Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 07-09-17 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Altfor tidlig oppe. Skal hente 3 ungdommer og kjøre 9 mil for å delta på elever som arrangørkurs. Trøøøøtt.
Postet 07-09-17 kl 08:00 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oppe, kaffe, oppholdsvær.
Postet 07-09-17 kl 08:36 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Ingen jobb på meg idag. Syk og blir hjemme, helt tydelig høst. Passer veldig dårlig men det gjør det vel alltid. Skal fyre i ovnen og bare være inne under pleddet.
Postet 07-09-17 kl 09:00 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og har det egentlig skrekkelig travelt.

I går var det fotballkamp i øsende regnvær, og jeg lurer på om jeg kommer til å bli forkjølet. Jeg hadde hatt vett på å kle på meg, så jeg var ikke egentlig kald. Men det var umulig å unngå å bli våt. Enda godt at laget til snuppa spilte en av sine beste kamper noensinne, så jeg var i hvert fall varm i sjela.
Postet 07-09-17 kl 09:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg begynner å kommer meg etter en heftig forkjølelse. Gruffet i hodet begynner å lette, slik at jeg forhåpentligvis kan være litt produktiv i dag.

God bedring til Trixie!
Postet 07-09-17 kl 09:21 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til alle syke.
Postet 07-09-17 kl 09:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til de syke.

Jeg er heldigvis bedre i dag og på reise i nydelig vær i Nord Norge. Akkurat nå sitter jeg på hotellrommet og jobber litt etter frokost og det er slett ikke vondt.
Postet 07-09-17 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her er det tett tett tåke i dag, men sola jobbar iherdig med å få den vekk. Og så skal eg på min første yogatime i dag.
Postet 07-09-17 kl 09:50 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Det er skikkelig urettferdig! Har gledet meg en evighet til venninne-hyttetur og så våkner jeg med dunderhodepine, rennende nese og sandpapir i halsen.
Jaja, det er bare å dope seg ned så godt man kan og late som om jeg ikke er i ferd med å bli forkjølet i det hele tatt.
Postet 07-09-17 kl 10:02 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Trøtt og smått sur. B-mennesket sliter med å være på jobb kl. 7.35 hver morgen. Blir ikke frokost hjemme, nei. Heldigvis har vi verdens beste vaktmester så jeg slapp å bære med meg melk og frukt til to trinn da jeg busset med elevene i morges.
Postet 07-09-17 kl 10:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har egentlig alltid regnet meg for å være a-menneske. Men de siste ukene har jeg vært helt svimeslått når klokka ringer og har faktisk ikke klart å stå opp med en gang. Hva er det som skjer med meg? Er jeg i ferd med å bli gammel?
Postet 07-09-17 kl 10:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Joiner trøtteklubben! Stod opp samtidig med mannen som skulle ta et tidlig fly, måtte levere bilen på service og gå til kontoret derfra. Det gikk som smurt, men nå er jeg trøtt nå! Enda bra det snart er helg. Mannen er borte fram til søndag kveld, så da skal alenesoving nytes til fulle i 3 hele netter! Jeg ignorerer foreløpig tanken på at vi skal ha kusine mini og mikro på besøk fra lørdag til søndag. De får minste hos oss ta seg av, tenker jeg, i alle fall før 12 på søndag!
Postet 07-09-17 kl 10:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ugh. Har vært oppe siden 0415. Heftig jobbdag, grining (ikke meg) og kjefting (ikke meg) og trøsting (meg). Seksten timer igjen!
Postet 07-09-17 kl 11:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg har en SKIKKELIG god dag på jobb.
Postet 07-09-17 kl 11:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Så digg, Tjorven. Spesielt når du var så trøtt i morges! Jeg har forresten også alltid vært A-menneske, men de siste vintrene har det gått over. Det hjelper med D-vitamintilskudd og lysvekkerklokke.

Jeg er lykkelig over å være på jobb, har knapt vært innom her siden ferien sluttet for fire uker siden. Enten er jeg syk eller så er poden syk. I dag er han avlevert hos faren sin.

Men nå er kollegaen som sitter ved siden av meg syk da.
Postet 07-09-17 kl 12:11 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Upraktisk med elever på to skoler når en elev på skolen du ikke befinner deg på rømmer... Eleven gjenfunnet nå.
Postet 07-09-17 kl 14:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Seminar i Tromsø. Nydelig vær og en super by
Bare dumt at jeg ble skikkelig uggen i natt, og har løpt frem og tilbake på do Så ikke helt som planlagt..
Postet 07-09-17 kl 14:38 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ein times yoga og så ein gåtur i litt ulendt terreng. Nøgd no.
Postet 07-09-17 kl 15:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så fint Hjertensfryd! Høres nydelig ut!
Postet 07-09-17 kl 16:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra oss som er på tur! I en Uber på vei til Silicone Valley for en dag med kurs og foredrag. Crap frokost i dag så jeg håper det er noe dit vi kommer!!
Postet 07-09-17 kl 17:55 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært på et veldig bra kurs gjennom DKS(den kulturelle skolesekken). Hadde med meg tre flotte ungdommer, og det var bra for vi var de eneste som kom av 34 skoler. Det syns jeg var elendig, men kursholderne tok det på strak arm og kjørte kurs for oss. De som ikke var der bør angre, det er et kurs som bare kjøres hvert fjerde år.
Postet 07-09-17 kl 18:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Altså jeg trodde jeg var verdens beste vaktmester, men jeg jobber jo ikke hos Blånn.
Postet 07-09-17 kl 21:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Altså jeg trodde jeg var verdens beste vaktmester, men jeg jobber jo ikke hos Blånn.
Hadde du jobbet hos meg hadde du garantert hatt noen å sitte sammen med i lunsjen. Når vår vaktmester går av med pensjon må du gjerne kommer til oss (litt lang pendlevei, da, men det fikser du vel...).
Postet 07-09-17 kl 23:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Målet om dagene er bare å ha tid til å spise lunsj.
Postet 07-09-17 kl 23:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hurra, fredag!! Men hvor bliver Freffe?
Postet 08-09-17 kl 10:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hmm, ja det lurer jeg på og.
Postet 08-09-17 kl 11:15 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg nekter iallfall å være med på at det fremdeles er Toffe. Denne uka har vært lang nok!
Postet 08-09-17 kl 11:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no