Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 29-11-19 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Endelig fredag!
Postet 29-11-19 kl 08:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Fredag ja. Møte 1.5 times kjøring herifra. Håper vi er hjemme i rimelig tid.
Postet 29-11-19 kl 08:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fredag og fri. Julebord i kveld. Helt unødvendig å våkne kl 6. Trening og litt gjemmekontor tenker jeg.
Postet 29-11-19 kl 08:50 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har kombinert hjemmekontor/fridag/ryddedag før helgens bursdagsfeiringer. Deilig med litt god tid, jeg sitter og ser på snødekte grantrær mot himmelen som lysner - rett og slett vakkert.
Postet 29-11-19 kl 09:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg må ha sovet tungt i natt for merket ikke at minsten kom. Det gjør jeg vanligvis.
Kroppen føles blæh.
Postet 29-11-19 kl 09:09 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på julebord i går, og er på jobb i dag. Litt mer sliten enn jeg pleier, men det går nå helt greit. Det var et innmari koselig julebord.

I kveld skal jeg ta livet med ro. Jeg har yogatime etter jobb, men etter det skal jeg bare strikke og sløve.
Postet 29-11-19 kl 09:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er ferdig med høstens stressperiode. Nå er det bare viktig at jeg ikke slapper for mye av, men klarer å forstå at jeg faktisk skal ha veldig mye klart til vi begynner på igjen i januar og at det ikke er så lenge til.

I dag har jeg trent og så har jeg vandret langsomt rundt et kjøpesenter for å se om det var noe gøye tilbud. Jeg endte opp med et Kari Traa ullsett til storesøster og en grønnsakskniv til meg selv.

I kveld skal jeg spise god mat, men ikke drikke alkohol siden jeg skal hente lillesøster i et selskap.

Og helgen er bare kos og avslapning og det gleder jeg meg veldig til.
Postet 29-11-19 kl 10:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er ikke ferdig med høstens stressperiode.
Postet 29-11-19 kl 10:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Fredag og dritvondt i hodet - og kløe i nesen. Skal >IKKE bli forkjølet. Nei.
Postet 29-11-19 kl 10:42 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag og skulle gjerne ha hatt hjemmekontor, men vaskerne kommer i dag og da passer det dårlig. Men blir godt å komme hjem til nyvasket hus!
Postet 29-11-19 kl 10:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
På artig seminar, men kjenner ingen. Handle julegaver på nett i kveld.
Postet 29-11-19 kl 11:16 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I forbindelse med knukket fot, har jeg bestilt husvask før jul.
Postet 29-11-19 kl 11:19 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
De slemme folka her vil at jeg skal stå og snakke om meg selv og fortelle alle at jeg er flink og skryte av meg selv og mine sterke sider. Dette er et mareritt for meg.
Postet 29-11-19 kl 11:35 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Blå, det kunne vært meg. Har endelig fått ferdigstilt en del viktige dokumenter. Viktig å klare å roe ned, men uten å miste av syne at det kommer travle perioder igjen.

På hjemmefronten derimot er det rikelig med prosjekter som gjentår å ferdigstilles: oppussing i kjelleren og en gradering om 2 uker.
Postet 29-11-19 kl 12:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag! Har bortehjemmekontor i barndomshjemmet, er vestpå i helgen og skal på russejubileum i morgen, huhei! Nydelig vær nå som tåken letter og det sluttet å snø. Satser på at det holder seg sånn, nokså lei av regn, sludd og tåke nå. November, takk og farvel, i år var du ikke så grei altså!
Postet 29-11-19 kl 12:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Sms-utveksling med Secunda:

S: Har du tenkt på ønskeliste?
T: Nei, har vært veldig travel, men du vet jo hva jeg liker?
S: Skjørt og sjokolade?

Joa, det er vel omtrent det.
Postet 29-11-19 kl 13:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har spilt inn dansevideo for vår interne nordiske sangkonkurranse og sendt til hele den norske organisasjonen. The things I do, ass!
Postet 29-11-19 kl 13:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Skjørt og sjokolade er ikke de verste lastene man kan ha i livet, Toffen.
Postet 29-11-19 kl 16:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Drukner i jobb, så black Friday har jeg ikke tenkt på.
Postet 29-11-19 kl 16:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Huhei fra Arizona. Min siste feriedag her. Jeg trives noe helt fantastisk her. Jeg sverger at synet av masse kaktus må ha en beroligende effekt.
Postet 29-11-19 kl 18:02 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hu hei hvor det går. Vært hos frisøren, strip, klipp og krøll. Nå er jeg straks klar for julebord. Blir forsinket da. Kollektivt er sikkert miljøvennlig, men ikke alltid punktlig...
Postet 29-11-19 kl 18:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no