Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 21-07-19 kl 09:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Magica sin avatar
Det er lørdagskveld ute i hagen i Long Beach, Los Angeles! 4 dager igjen av ferien vår her i California.
Postet 21-07-19 kl 09:06 av Magica Magica er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten kommer hjem i dag etter fire uker på leir. Flyet er foreløpig en time forsinket, men akkurat nå føles den timen utrolig lang.
Postet 21-07-19 kl 10:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har vondt i absolutt hele kroppen etter gårsdagens møte med asfalten.
Postet 21-07-19 kl 10:35 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Pelen sin avatar
Vi lander snart i Roma. Kl 03.30 satte jeg mobilen på lading for å lade opp det siste til 100 % og der ble den visst værende når vi dro kl 04.15 også. Det føles veldig ubehagelig å ikke ha med seg mobil i løpet av 3 uker. Den følelsen har heldigvis gitt seg litt allerede. Jeg har fått meldt ifra til de fleste allerede og jeg har med meg iPad der jeg stort sett kan gjøre alt (om enn bare når jeg har nettverk) foruten å sende SMS og å ringe. Ting ordner seg.
Postet 21-07-19 kl 10:36 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg drikker kaffe blant en haug pappesker og leter etter motivasjonen til siste innsats. Flyttelasset går i morgen. :ensporet:
Postet 21-07-19 kl 10:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Sender av gårde Poden på Danacup i dag, drar selv etter i morgen kveld.
Postet 21-07-19 kl 10:57 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
I taxi på vei til flyplassen, ferdig med Budapest og klar for del to av ferien, bare hjem å vaske klær først.
Postet 21-07-19 kl 10:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Jeg har akkurat våknet. Tror vi skal på kino.
Postet 21-07-19 kl 11:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her ble det amerikanske pannekaker. Med røre fra Morgenlevering. Latskapen lenge leve

Dagens plan er å løpe en tur, i regnvær tydeligvis, pakke litt til ferie og å late meg mest mulig.

Og så underholdes jeg av tiåringen som prøver en stabel bikinier hun har arvet. Det er visst mange måter å sette på seg en trekanttopp
Postet 21-07-19 kl 11:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her må det pakkes. Mye er funnet fram, men det skal ned i koffertene også.
Postet 21-07-19 kl 11:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Mannen er kvitt tann og tannpine, og i dag skal det pakkes til en ukes hytteferie ved kysten. Ser ut som om værgudene er med oss igjen (hadde en knalluke i fjor OG i forfjor), så vi gleder oss masse. Noe besøk fra venner fordelt utover uken, det blir bra.

Til pakking!
Postet 21-07-19 kl 12:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Har sittet på verandaen et par timer og lest og kost meg med 22 grader og ingen sol. Nå er dessverre sola på vei rundt hushjørnet, og jeg kjenner at jeg nok må rømme inn i løpet av kort tid. Å sitte ute i sola er noe av det mest ubehagelige jeg vet.
Postet 21-07-19 kl 12:19 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten er hjemme igjen!
Postet 21-07-19 kl 13:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Haha, Stompa, det er godt du bor det du bor, da.

Tjorven: Fornøyd gutt? Håper du oppdaterer oss på hva han har opplevd.
Postet 21-07-19 kl 14:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
#trøtt Her er det en langsom søndag etter at vi kom hjem klokka 05.35 i morges. Det har vært deilige late dager i Tyrkia, nå fortsetter vi med hjemmeferie, skal passe hund i en måneds tid og skal feire bursdager og treffe venner og famile. Det blir fint.
Postet 21-07-19 kl 15:21 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no