Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 19-11-21 kl 09:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Guffent kjørevær i dag. Men kommet mer helskinnet til kontoret. Her er det visst "action". Lukter brent, men de har enda ikke funnet ut hvorfor. Jaja, jeg får hive meg over noen fakturaer.
Postet 19-11-21 kl 09:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, før jeg skal avgårde og holde en kort presentasjon på blodgiversamling. Spent, men fattet.
Postet 19-11-21 kl 09:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har normalt sett fantastisk utsikt fra kontoret, men nå ligger tåka tjukt og det er veldig grått.

Mannen min har dratt på guttetur og jeg skal være "alene med ungene". Jeg kjenner at det er veldig mye mindre belastende nå enn for 10 år siden. Faktisk ikke belastende i det hele tatt.

Snuppa og jeg skal på hver vår fest i kveld, men knerten klarer seg helt fint alene. Jeg må bare kjøpe litt potetgull ... eller han kan kjøpe det selv.
Postet 19-11-21 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Kort arbeidsuke, siden jeg var på tur til København mandag til onsdag. Skal bli greit med helg igjen likevel selvfølgelig.

Hjemmekontor i dag, og vet faktisk ikke helt hvordan været er her, det er så mørkt ennå, men det betyr vel at det ikke blåser så mye i hvert fall.
Postet 19-11-21 kl 09:20 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Deilig med fredag. Vi er i litt samme situasjon som dere Tjorven. Mannen og jeg diskuterte hvem som hadde førsterett på lønningspils en fredag i desember, og jeg forsøkte å si at "Ja, men det er jo ikke noe problem! De har jo ordnet seg selv flere ganger allerede!" Bestiller pizza eller lager taco og gamer litt sammen, eller henger foran hver sin skjerm og koser seg.
Postet 19-11-21 kl 09:27 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sissel: Jeg skal til København neste uke (kombinert jobb og ferie). Vi som reiser er fullvaksinerte. Fungerer ting greit da?
Postet 19-11-21 kl 11:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Tjorven: Ja, helt uproblematisk. Vi måtte vise Koronapasset på hotellet, på restauranter og ved gaten da vi kom hjem.
Postet 19-11-21 kl 12:06 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme alene med ungene er noe helt annet når de har blitt tenåringer, kontra når de var 10 år yngre ja. Kos deg, med en alenekveld, Tjorven.

Fjernkontor. En haug med mail og oppgaver etter en dag borte med hjemmeskole/hjemmekontor. Men nå har jeg fått unna en del av dem, og resten virker overkommelig.

Fredag, og snart helg. Deilig!
Postet 19-11-21 kl 12:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er hjemme alene med barn alltid når de er her, men jeg merker lite til mindre arbeid. Annerledes arbeid, men ikke mindre. Jeg kan ikke dra fra 13-åringen på kvelden foreløpig. Veldig mye kos da, det er jo hyggelig med disse «små».
Postet 19-11-21 kl 12:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ungene mine er selvstendige og utfyller hverandre usedvanlig godt. Når vi forsvinner så sørger knerten for at snuppa ikke holder fest og snuppa sørger for at knerten får i seg mat.
Postet 19-11-21 kl 12:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, der har jeg feilet kraftig. Mine ønsker hverandre døde etter ca ti minutter.
Postet 19-11-21 kl 14:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mens jeg tenker at jeg har hatt skikkelig flaks som har unger som ikke krangler. De er veldig, veldig forskjellige, men de er alltid greie med hverandre så lenge de begge får holde på med sitt.
Postet 19-11-21 kl 14:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hoi. Eg har vurdert fordypningsoppgaver i dag. Og premien mellom kvar oppgave er å legge et trekk i Wordfeud, og bluen har fulgt meg opp så eg har hatt klar premie mellom kvar oppgave. Er ho ikkje snill?
Det er fint vær ute, men bles veldig så det frister ikkje å gå i skogen egentlig.
Postet 19-11-21 kl 14:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Jeg kom inn i en liknende takt, Hondacrv - ett saksframlegg og ett trekk om hverandre.
Postet 19-11-21 kl 15:48 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Herlig samarbeid!

Tar snart helg her etter en heller uproduktiv uke med dårlig form og mye greier, men har i det minste fått vært effektiv i dag! Flere gode møter og ting ruller og går som de skal, så det er bare å lade opp til en betydelig travlere uke etter helgen. I mellomtiden skal vi hurtigteste litt, flere smittede i klassen til yngste.
Postet 19-11-21 kl 16:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hehe, men no har eg svikta deg - sjølv om eg kjem tilbake seinare då. Fysjom så fælt det bles her!
Postet 19-11-21 kl 18:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no