Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 08-02-23 kl 07:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her er det myyyye vær, jeg har ingenting lyst til å dra ut kjenner jeg.

Jaja, får vel dra på jobb, og håpe vi ikke blåser av veien.
Postet 08-02-23 kl 08:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg leter etter jobbselvtilliten min før et viktig fremlegg i morgen. Den har visst helt tatt kvelden og jeg tåler dårlig å bli vurdert. Da passer det jo fint at hele morgendagen består av nettopp det.
Postet 08-02-23 kl 08:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Morsom safari i går med tre av de fem store (løve, bøffel og nesehorn). I dag er mannen på jobb så jeg funderer på hva jeg skal gjøre. Kanskje City market? Eller tilbringe dagen i solen og varmen her på hotellet?
Postet 08-02-23 kl 08:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Blondie! Så misunnelig på deg, Blånn! Høres utrolig gøy ut!

Jeg leter etter selvtilliten min i dette øyeblikk, hadde bestemt meg for å vise et par kasus på et møte om et kvarter, og nå sitter jeg og tenker at det er jo ikke så interessant og kanskje jeg ikke kan det godt nok osv.
Postet 08-02-23 kl 08:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Heier på jobbselvtilliten til Blondie og Appelsin, dere er knalldyktige begge to!

Her er jobbselvtilliten grei, mammaselvtilliten er det verre med. Heldigvis utsikt til hyggelig friminutt fra både jobb og hjem i ettermiddag og kveld!
Postet 08-02-23 kl 09:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen.

You can do it, Blondie og Appelsin!

Jeg fikk boostet min jobbselvtillit noe i salgsmøte i går, noe jeg trengte sårt. Håper det får virkning utover våren for bedriften også.
Postet 08-02-23 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg leter etter jobbmotivasjonen min.
Av og til så får man virkelig kjenne på det med å jobbe i en stor organisasjon med forgubbede avdelinger hvor ting er tungrodd og det er nærmest null vilje til samarbeid og endring.
Postet 08-02-23 kl 09:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie, Appelsin og Mex.


Jeg har kastet inn håndkledet i dag og meldt meg syk. Jeg er for forkjølet. Når jeg holder meg hjemme klarer jeg noen små blaff med jobbing. Men allerede nå kjenner jeg at jeg snart må ha en pause igjen.



Må bli frisk til resten av uken så satser på sofa og pledd i dag.
Postet 08-02-23 kl 10:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Takk for heiing - jeg gjorde det Ingen større greie, men det koster meg alltid en del å reise meg og bare gjøre det likevel. Regner med det forblir slik til jeg går av med pensjon om 26 år
Postet 08-02-23 kl 10:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Blå!
Postet 08-02-23 kl 10:42 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg har byttet spiral i dag.

Og det var med turnuslege til stede. Fastlegen min: "Vil du gjøre det eller skal jeg?"
Turnuslege: "Ehm, nja, tja tjo, du kan gjøre det så kan jeg se på? Jeg har ikke byttet noen på dette kontoret.."
Fastlegen: "Jeg er jo dritgod på dette, så du lærer av den beste."

Jeg bare elsker fastlegen min.
Postet 08-02-23 kl 10:55 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
og til de som trenger.

Jeg er litt jobblei akkurat nå.
Postet 08-02-23 kl 11:49 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no