Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 30-06-19 kl 08:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Nok en grå dag. Er lik greit at jeg skal jobbe enda en uke før F. Værmeldingene er rævva og vi fyrer i ovnen om dagene. Vi skal bare være i Norge i sommer så krysser fingrene for at det tar seg opp!
Postet 30-06-19 kl 08:52 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Grått i vest også. Jeg skal på jobbreise i ettermiddag. Siste uke før F. Har tatt på treningsklær, og tenker jeg skal besøke treningssenteret etter frokost. :glorie:
Postet 30-06-19 kl 09:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Sol her, men jeg skal lese til eksamen i morgen.
Akkurat nå er visst alt grått, skal være lykkelig om jeg står i morgen, tror jeg.
Hvis noen kan sende meg en dose optimisme så hadde det vært kjekt.
Postet 30-06-19 kl 10:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! 20-åringen min er feiret med kjeks og brus på senga. Plan for dagen er å rydde litt, vaske litt og vaske klær.
Postet 30-06-19 kl 10:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe ute i solen idag. Lite planer for dagen.
God søndag alle sammen.
Postet 30-06-19 kl 11:17 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I kveld skal vi reise til Kreta. Det blir deilig. Snuppa har vært der en uke allerede. Hun synes besteforeldrene er litt for strenge og gleder seg til vi kommer.
Postet 30-06-19 kl 11:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her har gutta forsvunnet ut med en feriekompis. Jeg lurer på om jeg skal bake kanelboller.
Postet 30-06-19 kl 12:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
I vest er det nå mye vind, sjøen er hvit. Blir visst innedag.
Postet 30-06-19 kl 12:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Alle barna hos venner og det betyr at jeg endelig kan lese bok uten ustanselig avbrytelser med " mamma".
Postet 30-06-19 kl 13:04 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg hadde egentlig tenkt å male utendørs i dag, men er glad jeg sløvet litt ekstra i dag tidlig for nå bøtteregner det ute. Jaja, vi får sikkert malt til slutt.
Postet 30-06-19 kl 14:16 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi skal pusse opp soverommet. Så jeg pakker klær. Sortering i en koffert til ferie, flere kofferter til oppbevaring og en liten bunke til den uken vi skal være hjemme. Jeg har mye klær har jeg funnet ut.
Postet 30-06-19 kl 15:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Værmeldinga for barteland er begredelig, så derfor jeg er lykkelig her jeg sitter på terrassen i Hellas med en liten øl og skriver på boka mi mens kjæresten jobber med sin egen. Livet, ass.
Postet 30-06-19 kl 17:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no