanka jeg er etter ei natt der han sparker meg i magen og skaller meg i puppen fra ett til seks. Tredje uka med sånn mammaklenging nå. Sikkert noe utviklingssprang, det begynte samtidig som det begynte å renne ut ord. Ellers står det husvask på programmet, femåringen får venninna med familie på besøk i morra.
Postet 20-08-16 kl 12:25 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg nijobber og gjør en helhjerta innsats for å bli ferdig med mest mulig før guttene mine kommer hjem nå straks.
Postet 20-08-16 kl 12:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg er dønn sliten av å begynne å grine for den minste ting/tanke/sang/whatever. Skal bake focaccia, gå tur og sette pizzadeig til trøst, tror jeg.
Postet 20-08-16 kl 13:36 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Anda.

Jeg har gått lang tur med hunden. Vi begynner å bli ganske gode venner, hun og jeg. Nå ligger jeg på sofaen mens hun ligger som et slakt på gulvet ved føttene mine.
Postet 20-08-16 kl 18:53 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
Huff Anda Men nystekt foccacia er jo en god trøst da.

Her er vi just ferdig med 3. og siste bursdagsfeiring av 3-åringen. Jeg var døgnvill etter nattevakt (1.skoledag m/ den tradisjonelle lunsjen ute sammen med skolestarteren dagen etter første vakt + generelt ikke barnepass til den hjemmeværende nevnte 3-åringen dagen etter siste vakt ga utslag i usannsynlig lite søvn), og la meg alt for seint i natt da jeg måtte bli ferdig med et prosjekt, men allikevel våknet jeg alt for tidlig på sovedagen min. Greide imidlertid å duppe av igjen etter å ha lest opp internett (før ungene våknet) så det hjalp på. Neste uke ryker en del av treningsøktene pga tilvenning i barnehagen + diverse om ettermiddagene (og 4 nattevakter), men deretter blir det roligere tider og mer søvn. Gleeeeder meg!
Postet 20-08-16 kl 19:02 av Odelia Odelia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no