Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 05-11-22 kl 06:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe før alle andre og burde egentlig gjøre noe fornuftig.
Postet 05-11-22 kl 09:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
La meg tidlig i går; kroppen var helt utslått av å slåss mot stien i øyet mitt (som jeg først trodde var øyekatarr). Nå har stien endelig begynt å krympe, og jeg våkna tidlig og føler meg i fin form.

Jobber litt nå, og tenkte å ta en tur på trening etterpå og se hvordan kroppen reagerer. Skal ta det rolig, og hvis det slår meg ut, må jeg nok melde avbud til konsert med Highasakite i kveld.
Postet 05-11-22 kl 09:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Åh Stompa! Tenk å gå glipp av det! Håper du ikke blir helt utslått.

Jeg er oppe tidlig og har kaffe i koppen og hunden ved siden av meg. I dag blir det bare rydding.
Postet 05-11-22 kl 09:19 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er også oppe, ikke så tidlig. Har tatt av sengetøy, og venter på at tenåringen gidder stå opp og tar av sitt, så det kan gå i vaskemaskinen. Vasker andre klær i den venteprosessen. Ellers sitter jeg og forhandler med meg selv om jeg skal en tur på treningssenteret, eller en utendørs trappetur i regnbygene og 5 grader. Jeg trenger dagslyset, men har vondt i viljen. Nuvel, hvorfor raske på med slik beslutning når kaffekoppen er full, internett virker og jeg har stuen helt alene .
Postet 05-11-22 kl 09:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Guri malla, nå er jeg så lei av å lese "eg tenk, eg mein, eg føl" at jeg drar på trening og tar resten av tekstene etterpå.

(Altså, jeg lynretter nynorske tekster som elevene mine har skrevet bare for å øve på nynorsk, uten karakter, og det er helt umulig å få inn i hodene deres at det heter "eg tenker, eg meiner, eg føler". )
Postet 05-11-22 kl 09:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Følern, Stompa! Jeg måtte legge fra meg nynorskbunken i går. Får gå på med ny frisk på mandag.

Jeg trenger å hvile, så de store planene i dag utgår.
Postet 05-11-22 kl 09:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter på kafe og venter på 15-åringen som er på sitt første jobbintervju. Jeg er mer nervøs og spent enn henne.
Postet 05-11-22 kl 10:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Spennende, Fersken. Krysser fingrene for at hun får jobben.
Postet 05-11-22 kl 10:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Butikkrunde unnagjort, nå oppgave.
Postet 05-11-22 kl 12:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er hjemme for første gang på to uker, det er ganske deilig. Jeg har egentlig masse å gjøre, men det er bare så deilig i sofakroken med pleddet mitt. Mmmm.
Postet 05-11-22 kl 12:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Spennende, Fersken, tvi tvi.

Tømt krukker for jord og vært på søpla med diverse, levert noe på brukbutikk og handlet mat. Dusjen har jeg også vasket og klær. Nå må jeg skifte på senger og tørke litt støv.
Postet 05-11-22 kl 14:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Har hatt en travel dag på boligmesse, på besøk hos mn gamle syke mor på helsehuset (hadde med sushi-lunsj til mamma, pappa og meg sjæl), og så har jeg vet i dyrebutikken og kjøpt utstyr til min anorektiske kongepyton.

Nå er det strikketøy og sofa og kanskje litt vin etterhvert og jeg er nesten helt ferdig med å tenke ut hva slags tilvalg vi skal ha i nyhuset.
Postet 05-11-22 kl 19:34 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no