Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 24-12-17 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Julenissen har vært her! Med ventegodteri til barna. �� Junior hvisket : æ e sikker på at det må vær onkel lars! Men nissen er helt stille så fasiten kommer ikke i år heller.
Postet 24-12-17 kl 09:40 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Det er så fint å se vesla våkne med stjerner i øynene, det er jul for meg. Nå er hun straks ti, så det varer nok ikke så mange årene til. Fint å se ungdommene pynte seg da, de er fine å ha i hus de også,

Skartveit det tur på gravene med krans og lys, så er det bare å vente på ribba. Goood jul!
Postet 24-12-17 kl 10:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er jul! Jeg skal forsøke å skrape sammen litt julestemning i løpet av dagen i dag slik at jeg blir grei å ha i hus i kveld.
Nå skal det kokes egg, lage eggerøre og stelle i stand julefrokost til oss fire. Det er koselig det.
Postet 24-12-17 kl 10:16 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God jul! Nissen har vært her og fylt opp strømpene til barna med godteri og en pakke.
Postet 24-12-17 kl 10:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Julestrømpegodis og TV her også. Frokosten er vi ferdig med, til og med ungdommene er stått opp.
Grøtkokoing litt senere, jeg tror jammen jeg skal lufte vettet mitt før den tid.
Postet 24-12-17 kl 11:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Julestrømpekos her og. Ho sverger til julemorgen tross sin høge alder. Det er koselig syns eg.

No skal eg dekke, prøve å kvile bort ein forkjølelse, Så er det gudstjeneste og så er det resten

(Er det veldig feil å gle seg til å trekkje i joggebukse seint i kveld allerede no?)
Postet 24-12-17 kl 11:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her sto nydusja unger i nye pysjer opp til fylte julestrømper og den siste kalendergaven. Rolig, deilig kosemorgen sammen.
Postet 24-12-17 kl 11:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God jul.
Litt amputert jul her, ungene hos faren sin, jeg har fortsatt omgangssyke men håper å komme meg på bena til i kveld. Jul blir det uansett.
Postet 24-12-17 kl 11:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God jul. Her er frokosten fortært, jeg har sett på jul i svingen. Snart kommer foreldrene mine med gavene til ungene , vi har spleiset på tv og pc til dem så de skal få dem nå på morgenen.
Postet 24-12-17 kl 11:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Oppdatert 24-12-17 kl 13:35 av polarjenta
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hvilken morgengave, polarjenta!
Postet 24-12-17 kl 11:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Alberto har klart å rote bort åtte kilo hvetemel. Jeg fatter ikke hvordan han klarer det. Så, da blir det ikke Nennes rundstykker til lunsj i dag.
Postet 24-12-17 kl 12:08 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er ikke mange nok fjærprydede gullhatter nutildags.

God jul, kjære FP!
Postet 24-12-17 kl 12:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Den hatten er helt strålende. Skulle ønske ungen var like nostalgiske som meg.

Frokost er spist, beina skal få ligge litt høyt en stund og jeg skal nyte at det er ganske så julete og fint i stua!

God jul, fineste FP!
Postet 24-12-17 kl 12:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her er fortsatt stua relativt rotet. Dukene må strykes og det må pyntes. Men pinnekjøttet har ligget i vann siden i natt, kålrot er delt opp, julekakene klare. Nå skal jeg finne ut hvor lageret av medisiner kan være. Jeg, i motsetning til mannen, synes ikke hylla i stua egentlig er et egnet sted.

Egentlig er jeg litt mer enn bare litt misunnelig på mamma og pappa som feirer jul på Zanzibar. Det hadde vært noe det. Varme og sol.

God jul alle sammen!
Postet 24-12-17 kl 12:53 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg og yngstehunden ser på Askepott. Den hunden er en hund etter TV, altså. Særlig når det er med hester og hunder - hun tar helt av.
Postet 24-12-17 kl 13:10 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene slenger omkring i nye jumpsuiten og spiser julestrømpegodterier. Her er det meste ferdig til i kveld, så jeg sitter å ser på Tre nøtter til Askepott.
Postet 24-12-17 kl 13:14 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Nessie sin avatar
Her er det kun jeg og sambo, så det er en rolig dag.
Synes fortsatt det er litt rart å være uten barn på julaften, men vi skal kose oss med ribbe ikveld. Har invitert ei venninne på middag også.

God jul!
Postet 24-12-17 kl 13:34 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Benzo sin avatar
Slenger rundt i pysj og kosepledd, potgull, dip og øl.
Det er litt digg å feire jul hos søster og kun medbringe et par kilo medisterkaker. Har dog ribbe i ovnen, den lukta må liksom til! God jul, FP, dere er en feiende flott gjeng.
Postet 24-12-17 kl 13:38 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Akkurat på juleaften vil jeg bare ha på Julemorgen på TV... Jeg har så mange ting jeg må se.
Her er det sløv og kos ( mann vasker bad) snart skal ribba ut og inn i ovnen og jeg skal ordne bordet.
Burde gått ut en tur, men vet ikke om jeg orker.

Trixie, riktig god bedring til deg. Håper du kommer deg på beina.
Postet 24-12-17 kl 14:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Nå er ribba på høy varme og pulsen på vei opp. Har vært på ambulansestasjonen med sjokoladefondantrøre, krem og jordbær. Min bror er på vakt så tenkte jeg skulle bidra med julekos. Håper de får en rolig vakt. Mest for ev pasienter da.
Postet 24-12-17 kl 17:09 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Vi har akkurat vært på skitur i marka, og nå skal middagen gjøres ferdig og gutta få på pentøyet.
Postet 24-12-17 kl 17:23 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ahhhh! Middag laget, spist, gaver åpnet, alle er happy, ungene er skjønne, og jeg har plassert bena på bordet.
Postet 24-12-17 kl 22:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har flyttet inn i ullgenser og joggebukser. Vi har hatt en fin kveld. Mannen og mellomste er ikke 100 % i form. Satser på at mellomste ikke blir veldig syk, for han skal på cup i Gøteborg på onsdag.
Postet 25-12-17 kl 00:39 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg er så mett!

Pysj på, unger i seng - hyggelig kveld, men også veldig deilig å få beina opp og slappe av hjemme!
Postet 25-12-17 kl 00:45 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Love actually
Postet 25-12-17 kl 00:51 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no