Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 18-10-23 kl 07:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Først, wow.
Fremdeles hjemme. Får besøk av tre kolleger i dag til lunsj, blir koselig.
Postet 18-10-23 kl 08:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontoret igjen, ser ut på det fine høstlyset over takene.
Postet 18-10-23 kl 08:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Var tidlig på kontoret og har allerede vært litt effektiv.

Er ikke fullt så kry over at jeg tydeligvis har klønt det til med den private kalenderen og flyttet på en klubbkveld til en kveld jeg har sagt ja til å jobbe...
Postet 18-10-23 kl 08:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Vinteren kom tidlig her. Frost var det jamen meg i morges. Var bare å finne frem vintertights, pannebånd og hansker før løpeturen.

Nå godt igang med møter. Pause midt på dagen for å bli med arvingen på sprangtrening.
Postet 18-10-23 kl 08:47 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Dagen startet med et ganske surrealistisk møte. Hva man skal bruke tid på som skoleleder… Ja, ja. Siste arbeidsdag denne uken. I morgen reiser jeg til Frankrike på tur med korpset.
Postet 18-10-23 kl 09:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hodepine sniker seg på igjen, men nå tror jeg nakken er synderen. En smule støl og stiv etter treninga på mandag etter 3 uker uten.
Postet 18-10-23 kl 09:42 av star star er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg blir gal av dette kontoret, jeg klarer ikke å stille varmen sånn at det er passe varmt, enten er det for varmt eller så er det for kaldt.

Vel, vel, har snakket med Nav for sønnen, de har ikke oppfattet at han ikke ønsket bidrag krevd inn fra Nav, han og faren har inngått en privat avtale. Så nå ble faren stressa og sønnen skjønte ingenting. Og jeg skjønte heller ikke så mye av det brevet for der fikk han avslag og i tillegg innvilget. Men nå skal vi stoppe det for han ønsker å fortsette med privat avtale.
Postet 18-10-23 kl 09:54 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på dimmekontor, bare ut uka igjen på denne arbeidsplassen (for en tid, hvertfall). Hodet er fullstendig fylt opp av gammel jobb, ny jobb, migrene og en lang to-do-liste. Tror det blir bra med juleferie.
Postet 18-10-23 kl 10:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Polarjenta: jeg har gitt opp å styre oppvarming når temperaturen svinger sånn ute. Så sitter og fryser.
Postet 18-10-23 kl 11:05 av star star er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Det er ikke pga temperaturen at det svinger, det er sånn hele året uansett.
Postet 18-10-23 kl 11:58 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er ikkje i form i dag, svimmel og småuggen. Truleg noko som fyk fort forbi, men kjedelig mens det står på.
Postet 18-10-23 kl 14:16 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Syrinx
Postet 18-10-23 kl 16:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den er kjip, Polarjenta. Da hadde jeg nok ikk6e orket å fryse.

God bedring, Syrinx!
Postet 18-10-23 kl 16:24 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no