Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 31-07-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Titt tei! Her var det liv! Nyt folk den siste feriedagen med å sove lenge? I dag skal me bake brød og male litt. God søndag!
Postet 31-07-16 kl 10:01 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Vi skal nyte den siste F dagen med å dra på stranda.
Blir en tøff start i morgen, men sånn er det jo.

Ha en fin søndag folkens.
Postet 31-07-16 kl 10:17 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Vi er oppe halvveis, vært våken en stund. Fortsatt en uke ferie igjen.
Postet 31-07-16 kl 10:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Heldigvis enda en stund til med ferie. 2.5 uke tror jeg.

I dag skal vi innom til broren min og ønske tanteskatten lykke til med studier.
Postet 31-07-16 kl 10:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er på Arlanda. Straks Gardermoen. Nesten 24 timer siden vi forlot huset til mamma og pappa. Nå skal det bli godt å komme hjem, kjenner jeg.
Postet 31-07-16 kl 11:01 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Norway Cup

Klanen stilte opp med sang og gigantisk flagg kl 9 søndag morgen til begge lagene jeg er lagleder for.
Postet 31-07-16 kl 12:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
10 grader og masse regn. Blir innedag i dag.

Husets yngste har lukket seg inn på rommet sitt og spiller høy musikk. Noen ganger er hun mer tenåring enn han som faktisk er det. Jeg har knapt kjøpt cd'er siden 90-tallet så det går i 90-talls dance etc.
Postet 31-07-16 kl 12:16 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hei fra Hallingdal. Her hyttesløver vi og prøver å samle krefter til en ny jobbuke. Blæh. Vil ikke ha mandag.
Postet 31-07-16 kl 12:46 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg bruker dagen på å øve meg på glutenfri baking. Det viser seg at jeg mestrer vafler, men kan jeg knekke gjærbakstkoden?
Postet 31-07-16 kl 13:07 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag fra Østersjøen! Mye vær, hav og himmel, stillhet, måkeskrik og bølgeskvulp. Vi sov til halv tolv, sier litt! I dag er været sånn passe foreløpig, vi skal snart ut og gå tur på moloene, så kanskje et bad før fin restaurantmiddag i kveld. F asså!!
Postet 31-07-16 kl 14:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Henter en fornøyd storebror på flyplassen i natt. Nå har jeg ristet alle klær og er i gang med å vaske klær for 14 dager. Påfallende mange rene truser igjen...

Lader opp til middagsbesøk med storfamilien litt senere.
Postet 31-07-16 kl 15:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er mye vasking etter sju overnattingsgjester, mye å rydde på plass også, men vi tar det hele i form av en gå-sakte-aksjon fortsatt iført pysj, så vi sliter oss ikke ut akkurat.
Postet 31-07-16 kl 16:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er tilbake i oppussingshuset mitt etter et par dager med sosialisering og kos i Oslo. Fortsatt ganske stusselig, men fint vær til hagesitting, nok lesestoff og snart pizza på døren, så skal nok klare meg til i morgen. Gleder meg til å se igjen mann og barn i morgen!
Postet 31-07-16 kl 17:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg går bare og synger på denne. / Det har vært en deilig sommer på Øen.

Postet 31-07-16 kl 23:12 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Å, for et bittelite bilde.
Postet 31-07-16 kl 23:14 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no