Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 26-06-21 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er alene med hunden og er allerede rastløs. Fint vær da og i ettermiddag kommer kjæresten på overnattingsbesøk. Det er ikke så verst, dette livet. God lørdag!
Postet 26-06-21 kl 10:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal overraske eldste med ny seng som blir levert snart.Hun tror at vi skal ut å kjøpe den i dag.
Postet 26-06-21 kl 10:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sitter i solen og drikker kaffe. Kan ikke si at jeg nyter stillhet og fuglekvitter, for naboen holder på med hekksaks. Blæh
Postet 26-06-21 kl 10:43 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Naboer med saging og sliping her. Og måker som bråker noe intenst halve natten. Oh the joy of Summer.
Postet 26-06-21 kl 10:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Måker er bråkete på en annen måte enn småfugler, ja.
Postet 26-06-21 kl 11:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Skal kjøre 16-åringen på jobb. Så må det lukes noen timer. Passe vær til det.
Postet 26-06-21 kl 11:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi skal ut og spise i ettermiddag. Hele gjengen + mamma og pappa. Først skal jeg klippe plenen (ellet, enga vår). Spent på om jeg får noen bivirkninger av vaksine. Foreløpig bare øm rundt stikkstedet. Resten av vondtene sammenfaller med de musklene som fikk gjennomgå på styrketrening i går. #snikskryt
Postet 26-06-21 kl 11:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag skal eg klippe plen og pakke, for i morgen reise eg til Vestlandet. Juhu! Det er meldt knallvær og knallvarmt, så det blir bading i Hardangerfjorden. Gleder meg.
Postet 26-06-21 kl 12:03 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God formiddag!
Vi har spist nydelig frokost på balkongen, og nå er jeg hos frisøren med storebror. Jeg synes det er trist at han skal klippe av seg de flotte, halvlange lokkene, men han er lei av å bli spurt om han er gutt og sikkert også lei av å måtte bruke balsam.

Etter et særdeles tøft år, er det veldig deilig å kjenne på at livet er godt og at jeg er akkurat der jeg ønsket å være.
Postet 26-06-21 kl 12:10 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlig, Input!
Postet 26-06-21 kl 12:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Åh, Input!
Postet 26-06-21 kl 13:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Lørdag er best!
Postet 26-06-21 kl 13:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Me har lånt oss sup brett i helga, så eg tar med meg jentene til nærmaste vatn for å leike og kose oss. Litt dumt at det blåser sånn, men det bør gå greit på vatnet.
Postet 26-06-21 kl 13:17 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skjønner deg Input. Min var bare 4 da x tok med guttungen til frisøren og omtrent skinna guttungen. Mot min vilje og etter å ha lagt press på guttungen.
Og

Vært på butikkrunde igjen. Er en haug kataloger rikere, igjen.
Er jo nåde TDF og fotball i dag. Lag satt opp, men har ingen håp om å slå 10.plassen på en etappe på TDF i fjor
Postet 26-06-21 kl 14:18 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 26-06-21 kl 14:43 av star
Gammel
Gjort endel hagearbeid og spist is på terrassen. Skal rake sammen så det blir enda bedre.

Vurderer å ta med 16-åringen ut å spise når hun er ferdig på jobb.
Postet 26-06-21 kl 14:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
På T-banen til Oslo for å møte venninne til lunsj/middag. Nesten ikke et munnbind å se - føler verden er normal for første gang på veldig lenge! Fullvaksinert er jeg også, så dette blir en nydelig dag. Må bare finne bra soft-is-sted!

Og Input - blir så glad av å lese det du skriver!!
Postet 26-06-21 kl 15:00 av oslo78 oslo78 er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
star: Her har det visst også vært "litt" press fra faren. Og særlig farmor og farfar. De fikk veldig klart beskjed om at barnebarnet ble lei seg av kommentarene, så da begynte de å kommentere at de ikke skulle kommentere i stedet.

oslo78: Takk det samme! Det er virkelig så ubeskrivelig deilig med følelsen av normalitet.
Postet 26-06-21 kl 15:19 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God ettermiddag. Sol og vakkert, og så varmt at jeg har rømt inn. Pakker til hyttetur med ungene. Skal beise ferdig trappa. Og skal snart ordne meg litt før vinklubb. Det er innafor å ta elsykkelen dit, selv om man muligens er litt snurrig hjem igjen? Storebror passer jentungen i kveld, og de får pizza og snask, så da bør de bli fornøyde, synes jeg.
Postet 26-06-21 kl 15:43 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Ja, bare vær forsiktig, Kaija. Har beiset litt og rakt plenen, skikkelig flittig i dag.

Snart hente eldste på jobb. Tror vi må finne oss en iskiosk før vi kjører hjem.

Yngste er fremdeles på speidertur i båt på holmer. Fikk melding; han trengte mer 4G.
Postet 26-06-21 kl 16:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Input:
Nå har han "langt" på toppen og kort kort på sidene. Og jeg syns han er sååååå fin når håret er nyvaska og krøllene virkelig kommer til sin rett.
Postet 26-06-21 kl 19:04 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no