Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 12-07-21 kl 01:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Mornings! Jeg har en tjueåring i dag. Hovedpersonen selv er på jobb, men har gitt familien audiens i ettermiddag.
Postet 12-07-21 kl 08:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med tjueåring, Blondie.

Jeg har endelig startet på siste uken før F. Føler ikke at jeg har hatt helg denne helgen, har styrt på ute fra morgen til kveld. Utrolig kjekt med nesten 80kvm terrasse, helt til den skal vaskes, og helt til NOEN (les meg) finner ut at de vil endre farge på den og man da må fjerne gammel beis i tillegg. Tre runder med skuring av hele terrassen tar på inni håndflatene og resten av kroppen. Men nå kan den stå og tørke frem til helgen også kan jeg beise den og ta ferie med god samvittighet.
Postet 12-07-21 kl 08:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal IKKE bestille mer garn, jeg skal ikke bestille mer garn, jeg skal bestille mer garn, jeg trenger mer garn.
Vær så snill å slå meg i hode med noe hardt.
Postet 12-07-21 kl 09:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Andre uka med F i gang her, og jeg lurer på om jeg trenger F fra deler av familien.

Ingen andre oppe enn meg enda, så jeg skal snike meg ut med kajakken for en time sjelefred.
Postet 12-07-21 kl 09:53 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med 20-åringen, Blondie!

Her er bare Storesøster på jobb, i kjellerstua. Alle andre sover ennå og jeg nyter kaffe, sol og fuglesang. Pur idyll.
Postet 12-07-21 kl 09:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med 20-åring idag Blondie.

Jeg falt på løpetur igår så kvelden/natta ble tilbrakt på akutten/røntgen. Heldigvis bare kraftig overtråkk, men ukens ferie med fjelltur osv må endres litt. Så nå sitter jeg her med benet høyt og venter på kjæresten skal komme å redde meg
Postet 12-07-21 kl 10:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Til lykke med 20-åringen, Blondie!

Jeg er den eneste som har stått opp, ettåringen demonstrerer sine kunster som B-menneske. Jeg hadde egentlig en plan om at vi skulle vært ute av døren for fem minutter siden, men tydeligvis ikke.
Postet 12-07-21 kl 10:05 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Gratulerer med 20-åring. Vi skal straks kjøre vestover på bobiltur. Teltet i fjor, men så ikke for oss det i år igjen, med villstyrig valp, mulig regn og elbil som går kun få mil.

Stakkars deg da, trixie, håper litt tlc gjør foten fort bra igjen.
Postet 12-07-21 kl 10:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg jobber fra hjemmekontorsofaen enn så lenge, med kaffe og sovende hund. Teller på knappene om jeg kan bli her i dag, (litt deilig å være helt alene hjemme, det er noen år siden sist), men det ser dårlig ut.
Postet 12-07-21 kl 11:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I hear you, Anda! Årets ferieplan blir i tetteste laget på familien. Og jeg er på fridag nr 2.

Jeg må ta MYE av skylda selv, men er det lov til å skylde litt på pandemi også som har fått oss alle i apatisk modus.
Postet 12-07-21 kl 11:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Andre ferieuke her også, og som Anda og Tjorven så kunne jeg egentlig tenke meg en ferie fra enkelte familiemedlemmer. Pandemi og for mye familietetthet funker dårlig. Vurderer nesten å avlyse neste etappe..
Postet 12-07-21 kl 11:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg starter uken med avspasering for å kjøre yngste og min mor til flyplassen. Skal jobbe ut denne uken og så kjører vi etter i løpet av neste uke.
Postet 12-07-21 kl 11:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Det er visst maskin/motoruka her på gården. Jeg teller intet mindre enn 2 ATV-er, 2 motorsykler, 1 tohjulstraktor, 1 slåmaskin, 1 graver og en Defender med vinsj.

Vi er 4 pers her. 3 dersom man kun teller brukere ...
Postet 12-07-21 kl 11:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er på jobb, men hodet er helt i feriemodus, alt er vanskelig. Siste innspurt!
Postet 12-07-21 kl 11:59 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åh, Eia! For et deilig sted!
Postet 12-07-21 kl 12:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det ante meg at du tenkte det, Maverick.

Selv drar jeg og handler inn til grillings i kveld, og utforsker nærmeste ferskvann. Så kan pappaene og yngste utforske maskiner og septikavrenning. Win-win!

Ikke for det, jeg koser meg med langorv, stuttljå og kantklipper, samt graver frem gamle bærbusker og slikt.
Postet 12-07-21 kl 12:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent styrke. Fokus på overkropp i dag. Passer fint når planen for resten av dagen er plenklipp og hekkeklipp.
Postet 12-07-21 kl 13:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 20-åringen, Blondie.
Og riktig god bedring, Trixie.

Jeg er fortsatt litt høy etter gårsdagens kamp. Mitt UEFA lag slo alle 3 gutta. Jeg som ikke har peiling på fotball.
Postet 12-07-21 kl 14:21 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 12-07-21 kl 16:10 av star (Trykkleif...)
Gammel
Blondie sin avatar
Sitat:
Gratulerer med 30-åringen, Blondie.
Nå fikk jeg akutt midtlivskrise.
Takk for hilsener! Jubilanten er lærling og har lite tid til annet enn å jobbe, men han smilte da jeg ringte og sang litt i morges.
Postet 12-07-21 kl 14:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 12-07-21 kl 15:06 av Blondie
Gammel
star sin avatar
Jammen...... Autocorrect altså
Postet 12-07-21 kl 16:09 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no