Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 09-11-22 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor, med planer om en tur ut for å trene. Håper bare det slutter å regne først, nå har jeg fått nok regn og gråvær for en stund.
Postet 09-11-22 kl 07:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. På jobb, har kaffe, og har sovet i natt! Skuldra er ikke veldig mye bedre, dog, så i dag bestiller jeg time hos lege.
Postet 09-11-22 kl 07:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret. Orket knapt å gå ut av bilen i dag. Regn, mørkt, kaldt og kroppen er trøtt.. Hater hvordan den våte asfalten bare sluker alt lyset.
Postet 09-11-22 kl 07:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vind, regn og mørkt her også. Siden September. Har på sommerbluse med ull inni. Fake it till you make it.
Postet 09-11-22 kl 07:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Forkjølet og hjemmekontor, jeg har egentlig vaksinetime i ettermiddag, men skal se om jeg får utsatt den til i morgen. Evt får jeg bare ta det privat. Fyr i peisen og ikke altfor mange teamsmøter så det er bare å brette opp ermene.
Postet 09-11-22 kl 07:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Og søvn snakker vi ikke om i dag. Er på tekopp type monsterstor nummer 2.
Postet 09-11-22 kl 08:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ull i to lag på kontoret, det pleier å være tre lag. Jeg innser at jeg må ruste opp ull-beholdningen kraftig denne vinteren.

Lang dag på kontoret, lang dag med styremøte i kveld. Det er bare å stålsette seg.
Postet 09-11-22 kl 08:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har møter på løpende bånd i dag også og er litt usikker på når det er tenkt at jeg faktisk "skal gjøre jobben min". Mye av jobben min er å være i møter, men det burde være litt mer tid både til forberedelser og til å skrive ut hva vi faktisk blir enige om i alle disse møtene.

Jeg skal egentlig ha ferie neste uke, og vurderer å spørre sjefen om jeg heller bare kan få møtefri slik at jeg kan lese og skrive alt det som trengs. Det blir en skikkelig sluttspurt inn mot jul.
Postet 09-11-22 kl 08:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie: Du kunne nesten fått min ull; jeg er så varm plutselig, må være overgangsalderen. I går satt jeg med korte ermer på jobb, normalt på denne tiden ville jeg hatt ull under. Blodprøver i morgen, så får vi se. Sover dårlig for tiden også.

Teamsmøte nå og eneste på jobb her i 2. etasje, får jobbet i fred da.
Postet 09-11-22 kl 09:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her også. Har så vidt greid å åpne et dokument ...
Postet 09-11-22 kl 09:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Det var veldig vanskelig å komme seg ut av senga i dag altså.
Postet 09-11-22 kl 09:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Skal i avdelingsmøte kl. 10.00, og vi har aldri på kamera, men i dag skulle visst sjefen sin sjef være med, og vi ble oppfordret til å ha kameraet på. Så da måtte jeg en kjapp tur i dusjen, og ta på meg noe annet enn pysj.
Postet 09-11-22 kl 09:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Fridag :jubel: skulle hatt en elektriker, egentlig i går, men han ringte i sjutida og flyttet videre til i morgen. Fulgte minste til skolen og møtte ei streikende venninne, før jeg jobbet litt (gjorde ferdig et malignt melanom), og nå er det strikk og Rizzoli&Isles..
Vurderer å ta en lang tur, men kommer litt an på regn-intensiteten.
Postet 09-11-22 kl 09:46 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Vi har opphold og lys til en forandring; ganske fint ute og 15 grader.

Elektriker, ja. Jeg har sendt en mail (fant ikke mobilnr hans) og venter på svar, får ringe en annen og få litt hjelp til lampen.
Postet 09-11-22 kl 09:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oh, hvor ser du Rizzoli & Isles, Appelsin?
Postet 09-11-22 kl 09:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Du får si fra om du skal ha utsalg, millact! Jeg har også perioder med heftige varmeanfall, derfor har jeg lag på lag.
Postet 09-11-22 kl 09:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har vært flink.
Postet 09-11-22 kl 09:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Startet dagen med joggetur i regnværet. Allerede drittlei regn.
Hjemmekontor første del av dagen, så kontoret etter hvert - etter arvingens sprangtrening.

Kjenner følelsen Tjorven. Denne uken er det stort sett back-to-back møter alle dager. Er egentlig med på et kurs hver dag, men har ikke sjangs til å gjøre noe annet enn å delta på sesjonene - ingen mulighet til å gjøre arbeidet vi skal gjøre utenom Litt dumt, men sånn er det bare.
Postet 09-11-22 kl 10:03 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Viaplay, mex!
Aldri sett det før, men er både feel-good og obduksjonsrelatert, så yey!
Postet 09-11-22 kl 10:16 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kjenner også igjen dilemmaet med når en skal rekke å gjøre alt det som må gjøres mellom møtene, ja! I dag har jeg rolig dag da, siden jeg egentlig skulle vært på heldagsarrangement men i stedet har hjemmekontor kombinert med litt sykmeldingsfri fordi forkjølet. Så da har jeg nå sittet og innkalt til møter.
Postet 09-11-22 kl 10:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg kjenner at oppsigelsestid ikke gir noen motivasjonsboost akkurat... Det kan bli noen seige uker frem til ny jobb i februar. I dag skal jeg treffe noen av mine nye kollegaer i den nye jobben. Det blir spennende da!
Postet 09-11-22 kl 10:56 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Appelsin, håper du er ute nå! Ser plutselig blå himmel her sør i byen. Fridag her også. Har trent og gjort yoga. Nå er det tid for lunsj og kanskje litt strikking og/eller matprepp.
Postet 09-11-22 kl 11:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med ny jobb, Selma!
Postet 09-11-22 kl 15:20 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no