Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 08-12-16 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
I dag blir det ikke juleforberedelser, men nevø-bursdag. Så lenge alderen fortsatt er en-sifret er bursdag så stort og viktig at det ikke kan drukne i julestria, så det skal feires i minst tre dager til ende der i huset. Vi er invitert til dag en og jeg lot meg rive med av Black Friday-tilbud og har kjøpt et alt for stort lego-sett som sikkert kommer til å holde broren min og svigerinna mi opptatt sammen med bursdagsbarnet i flere dager. Oops!
Postet 08-12-16 kl 08:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en veldig travel dag på jobb. Ikke noe stort, men veldig mange små ting som jeg bare må få fiksa i dag. Så jeg starter arbeidsdagen med å skrive en liste. Kanskje sorterer ting seg litt bedre i hodet da.
Postet 08-12-16 kl 08:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er i samme situasjon Tjorven. I tillegg skal jeg ha fri i morgen og være bortreist de tre første dagene neste uke, så jeg må bli ferdig i dag. Jeg skrev listen før jeg gikk fra jobb i går og sitter her og prokrastinerer å begynne på det første punktet.
Postet 08-12-16 kl 08:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg er deilig, sylta forkjølt, perfekt timing med julebord med mannens firma i morgen og enda en bursdagsfeiring for minste på lørdag. Og har gått tom for skumle, digre, amerikanske vidunderpiller. Nuvel, det må vel gå på et vis. Nok bobler i morgen, så er det vel ett fett, uansett.
Postet 08-12-16 kl 08:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Klokka 09:00 får jeg utlevert min eksamen i Arbeidsrett Hurra! I tillegg er formen ikke på topp, med febertemperatur og tett nese.
Men det skal nok gå bra. Blir greit å bli ferdig med det.
Postet 08-12-16 kl 08:50 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Lykke tilmed eksamen Nessie!

Jeg er hjemme med sykt barn og et knippe jobbrelaterte hodepiner. Egentlig vil jeg bare bake og sove.
Postet 08-12-16 kl 08:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har hodet fullt av alternative framtider (gøy å være løsarbeider) og en masse ting som jeg må fikse før jeg drar på årets siste jobbreise i morgen. Huhei!
Postet 08-12-16 kl 09:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har vondt hos hodet (som yngstemann kalte det) og skal prøøøøve å ha kort dag på jobb, så jeg kan trene litt og så komme meg hjem og velte meg over i sofaen.

Vi så Home Alone i går, og selv om jeg synes slapsticken er kjedelig, elsker jeg den filmen. Mannen og jeg fryder oss like mye over John Candy hver gang. Polka polka polka!
Postet 08-12-16 kl 09:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er Tårnfrid og har lånt inn bestefar som barnevakt for sjuk toåring. Det går visst heldigvis bra, sjøl om bestefar nok ender med Dora-traumer etterpå.
Postet 08-12-16 kl 10:00 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har puste-i-pose-dag og ligger foreløpig uvirksom på sofaen.
Postet 08-12-16 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ferie og ferdig med arbeidsplassen! Takk og lov for det! Ikke en kakesmule i dag engang.
Postet 08-12-16 kl 17:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Frøy. Så kjipt at du ikke fikk oppmerksomhet på siste arbeidsdag. Håper neste arbeidsplass er bedre!

Jeg var oppe mesteparten av natten med minsten sin omgangssyke. Han har ikke hatt det siden han var ett år eller noe sånt, og han lider ikke akkurat i stillhet.
"Eg døøøø*brekkeseg*øøøøør"
Han er så godt som frisk nå, så da venter vi bare på nestemann x 4.
Postet 08-12-16 kl 19:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Tata! Eksamen levert
Tok litt lenger tid enn jeg hadde trodd gitt! 14 ganske intense timer med jobbing.

Men nå er jeg ferdig! For noen måneder iallefall
Postet 08-12-16 kl 23:07 av Nessie Nessie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no