Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 12-08-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Her regner det og jeg er straks på vei til mors hytte for å male litt sammen med en svigerinne. Først litt kaffe.
Postet 12-08-17 kl 09:51 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe her også. Litt enkel frokost, og deretter en tur på trening. På handletur senere, trur barneskoleungen trenger goretexsko..., himmel for et møkkavær altså.
Postet 12-08-17 kl 09:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Ikke helt oppe men våken. Eldste er på fotballturnering, de to små skal på playdate. Mor skal vaske hus..... jippi.....
Postet 12-08-17 kl 09:57 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oppe og venter på kaffen som gjør seg klar.
Ingen store planer her heller. Oppholdsvær ihvertfall.
Postet 12-08-17 kl 10:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Me kjøpte viking Goretex på salg på xxl til 600 kroner i går, til jentungen.
Ellers er eg lei av lediggang, og gler meg til å starte på jobb på tirsdag. I dag må eg ut og gå, kjenner eg.
Postet 12-08-17 kl 10:32 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Det regner veldig mye gitt at det ikke skulle regne i dag.
Postet 12-08-17 kl 10:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Såvidt oppe. Drikker kaffe og ja, jeg innrømmer det, spiser Walters mandler. Førfrokost, kan vi jo kalle det. I dag skal jeg løpe en tur og så burde jeg ha vasket i heimen, men det tror jeg må utgå. Har en to do-liste som er deprimerende lang, men det er vel bare å begynne øverst. I kveld skal jeg ut på byen i Oslo, nærmere bestemt Tøyen. Jeg er ALDRI ute på byen lenger, så jeg vet ikke hvordan man gjør slikt nu til dags. Men så lenge det er vin eller G&T involvert, skal det nok gå bra.
Postet 12-08-17 kl 11:52 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Bryllupsdag og bihulebetennelse.
Og litt sur fordi sykkelen vi kjøpte denne uka i dag annonseres 1500 kr billigere. Tror det er på sin plass å teste prisgarantien til xxl.
Postet 12-08-17 kl 11:52 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! :kvitre:

Det er digg med cuphelg i sykleavstand. Da kan jeg være heiagjeng på alle kampene til eldstemann, og samtidig få handlet på lokale sjapper i byen, stikke innom biblioteket og pleie halvsyk yngstemann hjemme.

To kamper til, med passe avstand. Da rekker jeg innom favorittkafeen mellom slaga, før kioskdugnad i kveld. Herregud, jeg får jo aldri gjort så mye i helgene ellers. Takk, Fjord Line cup!

Cup samme sted for yngste neste helg. Lurer på om vi er like heldige med kampoppsettet da?
Postet 12-08-17 kl 12:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Regn og vind her i dag, men jeg tror sannelig jeg skal gå meg en tur likevel. Nå har jeg jo skikkelig uteklær til sånt vær, så jeg har ingen unnskyldning for å la være.
Postet 12-08-17 kl 12:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er på cup, heldigvis bare som publikum.
Postet 12-08-17 kl 12:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen-ish. Jeg sitter i sofaen og jobber, og skulle egentlig ønske jeg var ute i marka og plukket sopp.
Postet 12-08-17 kl 12:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
God formiddag! Har vært på synsundersøkelse for nye briller, jeg sliter med å lese på mobilen. :gamlis:

Ellers er det perfekt innevær og vi har null planer og masse ny LEGO.
Postet 12-08-17 kl 12:45 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Slapp formiddag her etter date med mannen i går. Sawan, altså!

Ungene er konstant i tottene på hverandre, så nå sendes mann og et barn ut. Sukk. Er det bare mine som krangler om alt, alltid?
Postet 12-08-17 kl 13:09 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Haha, neida Timar, mine sloss konstant. Og nå har hun yngste begynt å ta kvelertak på søsteren sin for å få gjennom viljen sin.
Postet 12-08-17 kl 13:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Her har vi kjørt denne ukens gjester av gårde til tog, og som vanlig klør jeg i fingrene etter å få stormryddet huset etter at det har vært folk her mer eller mindre hele tiden i ukevis. Men først, kaffe og litt av de rikelige sjokolademengdene gjestene har etterlatt seg.
Postet 12-08-17 kl 13:19 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Timar: Mine veksler vilt mellom hyperkreativt perlevennskap og morderisk fiendskap.

Denne uka har jeg endelig vært nok på jobb til at jeg merker at det er skikkelig lørdag. Deilig.
Postet 12-08-17 kl 13:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Yngste har vært på barnetriatlon, kjempegøy og flott arrangement. Sol og 20 grader.
Postet 12-08-17 kl 13:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent og spist frokost.
Tror jeg må på en bytur, mulig middag hos venninne i kveld.

Mellomste og yngste her er stort sett veldig gode venner. Mellomste og eldste, det snakker vi ikke om.
Postet 12-08-17 kl 13:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Godt det ikke bare er mine. De kan også være perlevenner, men det går som regel over før jeg rekker å nyte øyeblikket. Nuvel, jeg har skyldt på alt for lang ferie sammen, og nå skylder jeg litt på oppstarten av hverdagen igjen, så bare alle er inne i vanlig rytme igjen, DA blir det nok slutt på all kranglingen.
Postet 12-08-17 kl 13:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Divine, høres hyggelig ut, hvor på Tøyen skal du? Husk at det sikkert blir fullt av Øyafolk etter elleve, men dere skal vel på plass før det.

Jeg er tung i hodet og har sovet urimelig lenge og drømt usedvanlig mye. Satser på at det letner litt når vi kommer oss ut igjen. Er det regnponchovær i dag, tro?
Postet 12-08-17 kl 14:11 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
era sin avatar
Etter tre uker med ferie kom jeg på at FP finns.
Postet 12-08-17 kl 15:17 av era era er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
era!
Postet 12-08-17 kl 15:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Goddagen!

Jeg har trent og skal plukke rips. Perfekt lørdag. Passelig sløv og akkurat nok tiltak til å få gjort litt forefallende husarbeid.
Postet 12-08-17 kl 16:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er på Sjusjøen med vennegjengen. 12 barn/ungdommer og 10 voksne. Så langt har vi leid kanoer og surra rundt på et vann. Nå er alle barna + 4 mammaer på vei til Lillehammer til en hemmelig aktivitet. Barna er delt i to lag og skal prøve seg på escape room. Hvis de kommer seg ut blir det lørdagsgodt.
Postet 12-08-17 kl 16:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Har nå handlet litt mat og kost meg med avis og kaffe. Det trengs å ryddes på yngste sitt rom, men han skal få hjelpe til litt selv. Kanskje blir det støvsuget litt også.
Postet 12-08-17 kl 16:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Eldste dro tilbake til studenthybelen i dag etter 2,5 mnd hjemme. Som vanlig godtvondt.
Mellomste var på fest i går, for første gang med klirrende pose. Hun ble 18 nå i sommer, så det er vel bare å vende seg til økte festeligheter frem mot russetiden neste år. Hun var i alle fall i fin form når hun kom hjem i natt, så godt som edru. Hun har tydeligvis ikke arvet mine gener, jeg kom hjem i en bærepose på samme alder.
Postet 12-08-17 kl 17:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Mine unger krangler aldri. Okei, jeg har kanskje litt selektiv husk etter nesten 2 uker med barnefri.
Postet 12-08-17 kl 17:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mine krangler mer for tiden, merkes at eldste begynner å bli skolejente og vil være i fred, heldigvis er de stort sett gode venner.

Nå er derimot begge hos farmor, og vi er aleine hjemme! Beina høyt og rolig stemning, så blir det biffmiddag og kanskje til og med noen bobler etterhvert. Bryllupsdagsfeiring to dager på forskudd!
Postet 12-08-17 kl 19:14 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no