Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 14-09-18 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Postet 14-09-18 kl 07:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
her også.
Postet 14-09-18 kl 08:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Vi har endelig fått emballasje så vi kan pakke storordre. Til arbeid!

(Ja, etter en ørliten kopp kaffe)
Postet 14-09-18 kl 08:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Melder meg i -klubben.
Postet 14-09-18 kl 08:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. På vei til jobb og ganske våken har nemlig sovet inatt.
God fredag alle sammen.
Postet 14-09-18 kl 08:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Oppe før klokken ringte, og den var satt på 06:00. Irriternde når man blir så stresset av å skulle tidlig opp at man våkner hundre ganger på natten.

Sitter på OSL og skal være borte i en hel uke. Jaja, neinei.
Postet 14-09-18 kl 09:10 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
fra Paris. Det ble mye god vin i går, gitt. Mye dårlig også, for den saks skyld.

Sightseeing og soving står på programmet i dag etter et par intense jobbdager.

God fredag!
Postet 14-09-18 kl 09:19 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg spiser nybakt brød (takk til Melissa Brødbakemaskin fra Finn!), drikker kaffe og rydder litt mer kjøkkenskap før jobb. Ikke så verst!
Postet 14-09-18 kl 09:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det ser ut til å bli en fin fredag. Kake på jobb senere i dag.
Postet 14-09-18 kl 09:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Uka har forsvunnet i møter og forkjølelse. Idag er jeg hjemme. Stakk innom en lokal cafe og fikk en ingefærshot (og noe annet oppi der, sterk var den) og noe annet brygg så nå blir jeg sikkert bra
Fin helg i vente.
Postet 14-09-18 kl 09:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har med sønn på jobben i dag, for han skal ta av gipsen på hånda litt senere. Jeg jobber i kort gangavstand fra legevakta (vi har heldigvis timeavtale).

Mann og sønn skal på overnattingscup med fotballen denne helgen. Det er første gang det laget drar på tur, så det er mange spente gutter. Knerten er ikke så bekymret, for pappa er trener og skal derfor være med. Men det innebærer også at jeg og snuppa skal få en helg hjemme alene, og det blir litt kos. .... ja, hvis hun i det hele tatt gidder å være hjemme med den treige mora si. Hun bruker MYE tid på å jobbe seg inn i ny gjeng etter at ungdomsskolen startet opp for noen uker siden.
Postet 14-09-18 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har fri på fredagane! Og det er deilig. Og så går eg glipp av kaloriene som er i vaflene på jobb, og det er også bra.
Postet 14-09-18 kl 10:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er i ferd med å bli frisk av omgangssyke, og har fått booket om billetten min så jeg drar til Island i dag. Skulle egentlig dratt i går, men da var jeg i dype samtaler med den store hvite telefonen.....
Postet 14-09-18 kl 11:05 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har karret meg opp og er på jobb. Blir i litt bedre humør av å stå i inngangsdøra til skolen for å hilse alle elevene våre god morgen. Fra de som hilser blidt god morgen til den lille førsteklassingen som konsekvent sier nei som svar til meg. I dag var jeg litt opptatt da de kom, og da søkte eleven blikkontakt for å si nei. Å slenge slengtau for førsteklassingene er også en god start på dagen.
Postet 14-09-18 kl 11:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er i en akutt stressituasjon på jobb. På en tid der jeg allerede var på etterskudd med veldig mye, så kom det opp en praktisk hindring som skaper mye ekstraarbeid.

Jeg tror at jeg har sånn noenlunde kontroll. Eller skal få det i løpet av helgen og neste uke. Men, for første gang på lenge måtte jeg hjem og hente tabletter fordi stresset slår seg på magen og jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å jobbe effektivt. Heldigvis er medisinen effektiv og hurtigvirkende. Jeg elsker gode medisiner.
Postet 14-09-18 kl 12:26 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Gode medisiner er helt knall!

Selv trenger jeg heldigvis ingen for tiden. Men det skal bli godt med helg, ei helg uten store planer. Det er mange av de i høst, jeg merker at vi trenger litt mindre planer og litt mer tid.
Postet 14-09-18 kl 12:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Etter at ungene sluttet både med fotball og håndball har vi fått et hav av tid i helger og det er digg. Bortsett fra at jeg studerer så jeg vet jo hva fritiden min går til.
Postet 14-09-18 kl 13:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Etter en svært dårlig uke på jobb er jeg glad det er fredag! Det blir i alle fall rødvin.
Postet 14-09-18 kl 14:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fyrverkeri i skolegården er knallgøy...
Postet 14-09-18 kl 14:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Herlgland Blånn???? Elever eller utenforstående?
Postet 14-09-18 kl 15:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Elev selvsagt. Var en sånn fontenesak. Liggende på bakkent. Heldigvis ingen skader og lett å finne fram til rett elev.
Postet 14-09-18 kl 15:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg gleder meg til helg!! Kulturnatt i Oslo i kveld, frk. 17 år skal spille konsert og vi skal høre på, og så gå og spise et sted, bare mannen, jeg og henne. Minste drar på reise-bort seminar med skolekorpset hele helgen.
Postet 14-09-18 kl 15:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fyrverkeri i skolegården høres ut som en litt for spennende fredag.

Jeg skal snart svisje avgårde til spahelg. Blir ikke fælt.
Postet 14-09-18 kl 15:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Spennende med fyrverkeri da. Her i byen får man neppe fyr på noe særlig utendørs. Regnet siler!
Postet 14-09-18 kl 15:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
På vår ungdomsskole klarte de heller ikke få fyr på fyrverkeriet utendørs, så derfor fyrte de det av inne på skolen i stedet for.
Postet 14-09-18 kl 15:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Heldigvis lite fyrverkerier på skolene i vårt distrikt - foreløpig.

Nå har vi pakket og pakket og fått av gårde alt vi måtte og nesten alt vi burde, så nå er det velfortjent helg!

Reunion med klassekompiser fra vgs står på planen i helgen - det blir moro, for det var en fin gjeng!
Postet 14-09-18 kl 16:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Fyrverkeri på skolen, er det en greie?
Postet 14-09-18 kl 20:21 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Åja, på vår skole er det fast takst med et par smeller eller ti like etter nyttår. Morsomst er det når de sender rakettene etter lærere de ikke liker inne i korridorene.
Postet 14-09-18 kl 20:47 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Akk ja, det var fyrverkeri i korridorene på ungdomsskolen her i begynnelsen av januar i år. Guttungen veit hvem som gjorde det (vedkommende ble tatt, tilsto sin brøde, og har fått sin konsekvens) - men lojal som han er: «jeg veit hvem det er, mamma, men jeg har ikke lyst til å fortelle hvem til deg.»

Hva guttungen ikke veit er at ieg har en høyst berettiget mistanke, etter å ha overhørt en samtale mellom sønnen min og et knippe kompiser, en samtale som ikke var ment for mine ører, så jeg er grei nok til å ikke si jeg veit, siden jeg og veit at saken var ute av verden da jeg overhørte samtalen.
Postet 14-09-18 kl 21:16 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er DRESSURRIDNING på Nrk3!
Postet 14-09-18 kl 23:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Det er det rareste jeg har sett, med de rareste kommentarene! «Denne hesten er litt kantete i fasongen. Mange ville nok hevdet at den i grunnen ser ut som en vanlig brun hest.»
Postet 15-09-18 kl 00:03 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er vakkert! Ikke nødvendigvis kommentarene, da.
Postet 15-09-18 kl 00:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Nei, de var i grunnen litt - forstyrrende!
Postet 15-09-18 kl 00:30 av Bluen Bluen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no