Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 18-01-23 kl 07:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Sola er oppe rett under timen lenger enn solverv nå. Jeg tror jammen det blir vår i år også!

I kveld skal vi ut og spise, for å markere at yngstemann har bodd hos oss i 10 år i dag.
Postet 18-01-23 kl 09:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

På kontoret i dag også. Greit å ha unnagjort de 2 obligatoriske dagene.

Kos dere med markeringen Eia.
Postet 18-01-23 kl 09:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ja, jeg tenkte på det samme da jeg kjørte til jobb. Om litt er det lyst når jeg kommer til jobb. Det går rette veien nå!

Høres stas ut med 10-årsmarkering Eia!
Postet 18-01-23 kl 09:39 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
I dag var det glatt ute gitt.
Postet 18-01-23 kl 09:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er stressa Tårnfrid i dag. Jeg sitter på jobb og har stresset fælt med å få knerten på skolen. Han har første skoledag i rullestol. Mannen min er halvsyk og var uansett på hjemmekontor, så han fikk han frem til taxien. Hvordan knerten skal få seg de 100 meterne fra taxien og til døra til skolen er litt uvisst for meg, men jeg håper at 15-åringen klarer å ta grep selv.
Postet 18-01-23 kl 09:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mørkt ute, gitt, men vi er over halvveis i januar.

Sitter i teamsmøte med 42 stk i Europa. Om en time er det to times møte med revisor for å avklare ting. Brukte over fire timer med dem i går.
Postet 18-01-23 kl 10:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Har spist deilig frokost og skal tusle ut i Barcelona i solskinnet. I dag blir det utforskning av kvartalene i den gotiske byen.
Postet 18-01-23 kl 11:37 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er gjennomfrossen og kontoret som bruker å ha god temperatur virker også litt kaldere enn vanlig. Men det er sikkert bare jeg som hangler og mitt indre termometer er litt i ulage.
Postet 18-01-23 kl 12:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg sit på Moa og ventar på flybussen. Nokre dagar I Oslo ventar. Gler meg både til all tida eg skal ha heilt for meg sjølv og til å treffe eit knippe nydelege menneske som eg er så heldig å ha i livet mitt.
Postet 18-01-23 kl 14:41 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Åh, så deilig! Håper du koser deg maks!

Kommer du innom Volda i neste uke? Det hadde vært stas!
Postet 18-01-23 kl 22:06 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no