Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 13-07-16 kl 06:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
Huhei, her var det feriestille! Jeg har vært på kontoret en stund, kaffe inntatt uten at det hjalp noe særlig, må visst ha en kopp til. Jeg er sliten og trøtt, vil ha F nå, men har en uke med travel jobbing igjen. Men motivasjonen er på nullpunktet, selv med full liste. Jaja.
Postet 13-07-16 kl 08:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Morn morn!
Jeg har ikke helt F, men kun 2 arbeidsdager igjen! I dag lader jeg opp med fridagen min. Ungene vil på sommerkino og jeg må shoppe bursdagsgave til eldste. Mulig det kan la seg kombinere!
Postet 13-07-16 kl 09:04 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg er fysisk på kontoret. Men hodet mitt er langt langt borte.

Skal lese litt og gjøre noen småoppgaver. I morgen er siste dag før fire uker med F!

Ungene er hos besteforeldre og mannen i nordsjøen, og jeg burde kose meg i min alenetilværelse, men nå er jeg dritt lei og gleder meg vilt til å reise etter ungene i morgen.
Postet 13-07-16 kl 09:05 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har handlet og er på jobb. Har glemt kaffe, kanskje det blir bedre med litt kaffe?
Postet 13-07-16 kl 09:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mann og sønn lå og snorket om kapp da jeg gikk til bussen. Datter er fortsatt på ferie hos besteforeldre og om ikke så mange dagene skal vi kjøre dit vi også.
Postet 13-07-16 kl 09:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ligger på hotellrommet og venter på at eldstemann skal våkne! Og det er altså den ungen dom våknet 5-6 hver dag som liten.
Snart frokost og så ut på tur.
Postet 13-07-16 kl 09:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig morgen her, ungene har fått innvilget spilletid, jeg har ment litt om åndsverksloven og skal snart ut og handle inn til familiemiddag i ettermiddag. Blir koselig!
Postet 13-07-16 kl 09:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. På plass på kontoret, med vondt i viljen og sliten etter en veldig gøyal kveld med litt mange drinker i går. Føler det blir en produktiv dag.

Jaja. Har kaffe.
Postet 13-07-16 kl 09:34 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Våger meg innom igjen etter skrapemerkeincidenten tidligere i uka.

Vi har fortsatt hjemmeferie. Jeg og en unge skal ut og se etter et trøstespill til den andre ungen, som er sjuk og har sin verste sommerferie noensinne. Livet, ass.
Postet 13-07-16 kl 09:41 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Morgen!

Jeg har to barn på SFO og to barn på selvstyr, og har jobbet siden 05:00. Klar for ferie.
Postet 13-07-16 kl 09:49 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Skulle kjøre elbil og parkere gratis i byen i dag tenkte jeg. Joda, p-boten var et faktum før kl 0930. Svimehodet hadde glemt å stille inn p-skiva.
Postet 13-07-16 kl 10:01 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hopla! Ethiopian air har funnet telefonen til storebror, så noe funker i Afrika.

Vi har visst 20-års bryllupsdag i dag. Og vi er ikke en dag eldre....
Postet 13-07-16 kl 10:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Grattis, Blånn!
Postet 13-07-16 kl 10:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fysisk på kontoret. På lokasjon nr 2.
Mentalt har jeg tatt ferie.
Og jeg som skal ha kundemøte og demonstasjon i morgen ..

Gratulerer med bryllupsdagen, Blånn!
Postet 13-07-16 kl 10:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Skal skrive et høringssvar i dag. Har jeg begynt? Nei.
Postet 13-07-16 kl 11:36 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Blånn!

Jeg måtte ut og trøsteshoppe litt på apoteket for å se et menneske live, nå hører jeg på Stål med Ingebjørg Bratland etter å ha lest denne.

Motivasjonen glimrer fortsatt med sitt fravær, men har da gjort litt i dag.
Postet 13-07-16 kl 13:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Ute regner det, og jeg har fotpleie og frisør på agendaen
Good day!
Postet 13-07-16 kl 13:27 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har sommertrent. Mellomste har fått med seg to program fra håndballen. Jeg var med på styrkedelen.
Postet 13-07-16 kl 13:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har vasket hus. Ingen skitne klær så lang øyet kan se. Mannen rydder garasje klar til riving. Gleder med vilt til den nye står ferdig!
Postet 13-07-16 kl 14:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no