Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 19-05-23 kl 06:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Mams sin avatar
God morgen. Jeg er på jobb, var tidlig på.
Yngste sønnen min har sommerjobb på min jobb, så da drar vi sammen og jeg følger hans vaktplan. Kl 6 er tidlig, men deilig å dra tidlig hjem også.
Postet 19-05-23 kl 06:59 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tidlig på an her også, om enn hjemmefra. Minsten vekket meg såpass tidlig i dag at jeg allerede har vært våken noen timer, så logget meg like godt på sju så jeg kan gi meg tidlig. Må ha mer kaffe, kjenner jeg.
Postet 19-05-23 kl 07:23 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Blærgh, jeg trodde jeg var frisk, men i natt kom feberen tilbake. Så det blir innedag i dag også.
Postet 19-05-23 kl 08:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Usedvanlig stille på kontoret (skolene har fri - jeg gjetter på at dette er i hele landet. Det er jo "bare" planleggingsdag så vidt jeg skjønner, men alle som jobber med sånt, må jo ha sett denne langhelgen komme)
Postet 19-05-23 kl 08:29 av him him er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg og Herr Kanin har nettopp inntatt frokosten på hotell. Vi evakuerte slik at datter kunne feire bursdag i fred. Den umyndige ungdommen er hos farmor. Håper bare festen ble vellykket. Har ikke hørt noe fra naboene.
Postet 19-05-23 kl 08:37 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi lærerne her i huset har fri fordi elevene har sidemålseksamen. Ellers er det arbeidsdag.

Passer meg fint at det er fri, siden jeg har bursdag. Ble vekket med kake, kaffe, gave og pen kjæreste i morges.
Postet 19-05-23 kl 08:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke fri her.
Mange år siden det var inneklemte fridager i mai.

Gratulerer med dagen, Blondie.
Postet 19-05-23 kl 08:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Gratulerer med dagen, Blondie!

Jeg har ikke fri, selv om de fleste elevene jeg har time med i dag har eksamen. Men vi har "hjemmeskole". Som betyr: de elevene som ikke har eksamen i dag får disponere tiden fram mot andre eksamner, jeg er tilgjengelig hele dagen for å hjelpe de som prioriterer faget mitt i dag. I tillegg skal jeg lage oppgaver til muntlig eksamen. Det har jeg aldri gjort før, så det får jeg sikkert til.

Avgangselevene jeg har i hus, er på skolen. En har sidemålseksamen. Hun er proppa full av paracet og nesespray og har vesken full av papirlommetørklær. Den mye friskere søsteren har helt vanlig skoledag.
Postet 19-05-23 kl 09:15 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Gratulerer med dagen, Blondie! Hurra for sidemål!
Postet 19-05-23 kl 09:35 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Takk! En av husets ungdommer svetter over den eksamenen nå, hun var middels fornøyd med ordningen.
Postet 19-05-23 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Postet 19-05-23 kl 09:41 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Blondie

Begge mine har fri, jeg og. Yngste og jeg skal ut og ordne ting, eldste skal lese til eksamen.
Postet 19-05-23 kl 09:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Inneklemt feriedag på meg. Ungdommen har planleggingsdag, men skal i ilden med hovedmål og sidemålseksamen neste uke.
Håpet at solen skulle titte frem i dag, men det spøker for det.
Postet 19-05-23 kl 09:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Blondie.

Her er det hjemmekontor på meg, fri dag på mann og datter og lærlingen er på jobb. Blir ikke lange arbeidsdagen på meg kjenner jeg, men det var godt å få unna litt i fred og ro.

Bestilte ferietur til meg og jentungen i går, 17 dager i Spania blir bra, selv om det ble i varme august.
Postet 19-05-23 kl 10:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Blondie!
Postet 19-05-23 kl 10:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Blondie!

Planleggingsdag for ungene her også, eksamenene i norskfaget er neste uke for 10-klassingen.
Vi benytter dagen til å skaffe pass til yngste. Nærmeste ledig på den her side av sommerferien var 2,5 time unna, inkludert ei ferge på det tidspunktet vi bestilte.
Postet 19-05-23 kl 11:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Blondie.

Rolig hyttedag her, men siden mannen skulle være flittig og jobbe, så har jeg tatt meg noen timer med hyttekontor jeg også. Utrolig deilig å kunne ha den fleksibliteten.
Postet 19-05-23 kl 12:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hurra for deg, Blondie!

Fri her også, så mannen er hos foreldra sine ein tur og eg og ungane har rolege fredag. I alle fall eg. Fekk ein idé om å prøve meg utan medisinen eg tar for søvn i går, sidan eg var så stuptrøytt. Halv to kasta eg inn handkle. Men eg skal ha for forsøket!
Postet 19-05-23 kl 13:10 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
Feriedag og siste dag på hytta for denne gang. Vi har vært her ei uke med litt hyttekontor tidligere i uka. Lat dag i dag med strikking og te. Ute regner det sidelengs
Postet 19-05-23 kl 13:16 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no