Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 25-08-19 kl 10:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Oj. Først? I dag starter konfirmasjonstida, med presentasjon i kirka. Det er veldig koselig, og blir font å møte foreldre og ungdommer.
Ellers skin sola, daten kjem i ettermiddag, og eg er stuptrøtt.
Postet 25-08-19 kl 10:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vi la nytt gulv på kjøkkenet i går, og jeg har pusset og oljet gamle tremøbler til den store gullmedaljen. I dag blir det å få på plass de siste tingene og ellers bare slappe av
Postet 25-08-19 kl 10:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Hele familien tidlig oppe i dag. Yngste og eldste spilte kamp i hver sin cup, mannen var tidlig oppe for å kjøre langt for å se på yngstes lag, og jeg var publikummer under eldstes kamp (som tapte stort). Nå skal jeg gjøre litt administrativ frivilligjobbing før jeg skal ut i hagen igjen. For et deilig sommervær!
Postet 25-08-19 kl 11:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen-ish. Jeg sitter ved kjøkkenbenken og jobber og er så lei at jeg holder på å gå fra vettet. Puddelen har heldigvis fått besøk av klin gæærn schäferungdom, så nå er det en del pels&pote-underholdning her.
Postet 25-08-19 kl 11:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig helg her og akkurat stått opp.
Planen er å vaske og tromle det som er av dyner og puter i huset i løpet av dagen.
Ellers intet, bortsett fra å trene.
I kveld drar eldste til faren. For første gang siden jeg ble alene for 4 år siden har vi nå ordner samværsordningen slik at jeg har barnefri noen netter i mnd. Så det blir kjærestetid
Postet 25-08-19 kl 11:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
I dag skal jeg være grei mot naboen og høytrykksspyle inngangspartiet før naboens visning, slik at nabolaget ser velstelt ut. Problemet er bare at det er søndag, og øvrige naboer synes kanskje ikke det er like hyggelig med duringen. Men litt mer kosher om man venter til etter 11, er det ikke?
Postet 25-08-19 kl 11:46 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Vent til etter 13. Da er det mer kosher.
Postet 25-08-19 kl 11:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Rydding på planen i dag. Det trengs virkelig.
Postet 25-08-19 kl 12:31 av star star er aktiv nå
Gammel
Det fikk jeg gjort i går, Star. Tror det blir litt hagearbeid i dag. Tett og tung i hodet. Frisk luft er fint.
Postet 25-08-19 kl 12:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Morn. Vi doblet antall barn i huset i går kveld, men det har gått forbilledlig stille for seg. Mannen er ute og legger et strøk med maling der jeg nektet å klatre for å rekke i går, forhåpentligvis er vi ferdig med maling i løpet av dagen. Nok en ting som kan krysses av den eviglange listen med ting som må gjøres, vi blir forhåpentligvis ferdig før neste sommer...
Postet 25-08-19 kl 12:41 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er på korpsseminar og skal være her hele dagen. Fine ungdommer som får en intens start på sesongen.
Postet 25-08-19 kl 12:48 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg rydder hus. Gutta skal vaske og rydde oppe, jeg stueetasjen. Viljen til å lære å vaske toalett og bad er liten for gutta. I ettermiddag får vi foreldrene mine på middagsbesøk. Så hepp. Fire timer rydding og vasking, så middagslaging.
Postet 25-08-19 kl 13:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi vasker og rydder, og jeg skulle ønske det ikke var så varmt ute, for jeg må ut på løpetur. Planen ellers er å ta med mann og sønn inn til Sandvika for å se på den nye elvepromenaden
og spise litt.
Postet 25-08-19 kl 14:00 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Frivilligjobbing ferdig for i dag. Nå skal jeg på elsykkeltur i det flotte været til andelsgården jeg er med i, for å høste grønnsaker til ukas middager: brokkoli, salater, løk, grønnkål, squash, poteter, mengder av urter ++
Postet 25-08-19 kl 14:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har planlagt deler av uka som kommer. Nå skal jeg strikke litt før jeg planlegger videre. Kaffe trengs også, kjenner jeg.
Postet 25-08-19 kl 14:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg planlegger mandagstimene mine. Jeg er så grei, så de småtrøtte tredjeklassingene mine, som hater Powerpoints, skal få begynne året med en lang og fin sånn en om tidlig britisk historie.

(Og så skal de få gjøre research til en skriveoppgave etterpå, altså.)
Postet 25-08-19 kl 15:28 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er fortsatt Syk, men ikke sengeliggende og gjør rolige husarbeid og studieting.
Postet 25-08-19 kl 16:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kom nettopp hjem etter helgetur, nå er det bare å brette ermene opp og planlegge arbeidsuka. Festligheter i helga straffer seg på søndag.
Postet 25-08-19 kl 17:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skal være snill mamma og hente Herremannen på jobb. Håper bare vi får med sykkelen ... Det regnet ikke da han dro på jobb, men jeg kunne alltids latt han ta støyten for å ikke ha sjekket værmeldingen. Men det er faktisk ikke verdt det hvis han blir syk, så da får jeg heller curle litt.
Postet 25-08-19 kl 17:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg er på andre sjutimers togtur på tre dager med ungene. En ting er sikkert: vi skal aldri på interrail!
Postet 25-08-19 kl 18:18 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Driver og safter. Bommet på mengde saft, driver og steriliserer flere flasker.
Postet 25-08-19 kl 21:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh. Noen timer med jobbing etter middagsbesøket.
Postet 26-08-19 kl 00:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no