Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 02-10-19 kl 09:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Kaffe. Masse.

Vi har fått nytt timeføringssystem på jobb. Det er ingen højdare.
Postet 02-10-19 kl 09:45 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb. Trooor jeg føler meg hakket bedre enn i går.
Ingen store planer for dagen. Skal bare være med yngste til fysio og være treningssjåfør for eldste.
Postet 02-10-19 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vi er straks på vei til Rogaland for å besøke eksen på sykehus. Grugleder meg.
Postet 02-10-19 kl 10:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er halvveis i uka før høstferie, jeg synes nesten forventningen om den uka er bedre enn det å ha fri. Jeg skal stort sett jobbe uansett, men jeg slipper jo å reise på kontoret.

Vondt i hodet på dag tre, det er litt upraktisk.
Postet 02-10-19 kl 11:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På plass på konferanse og skal være her til i morgen. Natt på hotell er litt deilig.
Postet 02-10-19 kl 11:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg får stadig dagene brutt opp av andre ting som skjer og begynner å se med litt dårlig samvittighet på den høstferien. Men jeg skal ta den uansett. Jeg får bare forberede litt her og ha en veldig tydelig fraværsassistent om når jeg kommer tilbake.

Ellers er det fint vær i Bergen akkurat nå i hvert fall og jeg skal en del hyggelige ting fremover, så alt i alt er livet ganske godt.
Postet 02-10-19 kl 11:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Avslutning for en kollega i dag, alltid litt trist når noen jeg liker skal slutte.
Postet 02-10-19 kl 11:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Lykke til Millact.

Jeg sitter på hjemmekontoret med en kjip nakkehodepine som gjør det vanskelig å konsentrere seg. Hopper mellom to litt vanskelige arbeidsoppgaver og kommer strengt tatt ikke noe særlig videre med noen av dem.
Postet 02-10-19 kl 11:57 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fin dag. Vært på sykehuset to ganger. Fint å være der. Så fikk vi kjørt innom vårt gamle nabolag og sett litt samt gjort et par ærend for barnas far. Bor på pasienthotellet. Knirkete seng, men tror vi skal få sove i natt.
Postet 02-10-19 kl 23:09 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no