Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Sponsede koblinger:

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 24-06-16 kl 09:43 av Kaffestuggu

Fredag!

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
God morgen! Siste dag før F, så i dag må alt skje!
Postet 24-06-16 kl 10:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
god morgen. Ingen F på lenge enda for min del. Men i kveld blir det hyttetur for voksne. Det er ikke så dumt det heller.
Postet 24-06-16 kl 10:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Mini F i helgen. Vi skal i dyreparken.
Postet 24-06-16 kl 10:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er ingen god fredag. I går var det sommeravslutning for fotballaget til knerten og det skulle være kamp mellom gutta og foreldrene. På en corner valgte jeg å dekke opp lagets minste (mens slett ikke minst ivrige) spiller. Han heada meg i haka, og jeg klarte å bite hull gjennom hele leppa mi. Hodet suser fremdeles og leppa mi er 5 ganger normal størrelse.

Jeg sitter på jobb, men vet ikke helt om det er noe poeng.

Helg nå.
Postet 24-06-16 kl 10:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ai, god bedring Tjorven.
Postet 24-06-16 kl 10:16 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Tjorven.

Jeg har nøyaktig fem arbeidsdager igjen. Men etter at skummelt møte var over i går (og gikk sånn helt greit) så har jeg fullstendig feriefølelse. Jeg sitter her og drikker kaffe og hører på P3morgen og sliter med å motivere meg selv. Jeg skal ut og kjøpe nye joggesko og gå tidlig for å trene. Så arbeidslysten er jeg.
Postet 24-06-16 kl 10:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Au, god bedring Tjorven.

Her er det bare å jobbe på, det blir ikke mindre jobb bare fordi det er ferietid for mange andre.
Postet 24-06-16 kl 10:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Morn.

God bedring Tjorven. Jeg har fremdeles en rygg som ikke er enig og mange planer for helgen, vi får nå se hvordan det går.

Jentungen skal iallefall sendes avgårde på camping sammen med snille naboer. Så jeg må nok pakke litt for henne.
Postet 24-06-16 kl 10:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Uff, Tjorven! Det hørtes ikke noe særlig ut!

Jeg er litt uvel etter et solid blodtrykksfall isted. Litt upraktisk, for jeg har ganske mye jeg skal gjøre. Det glir vel over.
Postet 24-06-16 kl 10:29 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Au, Tjorven!

Her er det hjemmekontor kombinert med helsestasjon, foreldresamtale og legebesøk i dag. Ikke så veldig effektivt, men det er egentlig helt greit etter denne uken og med det som venter neste uke, kjenner jeg. I morgen er det barnebursdag!
Postet 24-06-16 kl 10:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Tjorven!

Jeg har sovet dårlig i natt og selv om jeg bevilget meg å sove en time lenger enn vanlig i dag så er jeg trøtt som en strømpe.
Postet 24-06-16 kl 10:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Auda, Tjorven. Jeg så bildet på FB, det ser ikke noe bra ut.

Det er fredag! Nuff said.
Postet 24-06-16 kl 10:52 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Auda Tjorven, det hørtes vondt ut!

Tett dag i dag. Måtte utsette lunsjdate med mannen, så i dag blir det lunsj 1,5 time før arbeidsdagens slutt.
Postet 24-06-16 kl 11:43 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Fått en hyggelig nyhet, så vi er litt sånn:
Postet 24-06-16 kl 11:44 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har sendt Ville avgårde på hennes første korpstur. Hun var omtrent klar for å sende oss hjem så snart sekken var i bussen, men vi ble nå til de kjørte likevel. Store, lille jenta mi.
Postet 24-06-16 kl 12:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Morgnings! En lærer har fått F etter hektisk innspurt og samtidig blitt syk og mistet stemmen. Alt er som vanlig da, med andre ord. :hvisker:
Postet 24-06-16 kl 12:18 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hepphepphepp.

Det er livlige tider, ass.
Postet 24-06-16 kl 12:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Ingen F i sikte her. Ute regner det, godt det er fredag.
Postet 24-06-16 kl 12:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
MiniF i sikte, kombi jobb-og-helgetur-med-mannen til et sted langt sør med gode bobler og mat. Yey!

Skal bare svosje en god del først.
Postet 24-06-16 kl 12:38 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
F? :hysterisk latter:
Postet 24-06-16 kl 12:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Ikke noe F her heller, men jeg har maks vondt i viljen. Har bestemt meg for å greie to ting fra to-do-listen (de to som uansett må være gjort i dag - drit i resten) før jeg tar helg.

Jeg lider av selvpåført søvnunderskudd, og syns synd på meg selv som vanlig. Tror det blir en fin helg i det minste.
Postet 24-06-16 kl 13:25 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Wohooo, jeg har sendt inn en artikkel jeg har jobbet med av og på siden 2012! :forskningsfronten:
Postet 24-06-16 kl 14:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har vilt mye å gjøre, begriper ikke hvordan dette skal gå.

Og i går var det innbrudd i bussen til skolekorpset som er på tur, massevis av ting stjålet. Skikkelig kjip start på turen!
Postet 24-06-16 kl 14:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Så utrolig kjipt, Akseliane.

Jeg har skrevet ferdig Viktig Brev som skal ledergruppebehandles til uken så jeg er rimelig fornøyd med dagens produksjon. Ja, og så har jeg et viktig navnespørsmål inne på forumet, så inn med seg! :konsulentfronten:

Nå skal jeg kule'n, satse på at ungene mine er blide og greie hele ettermiddagen og er jeg riktig heldig blir det fest i kveld.
Postet 24-06-16 kl 17:12 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er fortsatt på jobb, gleder meg til bobler og sushi til middag. Korpsungene tar ting med fatning, og de voksne som er med er superflinke til å fokusere positivt nå videre på turen, all ære til dem! Jeg er nokså lykkelig for at snuppas (dvs. min!) dyre konserttrompet ikke ble tatt, men utrolig kjedelig for dem som mistet pass, bankkort og mobiltelefoner, så mye styr!

I helgen er det nye eksamensforberedelser, samt hjelpe noen venner med servering i en syttiårsdag de arrangerer for mor/svigermor. Jaja, noen helger er sånn. Sove lenge, i det minste!
Postet 24-06-16 kl 17:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har fått megaskryt av nysjefen min, og venter på fly som pt er nesten 3 timer forsinket. Godt mannen og jeg har vært med på dette før, og tar det med fatning og relativ tålmodighet. Og vin.
Postet 24-06-16 kl 19:04 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hepphepp fra Wien! Tropevarmt solskinn og bra konferanse - og etterpå har jeg trasker et par timer rundt i byen med en kollega og bare vært turister. Nå er jeg tilbake på hotellet for å slappe av litt før vi skal på fin restaurant i kveld.
Postet 24-06-16 kl 19:31 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Ser på VGlista og føler meg veldig gammel. Har verken hørt sangene eller om artistene.
Postet 24-06-16 kl 23:16 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Wohoo! Jeg har hørt om M&M! Og kan sangen.
Postet 24-06-16 kl 23:20 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er ferie. Jeg drikker champagne og skriver pakkelister.
Postet 24-06-16 kl 23:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Esme sin avatar
Det er ferie!
Postet 25-06-16 kl 00:27 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Sitter ute på terrassen i Spania, varmt til seint på kveld, lyden av bølgene og følelse av ferie er en fiiiiin ting.
Postet 25-06-16 kl 00:41 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har vin og spotify og mann og chips, ett barn sover, ett feirer midtsommer i Nabolandet, eldste driver med sitt og vi voksne nerder med korpsstykker på spotify.
Postet 25-06-16 kl 01:00 av Addison Addison er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.