Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 10-08-23 kl 06:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Syklet til jobb i dag siden regnet har gitt seg. Deilig, og en smule høstdrag i lufta.
Postet 10-08-23 kl 07:58 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, i dag var det 7 varme(kalde)grader og deilig (vått) regn. Det ble ullundertøy og polvotter på sykkelturen til jobb. Velkommen høst.
Postet 10-08-23 kl 08:06 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag titter sola frem her og det er en lise. I morgen skal det faktisk bli riktig fint her og jeg sitter og lurer på om det ikke kan passe å ta en av de to feriedagene jeg sparte i forrige uke.

Vi var ute og spiste i går, vi og guttene, på en restaurant som er så populær at man faktisk må bestille midt i uka. Og det skjønner jeg godt! Det var skikkelig god mat fra A til Å. Det begynner å ta seg opp her i byen med opptil flere gode spisesteder.

Travel dag i dag, men det ble litt mindre travelt av at et møtet på morgenen måtte flyttes på. Det er helt greit! En kan jo ikke starte for brått heller.
Postet 10-08-23 kl 08:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Spent på hvilken restaurant det var, Nenne!

Datteren min landet på Gardermoen rett før midnatt, og hun ante ikke om hun kom seg videre. Spent på om jeg får oppdatering snart (hun skal på jobb om tre timer).
Postet 10-08-23 kl 08:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det faktisk ikke skyer over hele himmelen. Det passer jo bra, for i dag skal jeg på Øya.

Vi tenker jo stadig at vi blir for gamle for dette, men så ender vi opp med å dra dit. År etter år. Denne gangen bare én dag, men det er fordi jeg jobber altfor mye nå. Jeg satt til seine kvelden i går også, så da var det jammen bra at vi ikke hadde ukespass.

Snuppa jobber på festivalen i år, og hun meldte om støvelføre på grunn av gjørma. Så jeg har funnet frem et par skikkelig gamle DcMartens som jeg håper gjør jobben. Gummistøvlene mine har snuppa okkupert.
Postet 10-08-23 kl 08:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på kontoret. Blir kort dag.
Fysio i dag også.
Postet 10-08-23 kl 08:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
I dag er det meldt over 40 grader her nede så jeg nyter noen timer ute i behagelig tempratur nå før det nok blir mye innetid i dag.
Postet 10-08-23 kl 09:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Siste dag i Amsterdam. Planen er Moco museum evt Upside Down og ellers ta det litt roligere og se på livet.
Postet 10-08-23 kl 09:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg multitasker på jobb. Har to lamineringsmaskiner gående mens jeg følger med på stream fra et møte. Gløtt av sol på morgenen gjør noe med humøret.
Postet 10-08-23 kl 09:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her ble det hjemmekontor, min ene unge jobber på Øya i dag hun også, mens den andre skal øve på kirkeorgel (noe man naturlig nok ikke kan gjøre hjemme), så her blir det herlig tomt og ledig. Passer bra til dagens lesearbeid.
Postet 10-08-23 kl 09:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Og i kveld blir det IKEA, hvor vi fortsatt er omtrent en gang i uka, over to måneder etter at vi flyttet inn i ny leilighet. (Vi var riktignok på ferie i over tre uker inni der.)
Postet 10-08-23 kl 09:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg skal jobbe en drøy halv dag, og så er det fri resten av uka. Og jeg er glad for at jeg planla det sånn; jeg har innsett for flere år siden at jeg er for gammel til å være på hele Øyafestivalen og jobbe hele dager.
Postet 10-08-23 kl 09:51 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gleder meg til vi kanskje får se blå himmel i morgen. Jammen tungt å våkne når skyene ligger helt ned til bakken.
Lurer på hva man skal finne på til middag i dag. Får hoppe videre til middagstråden, kanskje.
Postet 10-08-23 kl 09:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
God morgen, Øya på meg også. OG full jobb.

Jeg var der såvidt i går også, men bare for de to siste konsertene. Wizkid var skikkelig begredelig, og Devo gjorde jobben sin, verken mer eller mindre.
Postet 10-08-23 kl 09:55 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Devo var ganske gøy; jeg hadde ingen spesielle forventninger og har aldri vært noen egentlig fan, men det var et proft og underholdende sett. De to jeg likte best i går var to band jeg ikke hadde hørt på før, TV Girl og Moderat.
Postet 10-08-23 kl 10:30 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag.
Jeg er så lei av regn og vann og dritt..
Jeg hadde kommet meg på kontoret om jeg vil. Vegen er stengt nordover, men det går fint sørover. Dog orker jeg ikke ut å kjøre i dag. Lågen har forhåpentligvis nådd toppen nå, men Mjøsa vil fortsette å stige noen dager til.
Postet 10-08-23 kl 10:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Ja, Moderat hørte jeg var skikkelig gøy.
Postet 10-08-23 kl 10:35 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Foreløpig er den eldste ungen hjemme, så i stedet for å jobbe har vi falt tilbake på Gøy Med AI. Les denne saken og prøv Savey Meal-bot selv! (De har nok lagt inn et filter mot direkte giftige ingredienser nå, men den er fortsatt veldig ... original.)
Postet 10-08-23 kl 10:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Været har letnet, og det har migrenen også. Yay!
Postet 10-08-23 kl 10:58 av Kanina Kanina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no