Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 08-03-20 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med kvinnedagen!
Jeg skal gå i tog og på arrangement i kveld, gleder meg.
Postet 08-03-20 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var oppe grytidlig fordi Herremannen skulle fly kl. 8.10. Først på flyplassen får vi vite at flyet er forsinket til 12.20. Neste fly de skal med, fra Bergen til Helsinki, går kl 11.55. Dette er ombooket, men ny flight går 20 min før de kommer til Bergen.
Postet 08-03-20 kl 09:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kjære tid, Stompa, så kjipt. Her er det regn. Snøen smelter i alle fall, og det er mildere, så eg klager egentlig ikkje. Eg skal jobbe litt, faktisk forberede sidemålsundervisning, og i kveld skal eg på gospelnight i kirka og høyre på jentungen og ein masse kor, vere sosial og ete kake. Det blir bra.
Postet 08-03-20 kl 09:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Jeg skal skrive oppgave, og bli frisk. Masse regn og vind her = fin dag å være inne i.
Postet 08-03-20 kl 09:45 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Her pøsregner det! Litt deilig. Planen er vel å rydde litt, kanskje. Lese en bok.
Postet 08-03-20 kl 10:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så kjipt, Stompa.

Rydding står på planen her, mulig baking.
Postet 08-03-20 kl 11:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nå har flyselskapet oppdaget krøllet i Bergen og de er på vei ombord i fly til Oslo for å fly videre via Frankfurt. Interessant nok har de ikke fått beskjed om dette, og oppdaget det først da de var på vei ombord i flyet til Bergen og ble avvist. Flaks at det var før flyet til Oslo skulle gå.
Postet 08-03-20 kl 12:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no