Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 11-09-18 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 11-09-18 kl 07:48 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Postet 11-09-18 kl 07:49 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 11-09-18 kl 08:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
For en gjeng med trøttinger det var her da! Jeg trenger bare 5 liter kaffe til, så kan dagen begynne... og gådd som det regner.
Postet 11-09-18 kl 08:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har kjørt bil til jobb for første gang siden nyttår og havnet midt i den køen jeg vanligvis svinser forbi. Det er ikke verdt det.
Postet 11-09-18 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg har fått vite (off the record) at et viktig tilbud har blitt akseptert.

Så får vi se hva det fører til av avtale. : bretter opp ermene:
Postet 11-09-18 kl 09:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det jobb og det er fint. Og heile ettermiddagen fri der eg skal vere med jentungen. Juhu!
Postet 11-09-18 kl 09:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg hører på en tutorial, og blir klin, hakke gæren av stemmen. Han er ikke-engelsk av opprinnelse, og Klarer Ikke Å Si «Office 365» en gang. Den er 12 minutter.
Postet 11-09-18 kl 09:20 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Morrnings. Hjemmekontor en dag på overtid. Da er det bare å jobbe på.
Postet 11-09-18 kl 09:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har ennå ikke kommet meg ut av døra hjemme, merkelig hvordan man sitter fast i klisteret.
Postet 11-09-18 kl 09:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har fått tak i kaffe.
Postet 11-09-18 kl 09:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Jeg var supereffektiv hjemme i morges, men bussturen var snegletreig. Hadde hyggelig selskap, i det minste. I dag blir det litt kort dag, før tirsdagslogistikken venter. Passer meg bra, formen er ikke helt på topp etter sykdomsrunden.
Postet 11-09-18 kl 09:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Men NÅ er jeg på jobb. Så, skal jeg begynne med repetitivt rutinearbeid eller (grøss!) SKRIVE?
Postet 11-09-18 kl 10:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har levert unger, fylt diesel, dratt hjem og stelt meg ferdig og hengt på forumet ei stund. Får vel kaste i meg noe frokost og dra på jobb og vurdere sosiologitekster. Gjesp, blir trøtt av sånt vått høstvær. Trenger en skogtur med rødt løv og klar luft.
Postet 11-09-18 kl 10:24 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Trøtt og halvsjuk og på jobb.

En syk unge hjemme, en "ikke snakk til meg" 13-åring på skolen og mann som bare skulle ligge litt til og klarte å forsove seg, våknet med en tirade av ukvemsord. Strålende morgen mao.
Postet 11-09-18 kl 10:25 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jobb og trøtt, men det ryktes om sushilunsj, så klager ikke. Har kranglet med minste om regnjakke, etter gårsdagens fadese var hun ikke interessert i å høre på mine velmente formaninger om å ta med jakke.
Postet 11-09-18 kl 10:26 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I bilen på vei til jobb i dag drømte jeg bare om sofa og pledd og te. Det er grått og trist ute og jeg vil bare være hjemme og kose meg.

Koselig snap-utveksling med folkehøgskoledattera i morges da. Pakka med ny morgenkåpe er kommet frem og overraskelsesjokoladen ble godt mottatt.
Postet 11-09-18 kl 10:29 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Syns jeg har unnagjort en arbeidsdag alt, til meg å være altså. Skyssa eldste 6.20 i morges, syns det var en smule tidlig. Intetvjutrening er også gjort.
Postet 11-09-18 kl 11:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nå er det sol her og da ble plutselig alt mye lettere!

Jeg er helt sikker på at jeg ikke kunne levd med mørketid.
Postet 11-09-18 kl 16:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her pissregner det. Snart hjem fra jobb nå.
Postet 11-09-18 kl 16:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å, som jeg gleder meg til å sykle hjem!!!
Postet 11-09-18 kl 16:55 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg sykla fra t-banen og hjem med skjørt og regnkåpe. Skjørtet samla opp en hel dam av vann i fanget mitt.
Postet 11-09-18 kl 17:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hoi, i dag har vi hatt marginene på vår side! Vi spiste fiskesuppe til middag i halv fem-tida, dro ut halv seks, tilbake kvart over sju - og hadde glemt å slå av kokeplata. Heldigvis var det ganske mye suppe igjen i kaserollen, så selv om det var godt svidd, var det fortsatt flytende suppe igjen da vi kom hjem. Men det kunne ha gått skikkelig galt!
Postet 11-09-18 kl 21:00 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Oi, så skummelt, Stompa! Godt det endte bra.
Postet 11-09-18 kl 22:40 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no