Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 06-06-21 kl 08:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Me søv lenge i dag? Eg har ete frukost, og ser at det er skyer i dag. Hm. Men det kjem seg vel. Ha ein fin søndag!
Postet 06-06-21 kl 10:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Pøh, jeg har vært våken i timesvis og gjør det jeg alltid gjør: det er meg, macen og kaffekoppen. Jeg ser enden nå da, og det er jo godt (innlevering av eksamen og føring av karakterer i morgen).

Jeg er ør og blid og fullstendig rosa etter date i går, sikkert irriterende for alle andre.
Postet 06-06-21 kl 10:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skyer her også. Skal øvelseskjøre mer med 16-åringen i dag. Vi må bli flinkere til å få inn en rutine på det. De 45 minuttene i går var bra.
Postet 06-06-21 kl 10:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Herlig, Blondie. Blir så glad for å høre at du har det bra.

Våkna halv fem og fikk ikke sove, så nå har jeg sett utallige episoder av oppussingsprogram.
Postet 06-06-21 kl 10:38 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er også våken. Jeg gjør det jeg kan best: prokrastinere ...
Postet 06-06-21 kl 10:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken, litt sliten etter vin igår.
Rolig søndag.
Postet 06-06-21 kl 11:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Venter på at skyene skal ta seg en bolle. Yr lover skyfritt utover dagen. Tenkte å gå en fjelltur. Rute og lengde er ikke bestemt enda.
Postet 06-06-21 kl 11:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er fremdeles på sofaen med litt ekstra kaffe. Men jeg vurderer å gjøre noe snart.

Jeg har booket en treningstime. Så jeg skal i hvert fall gjøre det.
Postet 06-06-21 kl 11:37 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg er fortsatt blid etter skikkelig vellykket middag i går. I dag blir det litt frivilligjobbing, og så skal jeg plante om plantene jeg fikk av en nabo i går.
Postet 06-06-21 kl 11:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God søndag! Jeg har 15-åring i dag og 9 tenåringsjenter på brunch på verandaen

Martis og Dragen har også bursdagsbarn i dag - gratulerer! Og en eller annen til men der har jeg mistet kontrollen
Postet 06-06-21 kl 12:56 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer til alle FP-bursdagsbarna! Det var mange av dem i dag.
Postet 06-06-21 kl 12:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hurra for bursdagsbarn!

Jeg skal straks i gang med ting jeg ikke kan, men siden jeg har sagt ja til vervet må det også gjøres skikkelig.
Postet 06-06-21 kl 13:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 15-åringen, Palmen!
Postet 06-06-21 kl 14:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hipp hurra for bursdagsbarna.
Postet 06-06-21 kl 15:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis til bursdagsbarna :fest: min yngste er nå tenåring, jeg skjønner ikke helt hvor årene har blitt av.
Postet 06-06-21 kl 16:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har klippet plenen.

Det trengtes ekstremt, jeg rakk det ikke i går, og i morgen er det meldt regn. Det var egentlig litt krise, men selv om jeg ikke bryr meg om at andre klipper plenen på søndag, liker jeg ikke å gjøre det selv. Plutselig hørte jeg at naboen startet klipperen. Da styrtet jeg ut og gjorde det samme. Tre minutter etter meg, kom enda en nabo ut og startet sin. Vi ga hverandre lov.
Postet 06-06-21 kl 18:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha, Blondie, eg digger deg.
Postet 06-06-21 kl 22:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no