Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 04-08-16 kl 10:04 av Kaffestuggu



Å, så det er en sånn dag igjen.

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Inne i siste f-veke. Eller, eg avspaserer vel egentlig. Skal nyte kvar dag som er igjen...
Postet 04-08-16 kl 10:06 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er trøtt. Kjempetrøtt. Heldigvis gikk jeg nesten 12 km på skogtur i går så i dag holder jeg meg hjemme og pleier støle lår.
Postet 04-08-16 kl 10:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har rett og slett tatt meg fri i dag, jeg skal rydde, vaske og lage mat til middagsgjester. (Dumt med den ryddingen og vaskingen. )
Postet 04-08-16 kl 10:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg klarte å overtale meg selv til å ta en tur på trening før jobb (det hjalp at mannen kjørte meg bort), så nå sitter jeg og er riktig fornøyd med meg selv. Kanskje jeg burde jobbe litt, også.
Postet 04-08-16 kl 10:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Kelner, kelner! Det er en fugl i kaffen min!

På jobb, på grunn av NSB og stenging har jeg fått parkeringskort på jobben denne uken, og med omtrent ikke en bil på veien så gikk det radig til jobb.
Postet 04-08-16 kl 10:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har kaffepause fra saging av sponplater. Verkstedet har sommerferie og skap må på plass.

Og så blir jeg stadig overrasket over at arbeidsdagene virker så mye lengre når jeg begynner sju i stedet for halv åtte. Jeg har allerede rukket "alt" før klokka ni liksom. Til gjengjeld kan jeg gå klokka to, og ettermiddagene blir også lange.
Postet 04-08-16 kl 10:43 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg var så opptatt av frekvensstyring av motorer på vei til jobb i dag, og uten trafikk, så missa jeg avkjørselen, og måtte ta en u-sving. Heldigvis sykla jeg, og heldigvis er det ikke trafikk nå.
Postet 04-08-16 kl 11:01 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har vært på sjørøverfrokost og er straks klar for en dag i dyrehagen. Det ser heldigvis ut som det ikke kommer til å regne hele dagen.
Postet 04-08-16 kl 11:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Cuyahoga sin avatar
- Mamma, kanj du ikke skjær ut gulrot-figura te oss igjæn?

Postet 04-08-16 kl 11:32 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jepp, det ungene dine sa, Cuya.

Her var det praktfullt vær på morgenen, nå striregnet det. Lydbok og vaskebøtta på programmet.
Postet 04-08-16 kl 11:45 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, men er egentlig glad. I kveld skulle jeg ha gjort dugnadsarbeid for fotballklubben, men det slapp jeg visst. Så derfor får jeg heller sett snuppa spille nok en fotballkamp på Norway Cup. De har vært så flinke og det er så spennende å se dem spille.

På lørdag skal knerten spille også. Han er fremdeles liten og de spiller bare 3 mot 3 uten keeper. Forrige gang de spilte en slik turnering scoret laget hans 35 mål på 35 minutter. Knerten er veldig spent på om de klarer å tangere det. Lagsammensetningen er noe annen denne gangen, så det gjør de nok ikke, men det kan jo bli gøy allikevel.
Postet 04-08-16 kl 12:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på farten ut med lille, hun trenger å aktiviseres litt i gråværet. Det er litt opphold i regnet nå heldigvis, mitt planlagte hagearbeid-prosjekt de siste dagene av f har foreløpig kun blitt med planlegging.
Postet 04-08-16 kl 12:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er fysisk på jobb, men litt preget av at kvelden i går sluttet litt sent (eller tidlig). Sykling var litt ... annerledes i dag.

Så fint at jeg ikke skal feire før i morgen igjen.
Postet 04-08-16 kl 12:17 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er også fysisk på jobb. Etter å ha jobbet overtid hver dag i flere måneder, er arbeidsmengden nå normal. Og ergo har jeg mistet piffen. Uvant å ikke være konstant på tuppa.
Postet 04-08-16 kl 12:31 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hepp!

Fysisk, og definitivt mentalt, på jobb. Gleder meg til oktober.
Postet 04-08-16 kl 14:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg gleder meg også til oktober!
Postet 04-08-16 kl 14:17 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg begynte dagen med å følge mellomste til tannlegen. Da jeg kom på jobb kunne datamannen fortelle at han ikke hadde fått fikset opp i feilen med maskinen min... Så da hadde han byyet ut tynnklienten med pcen jeg hadde på gamlekontoret (som var det jeg egentlig ønsket meg i utgangspunktet).

Nytt kontor, nye muligheter.
Postet 04-08-16 kl 15:12 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er nesten ferdig med å rydde opp all legoen som lå strødd utover stuegulvet (legoen i bokhyllene later jeg som om jeg ikke ser). Hvem skulle trodd at ungene var 11 og 13? (Men for all del, jeg liker at de bygger og leker intenst med lego og har Tåtti som sitt fremste idol, altså. Bare de hadde ryddet litt opp etter seg iblant.)
Postet 04-08-16 kl 15:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Vi har vært på kino. Jeg hadde helt fortrengt at seksåringen synes alt er skummelt, så det var fem underholdende minutter, og en og en halv time hvor jeg angra intenst på at vi hadde dratt. Jeje. Nå glemmer jeg det ikke på ei stund igjen.
Postet 04-08-16 kl 17:23 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Hvilken film, pingis?

Jeg er vitne til et mirakel: de to yngste har lekt siden jeg kom hjem kl 15, uten å krangle! Det tror jeg aldri har skjedd før.
Postet 04-08-16 kl 17:45 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jason Bourne, Dali.


Neida. Kjæledyrenes hemmelige liv. Viser seg at de har veldig mye skumlere liv enn på traileren.
Postet 04-08-16 kl 17:54 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ja, de kjæledyra er ganske heftige. Jeg skvatt selv, jeg.
Postet 04-08-16 kl 19:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
til og med min 10,5-åring syntes den var skummel.
Postet 04-08-16 kl 19:28 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no