Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 13-12-16 kl 08:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg burde ha jobbet i går kveld, men innså at jeg er et a-menneske. Så jeg stod opp kl 5, og har nå jobbet et par timer.

Så da er jeg om litt klar for julefrokost i klassen til snuppa.

Jeg gleder meg ganske mye til juleferien.
Postet 13-12-16 kl 08:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er stup trøtt for jeg har vært oppe deler av natta med en unge med omgangssyke, og når det endelig roet seg med henne så satte forkjølelsen min inn for fullt med tett og rennende nese. Nå sløver jeg i ene enden av stua mens det syke barnet ligger på sofaen og slapper av. Formen hennes er bedre, men langt i fra bra. Det var akkurat dette vi trengte nå rett før jul, liksom.
Postet 13-12-16 kl 08:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Herlig bilde i dag! Ooops!

Jeg er sliten. Veldig sliten. Nå trenger jeg ferie. Rett og slett.
Postet 13-12-16 kl 09:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hiv og hoi på Lussi Langnatt! Om en ukes tid snur solen! Men hjelpes så mørkt det er for tiden!

Urk Adrienne, sånt kommer gjerne når det passer dårligst! God bedring til dere!

Jeg har sovet som en stein uten å våkne fra jeg la meg til å sove helt til alarmen ringte. Meget mystisk, kanskje fordi det for en gangs skyld var beinkaldt på soverommet, "noen" hadde luftet litt vel iherdig før leggetid. Tok sin tid å våkne, men jammen er sammenhengende søvn godt, når det en sjelden gang inntreffer! I går fikk jeg bestilt julekort, hurra! Da gjenstår det bare å se om de kommer som lovet slik at de blir sendt i tide. Jeje, litt julespenning er vel på sin plass!
Postet 13-12-16 kl 09:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg er endelig kvitt juleforkjølelsen, som har plaget meg siden onsdag i forrige uke. Flytur tur-retur Trondheim i går gikk greit, med Doc og tyggis og mye utligning. Ikke hostet jeg så mye som fryktet heller, og møtet gikk veldig bra.

Ett skår i gleden er at mannen har overtatt sykeposten hjemme. Det betyr MYE arbeid på meg, for husarbeidet har vært fraværende de siste to ukene ... Jaja. Godt at gutta har "å hjelpe til" som lekse denne uka.
Postet 13-12-16 kl 09:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Melding fra kommuneoverlegen om norovirus i området var ikke det jeg hadde tenkt meg i dag, eller noen gang egentlig.
Kroppen brygger på noe, så jeg har planer om å befinne meg på sofaen det meste av dagen.
Postet 13-12-16 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Uff, Adrienne. Ikke akkurat rette tidspunkt, nei.

De siste nettene har jeg våknet mange ganger og bekymret meg for min syke svigermor, men i morges bråvåknet jeg av tanken "Hvorfor er Kevin aldri på rommet sitt?". Ja, for hvorfor er Kevin i Home Alone aldri på rommet sitt? Han fortsetter jo bare å sove på loftet, og vi ser han i alle andre rom i huset, men ikke på rommet hans? Hvorfor gjør vi ikke det? :viktige spørsmål på tidligmorgenen:
Postet 13-12-16 kl 10:07 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har glutenfrilussekatter i ovnen, satser på at det blir en bra overraskelse til lunsj for glutenguten. Men jeg innser at ovnen ikke er godt nok vaska etter svigermors ribbebonanza i helga, bolleduft - svidd ribbefettlukt 0-1.
Postet 13-12-16 kl 11:42 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Trappeulykke hjemme i dag, så nå har jeg mest sannsynlig Mann med brukne ribben. Glatt, ass!
Postet 13-12-16 kl 11:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å, au, Mave!! Det blir verre i en god del dager før det blir bedre, det syns han sikkert er god trøst.

Han må huske å puste dypt selv om det gjør vondt. Egentlig bør man faktisk trene, sånn at man MÅ trekke dype pust. Ellers er det lett å få lungebetennelse. Ble jeg fortalt.
Postet 13-12-16 kl 12:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å nei, Adrienne, stakkars! God bedring til rusket! Unnagjort før jul, da, i det minste!
Postet 13-12-16 kl 12:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Han har brukket de ribbena så mange ganger at det går på rein rutine etterhvert, tror jeg.

Men stakkars, det gjør vondt, ja.
Postet 13-12-16 kl 12:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huff, stakkars Mave-mannen!! Det der er ikke greit! God bedring til ham og alle som trenger det!
Postet 13-12-16 kl 13:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg er veldig fornøyd med at ankelen min er god igjen, og at jeg nå endelig kan gå i høye hæler igjen! Det betyr "dessverre" også at jeg "må" gå trappene igjen også, og med den forkjølelsen jeg har nå, sammen med den ELENDIGE kondisen, så føles de etasjene som å ha beinflydd en mil.
Postet 13-12-16 kl 13:24 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God bedring til alle som trenger!

Vesla er fortsatt syk så her er det fortsatt sofaheng.
Vi har pakket inn noen julegaver, nå lurer jeg på om jeg skal bake kolakaker eller koke karamell.
Postet 13-12-16 kl 15:05 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Stakkars mannen er virkelig forslått! Jammen fint med store gutter som hjelper til med barnehagehenting og alt annet.
Postet 13-12-16 kl 18:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no