Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 09-09-19 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 09-09-19 kl 07:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg våknet midt på natten og fikk ikke sove igjen. Uten at det finnes noen god grunn for at jeg skal ligge der våken.

I morges gikk alt veldig fort. Ingen unger skulle vekkes eller mases på, men jeg er veldig spent på om de kommer seg opp i tide til avtalene sine i dag.
Postet 09-09-19 kl 08:37 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Ny uke, nye muligheter, og nok å gjøre på jobb. :svosj:
Postet 09-09-19 kl 09:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Å starte dagen kl 8 på bup, var ut tidligare enn kva eg hadde lyst til, men men. Resten av dagen går med til valget. Skal sitte stemmevakt frå 12-20.
Postet 09-09-19 kl 09:16 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Enda godt jeg hadde legetime før jobb sånn at jeg kunne kjøre guttungen til skolen etterpå. For skyssen kom ikke.
Jeg er kvalm, svimmel og har vondt i hodet.
Postet 09-09-19 kl 10:10 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 09-09-19 kl 10:32 av star
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God valgdag!

I dag blir det innkjøp av vekkerklokker til familiens to eldste barn, for jeg gidder ikke å være vekkegeneral lenger. Ære være til dere som synes det er kos!

Stemme senere.
Postet 09-09-19 kl 10:18 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Forkjølelsen er på hell tror jeg, for nå har jeg fått whiskeystemme og latteren min høres ut som jeg har har røkt 40 sigg dagen de siste 30 årene.
Postet 09-09-19 kl 10:49 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er stemmestyreleder og har vært i valglokalet siden kl 7. Vi hadde kø da vi åpnet kl 9 og det er et jevnt trykk så jeg er optimist for valgdeltakelsen.
Postet 09-09-19 kl 11:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg sitter hjemme i dag, rett og slett for å rekke å stemme. Tenkte å dra med meg 15-åringen, selv om han har vært med før - man skal være stolt over å bo i et land der det er trygt og åpent å stemme, så det er en høytidsstund for oss!

Jentungen har besøk, så de skal få slippe.

Godt valg!
Postet 09-09-19 kl 11:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Her går det i ett på jobb i dag, prøve å få dratt litt tidligere sånn at jeg kan svinge innom valglokalene før middag i dag.

Godt valg!
Postet 09-09-19 kl 11:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Barnet er sendt på leirskole, og jeg har kreket meg på jobb. Litt vondt i viljen, men ellers i god form.
Postet 09-09-19 kl 11:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg stemte i går, dro sammen med mannen og frøken førstegangsvelger, veldig stas!!

I dag blir det trening før valgsending, blir sikkert alt for sent før man får lagt seg i kveld også..
Postet 09-09-19 kl 17:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er lærer i en tredje klasse, og vi har også hatt valg i dag. Vi fikk lov å komme i stemmelokalet og fikk lov å avlegge stemmer for de forskjellige partiene. Som partileder for filmpartiet så må jeg si vi fikk et skuffende valgresultat, lekepartiet fikk nemlig 19 av 21 stemmer, som lærer er jeg glad for de valgte å leke. De andre partiene fikk nok 0 stemme, det var finskriftpartiet, lesepartiet og ryddepartiet. De får innkassere lekinga på fredag i de 2 siste timene.
Postet 09-09-19 kl 18:00 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er straks på vei til valgvake, spent nå!
Postet 09-09-19 kl 19:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Polarjenta:
Postet 09-09-19 kl 22:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er hjemme. På jobb kl 7-00.30. Men alt har gått bra. Hektisk og gøy og nå må jeg bare lande litt før jeg klarer å legge meg
Postet 10-09-19 kl 01:48 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no