Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 07-11-16 kl 06:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen.

Jeg syns disse helgene er litt for korte, det kunne vel vært sånn at man starte litt senere på mandager. Jaja, vi er oppe, og snart klar for avgang.
Postet 07-11-16 kl 07:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Oppdatert 07-11-16 kl 08:54 av polarjenta
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra flytoget. Tidligere start denne mandagen, selv om jeg ønsker senere, som polarjenta. Opp kl 5, men la meg kl 10 så det gikk på et vis.
Postet 07-11-16 kl 07:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Har fått kaffe, gruer meg litt til å gyve løs.
Postet 07-11-16 kl 08:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Å vente på bussen i nesten 20 minutter i -6 var ingen fornøyelse! Jeg skulle tatt den tjukke vinterjakka, ikke den halvpene litt tynnere. :hønklaken:
Postet 07-11-16 kl 08:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ugh, mandag, november og -10 grader. Min desidert verste tid på året. Men, fin, rar, trist og fantastisk helg i Oljebyen, masse varme og gode klemmer, tårer, smil og latter. Litt matt og sliten i dag, men det er vel som det skal være, man er ikke 20 år lengre, heldigvis. Fikk så vidt klemt på og snakket litt med eldste før han måtte av gårde nordover igjen etter helgeperm, heldigvis kommer han hjem på langperm om bare to uker.
Postet 07-11-16 kl 08:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har gått til jobben i nydelig vintervær (og bælglatte Osloveier), iført min splitter nye kåpe (kjøpt på 75 % salg i våres), og elsker den litt. Lammeskinn i kulda, anyone?

Senere i dag skal jeg kjøpe mitt første månedskort på 25 år, jeg ser for meg å gå til jobben i vinter og busse hjem. Det føles nesten litt rart.
Postet 07-11-16 kl 08:32 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Minusgradbonanza! På vei til sykehuset, glutenguten skal på kontroll. Satser på at det er fort gjort, har mye jobb som venter.
Postet 07-11-16 kl 08:33 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Snø og kulde gjør meg ingen ting, men glatta er fæl. I grunnen håper jeg på kuldegrader herfra til våren slik at det ikke blir så isete. Også satser jeg på at gode sko (Icebug) gjør nytten, så jeg kan nyte vinteren mer.
Postet 07-11-16 kl 08:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Is er djevelens verk.
Postet 07-11-16 kl 08:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Nå er det rett før jeg krever endring i skiftordningen til Kaffestuggu. Den superoptimisten som har åpnet stuggu de siste mandagene kan godt få lov til å ta andre dager.
Postet 07-11-16 kl 08:48 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Helt rett dag å ta hjemmekontor på! Må jobbe litt og skrive en jobbsøknad og jeg tror jammen jeg skal prøve å få trent litt. Gå til trening, i dagslys, det må da gjøre underverker for humør og d-vitaminlageret? Eller, blir det noe d-vitaminer av svakt vinterlys?

Det er ihvertfall godt å endelig ha fått en fleksibel arbeidshverdag, selv om omstendighetene gjerne kunne vært annerledes.
Postet 07-11-16 kl 08:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Dagslys er bra for d-vitaminbeholdningen uansett, tror jeg.

Hjemmekontor her også, men med to små hjemme på planleggingsdag blir det begrenset effektivitet, kan man si. Har heldigvis min mor her til avlastning, så skal vel få gjort litt. Minsten var våken alldeles for tidlig og vekket alle oss andre med hylingen sin, før hun sovnet på sofaen da det var for seint for oss å sovne igjen. Jeg vil sooooove!
Postet 07-11-16 kl 09:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har sovet og sovet i helgen, men trøtt som en strømpe likevel.

Ekstremt glad for å ha gjort forarbeidet med vinterklærne for et par uker siden, så det var bare å plukke frem dunjakker som passet, til hele gjengen. Men kaldt lell!!
Postet 07-11-16 kl 09:56 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Kaldt, ja. Jeg gikk til skolen og synes synd på meg selv fordi det var kaldt. Men så hørte jeg på nyheten at det var -26 på Røros, så da var det ikke så synd på meg likevel. Men sprøtt at det er varmegrader på Svalbard da.
Postet 07-11-16 kl 11:07 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag og grumpy.
-12 grader og vind i dag. Grusomt! Tørr luft = tørr hud. Kalde sprukne hender er fantastisk! :not:
Sykehusapoteket har "glemt" å sende medisinbestilling til Ullevål, eller så har Ullevål som har "rotet den bort". Samma det. Hvor vanskelig er det å få til en bestilling som har gått jevnlig hver 3 uke i over 4 år nå!!
Jeg er fortsatt forkjølet!

.. det er mandag..
Postet 07-11-16 kl 11:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hjemme og smågal. Har plukket frem symaskinen og vurderer en tur til sentrum i morgen for å finne noe stoff.
Postet 07-11-16 kl 13:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no