Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 20-11-22 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen! Været er vakkert og eg skal på tur med venninne. Før det skal eg vurdere litt, og komme i gang med ein ny bunke. Å få slått hull på bunken og starte, er alltid det verste. Ellers må eg ete middag aleine i dag og siden frøkna er på vift, og mamma og dei skulle til Drammen å ete. Makan
Postet 20-11-22 kl 10:59 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Det var meldt snø i natt, men er foreløpig ikke kommet noe.

Speideren er på tur og sover ute, håper han har holdt varmen.

Lurer på å henge opp utelys i dag, vi får se.
Postet 20-11-22 kl 11:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi har ingen gode oppvarmingskilder i dette svære huset, bare noen få oljeovner, og jeg sitter i stua under et teppe og hutrer. Skorsteinen er råtten og vi har ingen penger, så det blir en kald vinter.
Postet 20-11-22 kl 11:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har lest og strikka litt på morrakvisten. Nå har jeg rundstykker i ovnen og er i ferd med å starte dagens første jobbeøkt, så jeg får vurdert flere sidemålstekster før jeg skal gå tur i finværet.
Postet 20-11-22 kl 11:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi er på fjellet og her er det litt villsnø og ganske mye produsert snø Så det er håp om skikjøring om 2-3 uker! Snart litt frisk luft og så pakke seg hjem, for jeg må jobbe i ettermiddag og kveld.
Postet 20-11-22 kl 11:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Varme tanker til Albertine. Jeg har insistert på en grad lavere varmepumpe, det merkes. Men vi har heldigvis vedfyrt peis som kan øke komforte på helgedager og kosekvelder.

Jeg har levert kake til julemesse, gjort yoga og skal snart reise ut for familiens store kakemannbakedag.
Postet 20-11-22 kl 12:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg skal straks prøve meg på en forsiktig treningsøkt. Er meldt på en yoga-time. Tar noen rolige minutter på romaskin først for å se om skuldrene tåler trening. Fortsatt vondt så jeg tar det veldig piano.
Postet 20-11-22 kl 12:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Dagens plan er å få orden på innmaten i garderobeskap slik at de funker til alt jeg trenger skap til. Og det er ikke småtterier!

Først må jeg ut på tur med hunden da. Bare drikke opp kaffen først..
Postet 20-11-22 kl 12:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God formiddag.

Jeg har hatt en fin og rolig morgen med frokost, kaffe og strikketøy. Men nå har jeg funnet frem jobben for en kort økt som skal gjøre morgendagen litt bedre. Julemusikk på øret og snart en kopp te gjør arbeidsøkten gjennomførbar.
Postet 20-11-22 kl 13:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ålesund er Strålesund for tida, og det er herlig sjølv om eg ikkje orkar nytte meg av det. Lyset er så fint og gjer noko med stemninga innomhus også.

Har hatt søndag formiddag med seriesjåing og varm pels i fanget. Og god kaffe. Resten av søndagen blir vel å gå i omlag samme tralten.
Postet 20-11-22 kl 13:58 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal egentlig gjøre matte, men plutselig måtte det mekkes PC.
Men nå er det i orden så da får jeg sette meg ned igjen.
Postet 20-11-22 kl 15:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Skulle egentlig tilbringe dagen på Deichmanske og skrive eksamen i folkemord, men barnets planer ble kansellert, så da sitter jeg hjemme og øver til onsdagens eksamen i konfliktløsning og fredsarbeid i stedet for, med en hund snorkende i sofaen foran peisen, en sønn i kjelleren med skolearbeid og en datter på rommet sitt med katt og Harry Potter-maraton. (Og støvet er stillferdig. )
Postet 20-11-22 kl 16:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ligger og nyter varmen fra ovnen. pizza i ovnen.
Postet 20-11-22 kl 16:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Stillferdig støv er best. Ikke sånt som fyker aggressivt rundt som her.
Postet 20-11-22 kl 18:28 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har pakka inn alle julegavene som er i hus så langt, det vil si ca. 90 %. Veldig fornøyd med dagens dont.
Postet 20-11-22 kl 19:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no