Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 08-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen! På vei til flyplassen, med fraktur i venstre fjerde grunnfalang men ellers ved godt mot! Heldigvis mye nærmere adekvat gange sammenlignet med i går.
Postet 08-03-19 kl 08:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Riktig god bedring og god tur, Candy. Så fryktelig uheldig!!
Postet 08-03-19 kl 08:12 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring og god tur Candy.

Jeg har vært tidlig på jobb og skal ha en lang og effektiv dag som skal avsluttes med middag og teaterbesøk med venner. Slettes ikke verst.

Jeg har sovet hele natten for første gang på lenge og snart får jeg kaffe. Det er stille på gangen, men jeg har musikk og topphumør så dette blir en god og effektiv arbeidsdag satser jeg på.
Postet 08-03-19 kl 08:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God 8.mars!
Jeg skal på odontologisk med Ville, så dagen starter med kaffe og hjemmekontor. Håper vi orker toget etterpå, men det blir antakelig litt lenge å være i byen og litt stressende å rekke hjemom.
Postet 08-03-19 kl 08:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God tur og god bedring, Candy!

Og gratulerer med Kvinnedagen.
Jeg skal ikke delta i tog og på arrangement i dag, men det er fordi formen ikke tillater det. Skikkelig kjedelig, for det er et godt program i dag. Må dog ta hensyn og varme sofaen i kveld, det får holde med maratondag på jobb.
Postet 08-03-19 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
God bedring og god tur candy, og god 8. Mars til alle.

Jeg er på jobb og angrer allerede. Skulle kjøre «svigersønn» til flyplassen, og tenkte når jeg først var oppe så kunne jeg de om jeg var frisk nok for jobb. Mulig jeg ikke er det. Øynene renner og renner, og det samme glør nesen. Og siden jeg småfryser er jeg neppe så feberfri som jeg trodde. Skal gi Lemsip en sjanse til å kicke inn før jeg bestemmer meg.
Postet 08-03-19 kl 09:19 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! På jobb og stuptrøtt, tar på å våkne rundt 4 og rundt 0530 hver dag.Har kaffe og frokost. Heldigvis korte dager i hele mars.
Postet 08-03-19 kl 09:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, damer!

Årets 8. mars-markering blir av det enkle slaget. Ungene mine får ta med en venn hver og så får vi på kino og ser "Captain Marvel" - hvor superhelten er en dame. Det skjer ting i likestillingens tegn også i superheltverden, heldigvis. (I parantes bemerkes at "Black Panther" riktignok hadde mannlig superhelt, men at han var støttet av relativt mange sterke og selvstendige damer.)
Postet 08-03-19 kl 10:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hjemmekontor med god kaffe og selskapssyk katt. Sitter og kikker ut på alt været og kjenner at dette er en god løsning i dag.

Jeg skal skissere opp ulike prosesser og samhandlingsformer og overlevering mellom mennesker i powerpoint. Er det noen som har sett noen gode foiler på sånt? Ikke standard powerpoint-prosess, men noe som viser hvordan oppgaver og informasjon skal flyte, men med fokus på menneskene i prosessen?
Postet 08-03-19 kl 10:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Siste dag av vinterferien. Jeg var grei mamma og kjørte Herremannen til kjøreskolen halv åtte; han er på glattkjøring (lærer-mamma er veldig fornøyd med at han klarte å unngå fravær fra skolen), og dermed var jeg ferdig med trening før 9 også.
Postet 08-03-19 kl 11:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg dro hjem fra jobb, fant ut jeg ikke hadde noe der å gjøre. Flat på sengen og gruer meg til noe jeg må gjøre i kveld som krever alt jeg har av krefter.
Postet 08-03-19 kl 12:16 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har syklet i dag, hagl i ansiktet de siste hundre metrene. Det var like vondt med avslappet og anspente muskler i ansiktet.
Postet 08-03-19 kl 12:32 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har et par dager med fri og sovnet igjen etter at kjæresten hadde reist på jobb. Nå er jeg hjemme, skal skrive på den oppgaven jeg snart ikke orker tanken på. Til venninne i kveld og resten av helgen skal jeg ha med kjæresten, det blir deilig.
God fredag og god bedring til alle som trenger det.
Postet 08-03-19 kl 13:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pebbles sin avatar
Jeg våknet med dundrende hodepine, men kaffe, frokos, masse vann og Ibux har tatt innersvingen på hodepina. Nå er jeg veldig glad for helg.
Postet 08-03-19 kl 13:50 av Pebbles Pebbles er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Siste vinterferiedag for meg også, egentlig den første også, siden jeg har brukt vinterferien på fagforeningsarbeid. Jaja, det er snart påskeferie.

Vi har vært og handlet litt, nå skal jeg slappe litt av, før jeg lager middag. Med andre ord en rolig dag.
Postet 08-03-19 kl 15:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg overlevde arbeidsdagen!
Postet 08-03-19 kl 17:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no