Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 04-09-20 kl 08:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg måtte si nei til jobb i dag på grunn av time hos spesialist, men de ringte!
Postet 04-09-20 kl 08:53 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Så bra Pappalille, du er i seget.

God morgen forresten! Har ikke sovet så godt i natt, men det er jo helg, og jeg har en stor kopp med te, og ikke altfor mye arbeid som må gjøres i dag, så det går vel greit. Faktisk sol her igjen i dag, håper det varer.
Postet 04-09-20 kl 08:54 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og skal gjøre klar en presentasjon til et møte som starter om en time. Men jeg klarer ikke å samle nok konsentrasjon til å faktisk gjøre det.

Det er jammen bra at det er helg snart. Dette har ikke vært min beste arbeidsuke.
Postet 04-09-20 kl 09:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det grått og vått i dag. Må gjerne være svart og pissregne i dag så det blir sol i morgen.
Har igjen å montere kortet, stryke skjorter og vaske bad.
Postet 04-09-20 kl 09:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Litt roligere i dag enn de siste 4 ukene, så jeg får drukket litt mer kaffe mens jeg prøver å komme ajour med bilagsføring før det bærer ut i produksjonen igjen.
Postet 04-09-20 kl 09:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
God morgon. Glad det er helg om nokre timar, det har vert eit lang veke med mange vikar timar.
Postet 04-09-20 kl 09:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har syklet til jobb igjen tross småregn, og føler meg faktisk ganske friskus. Kanskje jeg skal ta meg sammen og skrive noe også, nå da.
Postet 04-09-20 kl 09:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal møte en venninne etter jobb i dag og ta et glass vin (på avstand).
Postet 04-09-20 kl 10:12 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har satt i gang en større opplæringssamling med flere grupper som skal følge et digitalt opplegg fra flere rom. Nå ser det ut til at alt fungerer og jeg kan lene meg tilbake og høre på.

Det har vært litt stressende og jeg gleder meg til det er over og jeg kan ta en rolig fredagskveld.
Postet 04-09-20 kl 11:13 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Systemet mitt er nede. Jeg har sendt ut mail til brukerne, men allikevel har jeg hatt mange telefoner om at det er nede. Jaja dagen går iallfall.
Postet 04-09-20 kl 12:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle ha printet noe, men må vente til gjengen i gangen har flytta seg.
Postet 04-09-20 kl 12:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sol og fredag. Få på jobb; jeg har vært effektiv og gjort mye.

I kveld skal alle damene ut på middag på en bedre restaurant og feire at en av oss ble 60. Tipper det blir en strålende kveld!
Postet 04-09-20 kl 12:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Systemet er fremdeles nede, vi har ikke fått gjort noe i dag og alt som ble lagt inn i går er også slettet. Kommer til å få slite med dette i neste uke. Lurer på om det er lov å trøste seg med å forsøke SoMe hiten krokodiller og hockeypulver.
Postet 04-09-20 kl 15:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Det er det nok, Frøy!
Postet 04-09-20 kl 17:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no